Hamileliğin ilk döneminde hiç ağrım olmaması normal mi?

0 oy
584 göst.
6 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (886 puan) sordu
Selam kızlar.Ben yeni hamileyim ama hiçbir ağrım bulantım iştahsızlık falan hiçbişeyim yok.göğüs acısından başka.Bebek yerleşince rahim büyüyünce adet ağrıları kanama oluyo diyolar.Benim hiçbişeyim olmadı hiç ağrım yok.Bu dönemi ağrısız geçirmek normalmi?yoksa yolunda gitmeyen bişeylermi var?endişeliyim
Gebelik haftası 4+2

9 Cevap

0 oy
6 Ocak 2022 misafir cevapladı
Yerleşme ağrısı olabilir ama kanama olmamali zaten kanama lekelenme varsa iyiye değil kötüye işarettir
6 Ocak 2022 (886 puan) yorumladı
Kuzum benim hiç ağrım yok.postları okuyorum bu haftalarda her kesde adet ağrısı oluyo falan bende hiç yok.Acaba kötü birşeumi var bende
6 Ocak 2022 misafir yorumladı
Daha 4 haftalikmis bebeginiz bu haftalarda bendede ağrı olmamıştı 6 haftadan sonra hafif hafif agrilarm oldu öyle adet kadar sancılı hiç ağrı gecirmedim
-Reklam-
0 oy
6 Ocak 2022 (3 puan) cevapladı
Selam canım korkmana gerek yok. Dollendigi zaman iki gün çok ağrım vardı adet agrisindan daha kötü. Sonra hamile olduğumu öğrendim . Kanama olursa kötü olur düşük riski var der .
6 Ocak 2022 (886 puan) yorumladı
Peki ağrının olmaması normalmi?bende hiç ağrı yok hiçbişey hiss etmiyorum
6 Ocak 2022 (62 puan) yorumladı
Ben ilk hamileliğimde hiç böyle birşey yaşamadım.Daha doğrusu doğurana kadar hiç bir hamilelik belirtim olmadı.Aşırı hareketli iştahlı ve enerjikti.Şimdi ikinci hamileliğim ve ne belirti varsa yaşıyorum:) demem o ki her insanda hatta her hamilelikte farklılık gösteriyormuş bende ilki nasılsa bu da öyle olur diyordum değilmiş :))
6 Ocak 2022 (886 puan) yorumladı
Evet ben de enerjikim hiç belirtim yok hayırlısı
0 oy
6 Ocak 2022 (465 puan) cevapladı
Bendede olmadı bişi hissetmedim 
0 oy
6 Ocak 2022 (62 puan) cevapladı
Ben adetim bittikten 1 hafta sonra gece boyu hafif sabah uyandığımda ise kasıklarımda belimde şiddetli ağrı hissettim.Doğrulamıyordum o derece.1 saat kadar sürdü geçti.Sonra iki gün toplasan 4-5 damla kahverengi lekelenmem oldu.bende daha yeni adet gördüğüm için korktum bişey mi var diye doktora gittim rahmin kalın dedi kese falan yoktu.1 ay sonra tekrar çağırdı ve keseyi gördük 4 haftalıkmış  :) meğer üstüne görmüşüm.şuan 11 haftalık olduk çok şükür.
0 oy
6 Ocak 2022 (179 puan) cevapladı
Benimde ağrım falan olmadı gayet normal geçti 6 hafta daha girmeden öyle bı anda kusmalar başladı ki taa son güne kadar 
0 oy
6 Ocak 2022 (579 puan) cevapladı
Kanama olmadigi surece agri olup olmamasi bulanti kusma vs cok önemli degil herkesin bünyesi cok farkli ki her hamilelik bile cok farkli bunda hissetmediginiz seyleri 2ncide daha cok hissedebilir veya bu sekil gevirebilirsiniz daha gebelik haftaniz da erken ileridede basliyor olabilir ben 9 haftalik olana kadar hafif kasik agrilari disinda hic birsey hissetmedim ama 9m haftadan sonra suan 11+3üm sabahlari bulantim oluyo agir koku cok sicak olursa kusma vs de oluyor bünyene bagli hersey
0 oy
6 Ocak 2022 (209 puan) cevapladı

Bisey hissetmemende hisetmende gayet dogal agrin yok daha ne istiyon ki:D

0 oy
6 Ocak 2022 (489 puan) cevapladı
6.haftamdayim benim kanamam lekelenmem olmadi sadece kaşık bel ağrım var 
0 oy
6 Ocak 2022 (333 puan) cevapladı
Benim sizinle aynı hafta kalça kemiklerim sızladı resmen ayaklarım çok üşüdü .adet günüm yakındı adet ağrısı sandım test yaptım gebeymisim. Gect sonra hiç bir belirtim yok benim de mide bulantısı vs. Ama 6+4 de çok az kanamam oldu progestan kullanıyorum şuan 10+5 teyiz . Başka hiçbir belirtim yok kanama da geçti zaten .herkesin kötü gecmiyor demek ki bende acaba diyorum bazen sanırım içimizi ferah tutmamız lazım birde burda kötü yaşanan durumları okudukca etkileniyoruz arada bir giriyorum bende 
6 Ocak 2022 (886 puan) yorumladı
Evet her kes ağrı oluyo yazınca bi tuhaf oldum okuduklarımdan.Acaba bişeymi var dedim

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Hamileliğin ilk haftalarında ağrı hissetmemek normal mi?
Hamileliğin erken dönemlerinde hiçbir belirti veya ağrı hissetmemek oldukça normal ve sağlıklı bir durumdur. Gebelik belirtileri kişiden kişiye büyük farklılıklar gösterir; bazı anne adayları yoğun mide bulantısı ve kasık ağrısı yaşarken, bazıları ise hiçbir fiziksel şikayet yaşamadan süreci geçirebilir. Göğüs hassasiyeti gibi tek bir belirtinin olması, gebeliğin devam ettiği konusunda yeterli bir işarettir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Yerleşme kanaması ve ağrısı her hamilelikte olur mu?
Yerleşme kanaması ve buna eşlik eden hafif kasık ağrıları her hamilelikte görülmesi gereken zorunlu durumlar değildir. Yapılan araştırmalara göre, hamilelerin yaklaşık üçte birinde yerleşme kanaması yaşanır; geri kalanında ise hiçbir belirti olmaz. Bu durumun yaşanmaması, bebeğin yerleşmediği veya gebeliğin sağlıksız olduğu anlamına gelmez.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek rahim içine yerleşirken hangi belirtiler görülür?
Bebek rahim içine yerleşirken yani implantasyon aşamasında çok hafif kasık batmaları, lekelenme tarzında pembe veya kahverengi akıntı görülebilir. Ancak çoğu kadın bu süreci hiçbir ağrı hissetmeden tamamlar. Rahim büyümesi genellikle gebeliğin daha ileri haftalarında hissedilen bir durumdur ve ilk haftalarda rahim henüz çok küçük olduğu için belirgin bir ağrı yaratmaz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Erken gebelikte hangi belirtiler endişe verici olabilir?
Erken gebelikte şiddetli, tek taraflı ve geçmeyen karın ağrıları ile birlikte seyreden yoğun vajinal kanamalar dikkate alınmalıdır. Eğer bu tür şiddetli semptomlar yaşamıyorsanız, sadece belirti hissetmemek bir risk teşkil etmez. Herhangi bir şüphe durumunda doktorunuzla iletişime geçerek beta-hCG değerlerinizin takibini yaptırmanız en güvenli yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik belirtileri ne zaman başlar ve ne kadar sürer?
Gebelik belirtileri genellikle 6. ve 8. haftalar arasında, hormon seviyelerinin yükselmesiyle birlikte başlar. Bazı kadınlarda bu belirtiler çok erken hissedilirken, bazılarında ise 12. haftaya kadar hiçbir bulantı veya ağrı görülmeyebilir. Belirtilerin olmaması gebeliğin yolunda gitmediği anlamına gelmez, vücudunuzun bu yeni duruma sessizce uyum sağladığını gösterir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 635 göst.
0 oy
5 cevap 568 göst.
0 oy
6 cevap 356 göst.
0 oy
5 cevap 387 göst.

1,512,168 soru

24,665,829 cevap

366,971 kullanıcı

...