Doğumdan 3 ay sonra mide bulantısı ve baş ağrım neden olur?

0 oy
207 göst.
6 Ocak 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (376 puan) sordu
Doğum yapali 3 ay oluyor anneler mide bulantısı baş ağrısı oluyor ara ara adet görmedim daha neden olabilir acaba lütfen bisy söyleyin

1 cevap

0 oy
6 Ocak 2022 (235 puan) cevapladı
Rahim kendini toparlıyr diyorlar ondan olurmuş sanırım bizde 2 ay oluyor ..
6 Ocak 2022 (376 puan) yorumladı
Hamile olma ihtimali olur mu acaba ya çok kafama takıyorum:'(
-Reklam-

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Doğumdan 3 ay sonra mide bulantısı ve baş ağrısı neden olur?
Doğumdan 3 ay sonra yaşanan mide bulantısı ve baş ağrısı genellikle hormonal değişimler, uyku düzensizliği, yorgunluk veya emzirme sürecindeki sıvı kaybından kaynaklanabilir. Vücudun doğum sonrası toparlanma süreci, yoğun stres ve demir eksikliği anemisi gibi durumlar da bu belirtileri tetikleyebilir. Belirtiler kronikleşirse mutlaka bir uzmana danışılmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Emzirme döneminde adet görmemek normal mi?
Emzirme döneminde adet görmemek, emziren annelerin büyük çoğunluğunda görülen oldukça normal bir durumdur. Prolaktin hormonu, yani süt hormonu, yumurtlamayı baskılayarak adetin gecikmesine neden olur. Ancak kişiden kişiye değişmekle birlikte, emzirme sıklığı azaldıkça veya ek gıdaya geçiş süreciyle birlikte adet döngüsü genellikle tekrar başlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sonrası mide bulantısı ne zaman geçer?
Doğum sonrası mide bulantısı genellikle vücuttaki hormon seviyelerinin normale dönmesi ve annenin günlük rutinini düzene sokmasıyla birkaç ay içinde kendiliğinden geçer. Eğer bulantılar çok şiddetliyse, beslenme eksiklikleri veya farklı sağlık sorunları açısından değerlendirilmesi için bir hekim kontrolü gerekebilir. Dengeli beslenmek ve yeterli su tüketimi bu süreci kolaylaştırır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumdan 3 ay sonra baş ağrısı nasıl geçer?
Doğumdan 3 ay sonra yaşanan baş ağrılarını hafifletmek için yeterli uyku almak, gün içinde bol su tüketmek ve düzenli beslenmek oldukça önemlidir. Kansızlık veya vitamin eksikliği baş ağrısını tetikleyebileceği için kan değerlerinizi kontrol ettirmeniz faydalı olur. Eğer ağrı çok şiddetliyse ve görme bozukluğu gibi belirtiler eşlik ediyorsa mutlaka bir doktora başvurulmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Emzirirken adet görmemek hamilelik belirtisi olabilir mi?
Evet, emzirme döneminde adet görmemek normal olsa da, emzirme gebelikten koruyan kesin bir yöntem değildir. Adet görmediğiniz bir dönemde mide bulantısı gibi belirtiler yaşıyorsanız, düşük bir ihtimal de olsa gebelik durumu söz konusu olabilir. Bu nedenle şüphe durumunda bir gebelik testi yapmak en güvenilir sonucu verecektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 185 göst.
10 Mayıs 2022 Doğum kategorisinde Embiyeh (19 puan) sordu
0 oy
2 cevap 129 göst.
9 Mart 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde sebnem77 (385 puan) sordu
0 oy
13 cevap 966 göst.

1,512,191 soru

24,666,113 cevap

366,983 kullanıcı

...