7+6 haftalık boş gebelik kendi kendine düşer mi?

0 oy
867 göst.
8 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,132 puan) sordu
Boş gebelik olduğunu söylüyor doktorlar 3 doktora gittim 7+6 haftadayım ne zamana kadar beklemeliyim özel doktorlar hemen kürtaj diyorlar devlette bu önümüzde ki hafta gel dediler kürtajdan da çok korkuyorum kendi düşmez mi bilgisi olan var mı 

7 Cevap

0 oy
8 Ocak 2022 (247 puan) cevapladı
Ben mayısta  boş gebelik  geçirdim evde 2 gün kanama oldu baya parça geldi en son kanamadan çok kötü oldum özel hastane  kürtaj dedi devlete gittim vakumla  aldılar kürtaja  gerek kalmadı  
8 Ocak 2022 (852 puan) yorumladı
Ay ne alakaymis ilk defa duyyorum.bir yöntem denediniz mi
8 Ocak 2022 (247 puan) yorumladı
5 düştüğüm var her defasında  bana hamile kalamazsın  dediler
8 Ocak 2022 (852 puan) yorumladı
Sebebi neymis peki düşüklerin
8 Ocak 2022 (247 puan) yorumladı
İnanın hastanede bütün tahlilleri yaptırdım hiçbir sorun yok dediler  demekki  rabbim  nasip etmiyor
8 Ocak 2022 (852 puan) yorumladı
Düşüklerin arasi ne kadardi peki?bu gebeliginizde belirtileriniz oldu mu benimde ikinci gebeligimdi ama çok yıprandim nedense çok üzülüyorum
-Reklam-
0 oy
8 Ocak 2022 (852 puan) cevapladı
Bazen düşmeyebiliyor korkutmak gibi olmasin büyüdugu için düsse bile sancili ve icerde parca kalma ihtimali oluyormus bu yüzden kürtaj oldum bende
8 Ocak 2022 (1,132 puan) yorumladı
Banada öyle dedi doktorlar ınsallah bir an once atlatirm
0 oy
8 Ocak 2022 (4 puan) cevapladı
Bende 6+2 gittim kese var bebek yok dediler pazartesi 7+1 oluyorum pazartesi gidicem bebek yoksa kürtaj la alacaklar
8 Ocak 2022 (1,132 puan) yorumladı
Hayırlısı olsun hakkında
0 oy
8 Ocak 2022 (4 puan) cevapladı
Beta hcg değerin kaçtı 7 haftalıkken 
8 Ocak 2022 (1,132 puan) yorumladı
4 haftalıkken yapıldı tek
0 oy
8 Ocak 2022 (1,298 puan) cevapladı
Canım ben 1 ay yattım lekelenmem vardı doktorum 11 haftaya yakın bekledi bebek oluşmadı başka bir özele gittim oradaki doktor progestan bırak düşük yap dedi başka bir özel progestanla birlikte düşük yap parça felan kalmaz dedi geri kendi doktorum kürtaj dedi boş gebeliğin sebeplerini anlattı ve ben bekleme süreci beni yıprattıgı için ben kürtajı tercih ettim çünkü 1 ay lekelenmem var die yatmıştım bunalmılştım psikolojik ama iyi ki kürtaj oldum ve 2 ay sonra tekrar hamile kaldım 30 haftalık olacağız çok şükür bu arada düşük yaparsan içinde parça kalırsa tekrar kürtaj olucaksın bununda düşün canım boş gebelik birde zehirlemez demişti gittiğim doktorun biri karar senin yani bu süreçte 
8 Ocak 2022 (14 puan) yorumladı
Bos gebeligin sebepleri neymis peki
8 Ocak 2022 (1,298 puan) yorumladı
Ya bir sürü sebep saydı kullandığın ilaçlardan tut mevsimsel degişikliğe kadar ama ekledi ve boş gebelikten sonraki gebeliğin çoğunluk olarak daha sağlıklı olduğunu belirtti
8 Ocak 2022 (1,132 puan) yorumladı
Teşekkür ederim inşallah atlatırım bir an önce
8 Ocak 2022 (1,298 puan) yorumladı
İnşallah ama ben kürtaj olunca çok rahatlamıştım
0 oy
8 Ocak 2022 (241 puan) cevapladı
Alttan USG yaptılar mi bana dediler tabi kese boyu normaldir boştur ben 10 haftaya kadar beklicek tim 7yi geçiyordu doktorum dur bi alttan bakım dedi bakınca nokta kadar göründü kalbi bile atmaya yeni başlamıştı şimdi 19 haftalik olduk 
8 Ocak 2022 (1,132 puan) yorumladı
Alttan baktılar 7+2 de yok dediler 8+3 de yine gideceğim ama hiç ümidim yok çok mutsuzum
8 Ocak 2022 (241 puan) yorumladı
İnsaAllah olur canım Allah dilerse neden olmasın çok dua edicem sende güçlü ol demesi kolay  diyebilirsin ama olmadığını yaşadığım için biliyorum senin gibiydim aynı ama oldu seninde olur yani
8 Ocak 2022 (1,132 puan) yorumladı
Aynen öyle Allah razı olsun çok sagolun Allah isterse olur hayırlısı inşallah bu süreç bir an önce biter diye dua ediyorum
8 Ocak 2022 (241 puan) yorumladı
Amin cumlemizden canım
0 oy
8 Ocak 2022 (460 puan) cevapladı
Benimde boş gebelikti kanama oldu tam düşük yaşadım devlete gitmiştim. Kürtaja gerek yok dedi doktor
8 Ocak 2022 (1,132 puan) yorumladı
Insallah benimde öyle olur

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Boş gebelik tanısı konulduktan sonra vücut bunu ne kadar sürede kendi düşürür?
Boş gebelik tanısı konulduktan sonra vücudun gebeliği kendiliğinden tahliye etmesi genellikle 1 ile 3 hafta arasında sürebilir. Ancak bu süre kişiden kişiye değişebileceği gibi, gebelik haftası ve rahim yapısı gibi faktörlere bağlı olarak farklılık gösterir. Bekleme sürecinde ateş, şiddetli kanama veya kötü kokulu akıntı gibi enfeksiyon belirtileri gelişirse vakit kaybetmeden tıbbi destek alınmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
7 haftalık boş gebelikte kürtaj dışında bekleme süreci nasıl yönetilir?
7 haftalık boş gebelikte kürtaj yerine beklemeyi tercih eden hastalar için hekimler genellikle 'doğal düşük' sürecini takip ederler. Bu süreçte düzenli ultrason kontrolleri ve kan değerleri takibi yapılarak rahim içindeki dokunun kendiliğinden atılıp atılmadığı gözlemlenir. Eğer vücut dokuyu belirli bir süre içinde tamamen tahliye edemezse veya enfeksiyon riski oluşursa cerrahi müdahale veya ilaçla düşük yöntemi gündeme gelebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Boş gebeliğin kendiliğinden düşmesi için nelere dikkat edilmelidir?
Boş gebeliğin kendiliğinden düşmesini beklerken en önemli husus düzenli doktor kontrolüdür. Süreç boyunca şiddetli ağrı, aşırı kanama veya ateş gibi durumlar yaşanması halinde acil tıbbi müdahale gerekebilir. Bekleme süreci tamamen doktor gözetiminde sürdürülmeli ve rahim içinde parça kalıp kalmadığı ultrason ile belirli aralıklarla kontrol edilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Boş gebelikte kürtaj işlemi mutlaka hemen mi yapılmalıdır?
Boş gebelikte kürtajın hemen yapılması zorunlu değildir; eğer hasta tıbbi açıdan stabilse ve enfeksiyon veya aşırı kanama gibi riskler yoksa bir süre beklemek mümkündür. Ancak çok uzun süre beklemek rahim içinde enfeksiyon gelişme riskini artırabilir. Bu nedenle bekleme süresi doktorunuzun klinik değerlendirmesine ve sizin genel sağlık durumunuza göre belirlenmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Boş gebelik tanısı kesin midir yoksa yanılma payı var mıdır?
Boş gebelik tanısı genellikle 7-8. haftalarda yapılan detaylı ultrason muayenesi ile konulur ve bu haftalarda embriyonun görülmemesi genellikle kesin sonuç verir. Tanıdan emin olmak için farklı cihazlarla veya farklı hekimlerce yapılan kontroller, gebelik kesesinin içindeki gelişimi doğrulamak için yeterlidir. Eğer 7-8 haftalık süreçte hala embriyo izlenemiyorsa, gebeliğin sağlıklı bir şekilde devam etme ihtimali oldukça düşüktür.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 287 göst.
0 oy
6 cevap 728 göst.
0 oy
4 cevap 424 göst.
0 oy
6 cevap 949 göst.

1,512,684 soru

24,672,310 cevap

367,329 kullanıcı

...