24. haftadan sonra öğretmenler için idari izin devam ediyor mu?

0 oy
485 göst.
10 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (60 puan) sordu
Kamuda öğretmenim. 24.haftadan sonra idari izin kullanılıyordu geçen sene. Bu sene de devam ediyor mu? Devam ediyorsa eğer, 24.haftam tam olarak 9 şubatta doluyor. Dönem 7 şubatta başlıyor o 2 günde de okula gidecek miyim nasıl olacak? Ücretli öğretmen çağıracaklar çünkü.
Gebelik haftası 19+5

5 Cevap

0 oy
10 Ocak 2022 (1,141 puan) cevapladı
Okulunuz öğretmen işini önceden ayarlasın siz hatırlatın. Doktordan da rapor alırsınız okula verirsiniz. O iki gün için de okulunuz bulduğu öğretmeni çağırıp idare etsin artık. İlla gel derlerse de bir hafta daha gidebilirsiniz. Ama iki gün siz sonra başka bir öğretmen çocuklara da garip olur. İdareye bağlı her şey :)
10 Ocak 2022 (60 puan) yorumladı
Teşekkür ederim hocam
-Reklam-
0 oy
10 Ocak 2022 (115 puan) cevapladı
Evet ben de öğretmenim.  24. Haftada izin aldım . Tam emin değilim ama o iki gün gitmelisiniz . Gitmek istemiyorsanız normal rapor alıp gitmezsiniz . 24   hafta dolunca izne ayriliyorsunuz 
10 Ocak 2022 (60 puan) yorumladı
Teşekkür ederim hocam
10 Ocak 2022 (381 puan) yorumladı
Okul idare edecektir bencwie. Öncesinde okulun bilgilendirilmesi önemli. Ücretli öğretmen bulmak için.
10 Ocak 2022 (60 puan) yorumladı
Teşekkür ederim
0 oy
10 Ocak 2022 (585 puan) cevapladı
Daha geçen gün MEB hattını aradım hala devam ediyor . Bununla ilgili yazıda Google a yazdığınızda cikiyor
10 Ocak 2022 (60 puan) yorumladı
Teşekkür ederim
0 oy
10 Ocak 2022 (63 puan) cevapladı
Normalde 24+0 da idari izne ayrılıyorsunuz ama özele gidiyorsanız doktorunuza rica edersiniz 2 gün önden yazar belgenizi zaten sgkya işlenen bi rapor değil sadece 24 haftalık gebeliği mevcuttur yazıyor ve 23.haftayi doldurdugunuzda aslında 24.haftada sayiliyorsunuz orası karışık yani doktorunuzla konuşun önceden durumu 
10 Ocak 2022 (60 puan) yorumladı
Tamamdır teşekkür ederimm
0 oy
10 Ocak 2022 (42 puan) cevapladı
Bazı idareciler belli olan gün raporunu getir 1 2 günden birşey olmaz diyor örneğin 23+6 nasıl olsa tarih uyumlu 1 gün sonra 24 diyor sorun yapmıyor bunu idarenle görüş hala devam etmekte dilekçe yazıyorsun raporunu veriyorsun 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Öğretmenler için 24. haftadan sonra idari izin uygulaması devam ediyor mu?
Öğretmenlerin hamilelikte 24. haftadan sonra idari izin kullanma hakkı, yürürlükteki mevzuat ve güncel genelgelerle belirlenmektedir. Bu hak, her eğitim-öğretim yılı başında yayımlanan resmi yazılarla düzenlendiği için mevcut durumunuzu bağlı olduğunuz ilçe milli eğitim müdürlüğünün güncel yazısı üzerinden teyit etmeniz en doğru yöntemdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte 24. hafta idari izni için okul idaresine nasıl başvuru yapılır?
24. haftadan sonra idari izin kullanmak isteyen öğretmenler, durumu belirten bir dilekçe ile okul idaresine yazılı başvuruda bulunmalıdır. Başvuru sürecinde doktorunuzdan alacağınız, gebeliğin kaçıncı haftasında olduğunuzu gösteren güncel bir sağlık raporunu dilekçenize eklemeniz işlemlerin hızlı ilerlemesini sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Dönem başı ile idari izin başlangıcı arasındaki günler için ne yapmalıyım?
İdari izin başlangıç tarihiniz dönem başlangıcından birkaç gün sonra ise, aradaki günlerde yasal olarak görev başında olmanız beklenir. Ancak bu süreçte sağlık durumunuzla ilgili bir risk varsa, aile hekiminizden veya kadın hastalıkları uzmanınızdan kısa süreli istirahat raporu alarak süreci idari izin başlangıcınıza kadar yönetebilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
24. hafta idari izni kullanılırken ders ücreti ödemesi nasıl etkilenir?
İdari izinli sayıldığınız dönemlerde fiilen derse girmediğiniz için ek ders ücreti ödemesi yapılmamaktadır. Bu süreçte sadece kadrolu maaşınız ödenmeye devam eder, ancak derse girilmediği için ek ders saatlerine bağlı ücretler maaş bordronuza yansıtılmaz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte 24. hafta izni yerine neden rapor almam öneriliyor?
İdari izin, öğretmenlerin görevlerini yerine getirmekte zorlandığı dönemlerde sunulan bir kolaylıktır ancak bu iznin kapsamı her yıl yayınlanan genelgelere bağlıdır. Rapor ise doğrudan doktor kararı ile alınan yasal bir haktır ve idari izin genelgesinin kapsamı dışında kalan durumlarda veya daha erken ayrılmanız gereken hallerde daha güvenceli bir yöntemdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular


1,512,207 soru

24,666,260 cevap

366,991 kullanıcı

...