Kimyasal gebelik sonrası kanamam normal regl gibi mi?

0 oy
428 göst.
11 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (261 puan) sordu
Kızlar kimyasal gebelik geçirenlere bu soru, kimyasal gebelik sonrasi yani yumurtayi atarken olan kanama/ regl kaç gün sürdü sizde? Normal regl süreniz gibi miydi?

3 Cevap

0 oy
11 Ocak 2022 (9 puan) cevapladı
Canım bende kimyasal gebelik geçirdim Eylül'de regl günü kadar sürdü normalde regl 5 gün sürüyordu yine aynı sürmüştü sadece kanama yoğun du fazla kanamam oldu regle göre 
11 Ocak 2022 (261 puan) yorumladı
Yaa anladım benim de normalde 5 gün sürüyor regl ama kimyasal gebelik olduğunu öğrendik şimdi çok fazla kramp var sizin de böyle ağrı/kramp olmuş muyduu
11 Ocak 2022 (9 puan) yorumladı
Adet sancisi gibiydi benimki canım geçmiş olsun
-Reklam-
0 oy
11 Ocak 2022 (616 puan) cevapladı
Regl ile dışarı atıyor zaten ben üç kere geçirdim ağrı oldu ama adet sancısı gibiydi çok fazla değildi
11 Ocak 2022 (261 puan) yorumladı
Peki sonra sağlıklı bir gebelik oluştu mu??
12 Ocak 2022 (616 puan) yorumladı
Evet şuan 27+6 haftalık oldu çok şükür bir sıkıntı yok hatta daha iyi oldu sağlıklı oluyor
13 Ocak 2022 (261 puan) yorumladı
Maşallah ya çok şükür :)
0 oy
11 Ocak 2022 (318 puan) cevapladı
Bende geçirdim normal adet kanaması kadar sürdü.. Sadece kanama biraz fazlaydı
11 Ocak 2022 (261 puan) yorumladı
Peki sonra sağlıklı bir gebelik oluştu mu???

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Kimyasal gebelik sonrası regl kanaması normalden ne kadar sürer?
Kimyasal gebelik sonrası gerçekleşen kanama genellikle 5 ile 10 gün arasında sürer. Bu süreçte kanama miktarı normal adet dönemine göre daha yoğun olabilir ve içerisinde pıhtılar görülebilir. Vücudun hormon seviyelerinin normale dönmesi birkaç gün alabileceği için kanama süresi kişiden kişiye farklılık gösterebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kimyasal gebelikten sonraki ilk adet dönemi ne zaman başlar?
Kimyasal gebelikten sonraki ilk adet kanaması genellikle kanamanın başladığı gün sıfırlanırsa, 4 ile 6 hafta içerisinde gerçekleşir. Gebelik kaybının yaşandığı gün, döngünün ilk günü olarak kabul edilir. Ancak hormonal dengelenme sürecine bağlı olarak bu sürede bir-iki haftalık sapmalar yaşanması oldukça normal karşılanır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kimyasal gebelikteki kanama normal regl kanamasından nasıl ayırt edilir?
Kimyasal gebelikte yaşanan kanama genellikle normal adet döneminden daha ağrılı olabilir ve daha fazla doku parçası içerebilir. Normal regl kanaması düzenli bir akışla ilerlerken, kimyasal gebelik sonrası kanama başlangıçta lekelenme şeklinde başlayıp ardından şiddetlenebilir. Kanama rengi parlak kırmızıdan koyu kahveye doğru değişim gösterebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kimyasal gebelik sonrası kanama neden normalden daha yoğun olur?
Kimyasal gebelik sonrası kanamanın yoğun olmasının temel nedeni, rahim iç tabakasının (endometrium) gebelik hormonları nedeniyle kalınlaşmış olmasıdır. Gebelik devam etmediğinde vücut bu kalınlaşan dokuyu tamamen dışarı atmak ister. Bu süreçte rahim kasılmaları artar ve bu da daha yoğun bir kanama ile birlikte pıhtılı bir yapıya neden olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kimyasal gebelik sonrası kanama ne zaman doktora danışılmalıdır?
Kimyasal gebelik sonrası kanama 10 günden fazla sürerse, şiddetli karın ağrısı veya ateş eşlik ediyorsa mutlaka bir uzmana başvurulmalıdır. Ayrıca pedin hızla dolmasına neden olan aşırı kanama (saatte bir ped değişimi) veya kötü kokulu akıntı gibi durumlar enfeksiyon veya parça kalması riski açısından acil tıbbi değerlendirme gerektirir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 285 göst.
0 oy
0 cevap 261 göst.
0 oy
1 cevap 225 göst.

1,512,350 soru

24,668,064 cevap

367,107 kullanıcı

...