Canım benimkini ekliyorum bakabilirsin 18.haftamda 161 çıktı . Benide nefrolojiye yönlendirdi. Hatta ilk gebelik bende baya korktum ağladım gebelik zehirlenmesi vs diye. Nefroloji doktoru gebelikte 200 e kadar normal dedi . 1 haftalık tansiyon takibi yaptim evde yazdım tekrar gittim çok şükür tansiyonum iyi çıktı. 28. Haftamda üniversiteye tekrar gittiğimde 24 saatlik idrara gerek var mı protein çıktı demiştim. Doktor gel muayeneye geldiğinde tansiyonuna bakılmış şuan için iyi gerek yok dedi. Şimdi 31+1 oldum. Çok şükür sıkıntı yok . Sen yinede tansiyonunu takip et canım .