3 aylık hamileyim, şiddetli baş ve bel ağrım normal mi?

0 oy
743 göst.
19 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (296 puan) sordu
Hanımlar 3 aylık hamileyim geceden beri başım belim ve ayaklarım çok fena ağrıyor sizce normal mi bu ilk hamileliğim 
Gebelik haftası 9+3

4 Cevap

0 oy
19 Ocak 2022 (674 puan) cevapladı
3 aylık değilsin canım. Daha 2 aylıksın. Usutmemeye çalış sıkı giyin ayakların özellikle çorap hep olsun. Basın içinde çok agrirsa parol icebilirsin. Diğer ilaçlar yasak. 
19 Ocak 2022 (296 puan) yorumladı
Programa göre 3 aylık diyince ondan yazdım tecrübesizim kusura bakmayın ağrılar normal o zaman değil mi
19 Ocak 2022 (674 puan) yorumladı
Program diyor ki yani 3. Ayın içindesin. Bide gebelikte tansiyon, lekelenme ve şiddetli kasik ve bel ağrısı normal değil.
19 Ocak 2022 (296 puan) yorumladı
Lekelenme falan yok tansiyonda normal sadece bel baş ağrıları var ayaklarım da sabah göre agrimiuor
-Reklam-
0 oy
19 Ocak 2022 (465 puan) cevapladı
Kız cok erken başlamışsın ya:) ben 26 ym we bel sırt kaburga agrısı beter durumda 
19 Ocak 2022 (296 puan) yorumladı
Bu da benim şansım o zaman  korktum bebege bişi olacak sandım bı an
19 Ocak 2022 (499 puan) yorumladı
Sizinn şansınız değil ilk 3 ay bel ağrısı şiddetli olur özelliklede adet döngüsü geldginde buda gayet normaldir canım ayrıca kanama olmadığı sürece ve çok şiddetli karin kasık ağrıniz olmadığı sürece Allahın izniyle korkmayın.
19 Ocak 2022 (296 puan) yorumladı
Yok Allah şükür öyle birşey yok canim
0 oy
19 Ocak 2022 (2,536 puan) cevapladı
Bende aynı durumdaydım canım tansiyonuna baktiriyormusun hiç 
19 Ocak 2022 (296 puan) yorumladı
Tansiyon iyi evet canım dün doktora gittim sağlıklı gayet dedi ilk defa kalp atışını duydum bir problem yoktu bugünde böyle olunca korktum açıkçası
19 Ocak 2022 (2,536 puan) yorumladı
Çok iyi anlıyorum seni cnm bende 14+4 um aynı sorun bendede var acaba bişi oldumu en ufak Ağrı'da
19 Ocak 2022 (2,536 puan) yorumladı
O ağrılar regl dönemine geliyodur bende öyle oluyo ben ay başı oluyodum normalde hep ay başı belim kasigim agrir
19 Ocak 2022 (296 puan) yorumladı
Doğru haklısın ya işte ilk gebelik olunca en ufak şeye evham yapıyoruz inşallah hepimiz hayırlısıyla bebeişlerimizi kucağımıza alırız
19 Ocak 2022 (2,536 puan) yorumladı
İnşallah Cnm
0 oy
19 Ocak 2022 (499 puan) cevapladı
Canım iki aylık değilsin 2bucugun içindesin bel ağrın daha erken demişler ama ilk 3 ay bel ağrısı şiddetli oluyor baş ağrısına gelince hormonlar tavan yaptığı için ağrıyor vücut hamileliği kabullenmedigi için ağrılar bu aylarda fazla oluyor 4 aya girdiğinde ınş herşey normale dönücek vücut hamileliğe alisicak.
19 Ocak 2022 (296 puan) yorumladı
Çok saol valla içim rahatladı ya
19 Ocak 2022 (499 puan) yorumladı
Benim canım ilk 3 ay belim öyle  agriyorduki sanki kırılacak gibi 1 saat ayakta kalsam berbat durumdaydım yatakta yattığım da bile arada öyle bir ağrı olurdu ki gayet normal hiç korkma baş ağrısına hormonlar canım hayatım boyunca baş ağrısı bilmezdim ilk dönemlerde benimde 1 2 hafta aralıksız başım ağrımıştı sen sadece beslenmene bak gerisini rabbime bırak ınş sağ salim hepimiz kucagimiza alırız.
19 Ocak 2022 (296 puan) yorumladı
Amin inşallah rabim kimsenin hevesini kursağında bırakmasın

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

3 aylık hamilelikte baş ve bel ağrısı normal mi?
3 aylık hamilelik döneminde artan hormonlar ve vücuttaki değişimler nedeniyle hafif baş ve bel ağrıları yaşanması yaygındır. Ancak şiddetli, geçmeyen veya beraberinde ateş, görme bozukluğu gibi ek belirtilerin eşlik ettiği ağrılar mutlaka bir uzman tarafından değerlendirilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamileliğin ilk aylarında ayak ağrısı neden olur?
Hamileliğin ilk aylarında vücudun ağırlık merkezinin değişmesi, artan kan hacmi ve dolaşım sistemindeki baskı ayaklarda ağrıya neden olabilir. Bu dönemde vücut gebeliğe uyum sağladığı için eklemlerdeki gevşeme de ağrıları tetikleyebilen doğal bir süreçtir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte şiddetli baş ağrısı nasıl geçer?
Gebelikte baş ağrısını hafifletmek için dinlenmek, karanlık ve sessiz bir ortamda uzanmak, yeterli sıvı tüketmek ve düzenli beslenmek oldukça etkilidir. Eğer ağrı yaşam kalitenizi düşürecek kadar şiddetliyse, doktorunuza danışmadan kesinlikle herhangi bir ağrı kesici ilaç kullanmamalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte bel ağrısını azaltmak için neler yapılmalı?
Bel ağrısını azaltmak için gün içerisinde uzun süre aynı pozisyonda kalmamaya özen göstermeli ve vücut ağırlığınızı destekleyen rahat ayakkabılar tercih etmelisiniz. Uyurken yan pozisyonda yatmak ve dizlerinizin arasına yastık koymak bel üzerindeki baskıyı önemli ölçüde hafifleterek dinlenmenize yardımcı olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte hangi ağrı durumlarında doktora gidilmeli?
Hamilelikte ağrıya eşlik eden şiddetli baş dönmesi, bulanık görme, vajinal kanama, yüksek ateş veya karın bölgesinde kasılma tarzı ağrılar ciddiye alınmalıdır. Bu tür belirtiler gebelik takibi yapan hekiminizle paylaşılmalı ve durumunuzun normal olup olmadığı profesyonel bir muayene ile belirlenmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 532 göst.
0 oy
4 cevap 770 göst.
0 oy
0 cevap 216 göst.
19 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde prensannesi01 (296 puan) sordu

1,512,234 soru

24,666,657 cevap

367,029 kullanıcı

...