Gebelikte maden suyu içsem bebeğimin gazı olmaz mı?

0 oy
971 göst.
21 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (18 puan) sordu
Gebelikte maden suyu tüketilirse bebek doğduktan sonra gaz sorunu pek olmazmış doğru mu
Gebelik haftası 19

7 Cevap

0 oy
21 Ocak 2022 (419 puan) cevapladı
Böyle şey mümkün mü ?

Bebek doğduktan sonraki gazı annenin yedikleri herşeyi ilkkez yemiş oluyor bebek ve gaz yapıyor
-Reklam-
0 oy
21 Ocak 2022 (319 puan) cevapladı
Öyle değil de kemik magnezyum açısından günde bir tane içmek oneriliyor
0 oy
21 Ocak 2022 (1,452 puan) cevapladı

Alakası bıle yok dogru degıl nereden uyduruyorlar ya :) gaz sorunu dogumdan sonra tamamen ne yedıgınıze baglı, gaz yapacak seyler yenırse olur ama maden suyuyla pek alakası yok :) gebelıktede gunde 1 kez tuketmek faydalı olacaktır .

0 oy
21 Ocak 2022 (185 puan) cevapladı
Benim doktorum  2 3 günde 1 içmemi önerdi magnezyumdan dolayı ve mide yanmasınada iyi geliyomuş
0 oy
21 Ocak 2022 (741 puan) cevapladı
Daha neler uyduracaklar bakalım.
0 oy
21 Ocak 2022 (6 puan) cevapladı
Benim doktorum özellikle içmemi önerdi magnezyum için iyi dedi
0 oy
21 Ocak 2022 (1,780 puan) cevapladı
Çok saçma bisey.  Doğumdan sonra senin beslenmenle alakalı gaz yapacak şeyler yersen sütüne geçer çocuk da gazlanir

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Gebelikte maden suyu içmek bebeğin gaz sancısını önler mi?
Gebelikte maden suyu içmenin bebek doğduktan sonra gaz sancısını önlediğine dair bilimsel bir kanıt bulunmamaktadır. Bebeğin gaz sancısı genellikle sindirim sisteminin gelişimiyle ilgilidir ve annenin tükettiği maden suyunun doğrudan bebeğin gaz durumuna etkisi tıbbi olarak doğrulanmamıştır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamileyken maden suyu tüketimi anne sağlığına faydalı mıdır?
Maden suyu, içerdiği kalsiyum, magnezyum ve sodyum gibi mineraller sayesinde hamilelikte kaybedilen minerallerin desteklenmesine yardımcı olabilir. Ancak yüksek sodyum oranı nedeniyle tansiyon problemi olan gebelerin doktorlarına danışarak tüketmesi ve günlük tüketimi sınırlandırması önerilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Günde kaç şişe maden suyu içmek hamilelikte güvenlidir?
Hamilelik döneminde günde 1 veya en fazla 2 şişe doğal maden suyu tüketilmesi genellikle güvenli kabul edilir. Maden suyunun doğal olması ve meyveli, şekerli veya aromalı içeriğe sahip olmaması besin değeri açısından çok daha sağlıklıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte maden suyu içerken nelere dikkat etmeliyim?
Maden suyu seçerken etiketi mutlaka kontrol edilmeli ve içeriğinde şeker, yapay tatlandırıcı veya koruyucu madde bulunmayan doğal ürünler tercih edilmelidir. Ayrıca tansiyon yüksekliği veya ödem sorunu yaşayan anne adaylarının içerikteki sodyum miktarına dikkat etmeleri oldukça önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Maden suyu ile soda arasındaki fark nedir ve hangisi içilmeli?
Maden suyu yerin altından doğal minerallerle çıkan sağlıklı bir içecekken, soda içme suyuna karbondioksit eklenerek üretilen yapay bir karışımdır. Hamilelikte mineral desteği alabilmek için doğal kaynaklardan gelen maden sularını tüketmek besin değeri açısından çok daha faydalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 288 göst.
0 oy
3 cevap 571 göst.
22 Ağustos 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde aise34 (674 puan) sordu
0 oy
3 cevap 556 göst.
12 Ağustos 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde aise34 (674 puan) sordu

1,512,674 soru

24,672,154 cevap

367,319 kullanıcı

...