39+4 haftalık hamileyim hala doğum belirtisi yok, normal mi?

0 oy
438 göst.
21 Ocak 2022 Doğum kategorisinde (8 puan) sordu
Merhaba hanımlar oglumu 2 sene once 37 haftalıkken normal dogum oldu. Simdi kızıma hamıleyım 39+4 ama tık yok. Bagırsaklarım bu akşam çok kötü gaz falan ne ararsam var agrıda var ama emınım kasık agrısı yada dogum agrısı degıl. Napıcm böle hiç bilmiyorum. Bole olan var mı 
Gebelik haftası 39+4

3 Cevap

0 oy
21 Ocak 2022 (1,622 puan) cevapladı

Tatlum gizli sandık ben 42 de kızımı aldım kucağıma artık dişli cikicakti:)

21 Ocak 2022 (8 puan) yorumladı
Maşallah rabbim sağlık vetsin oğlanda cok rahattım 37de dogdu iyyidi bu 39 oldu cok zorluyor
-Reklam-
0 oy
21 Ocak 2022 (1,106 puan) cevapladı
Ben de oğlanı 38+5 e geçiş yaparken doğurdum kız 39+1 olduk bekliyorum hala karnım falan yanıyor bekliyordum olan yalancı sancılarım hepten kesildi sanki ne olur ne zaman olur bilmiyorum. Bı anda doğum sancısı olur mu acaba 
21 Ocak 2022 (8 puan) yorumladı
Sağ saglım kucagına al inşallah valla bende napcam bilmiyoeum patlamaya hazır bır bomba gibiyim ama ne gelen var ne giden
21 Ocak 2022 (1,106 puan) yorumladı
Amin cumlemiz de inşallah canım. Ben de öyleyim sanki ya karnım kaç hafta önce aşağı indi çatı ağrısı falan derken sonunun güzelliğini düşünüp sukredip bekliyorum inşallah
21 Ocak 2022 (8 puan) yorumladı
Benimde çatı agrılarım var ama sanki göbegım aşagı ınmedı yaa bide ben sezeryandan cok korkuyorum ilkı normaldı insllah buda normal olur. Bebeklerımızı sag saglım alalım kucagımıza ınsllh
21 Ocak 2022 (1,106 puan) yorumladı
Hayırlısıyla inşallah canım
0 oy
21 Ocak 2022 (469 puan) cevapladı
40. Haftada doğurdum. Normal dogum yaptim cnm 
22 Ocak 2022 (180 puan) yorumladı
Benim 3.800 dediler canım
22 Ocak 2022 (469 puan) yorumladı
Masallah
22 Ocak 2022 (180 puan) yorumladı
Sağol canım
23 Ocak 2022 (8 puan) yorumladı
Maşallah allah sag saglım buyutmeyı bebişinide sağlıkla kucagına almayı nasıp etsın Allah insallah bende normal dogururum
23 Ocak 2022 (180 puan) yorumladı
İnşallah ben 40+3 oldum her an normal doğabilir diyolar ne ağrı var ne sancı

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

39+4 haftalık hamileyim ama doğum belirtisi yok normal mi?
Gebeliğin 39+4 haftasında herhangi bir doğum belirtisi olmaması tıbbi olarak oldukça normal karşılanan bir durumdur. Gebeliklerin büyük bir kısmı 38 ile 42 hafta arasında sonuçlanır, bu nedenle henüz vaktiniz var. Ancak, bebeğinizin hareketlerinde azalma hissederseniz veya su gelişi, kanama gibi durumlar yaşarsanız vakit kaybetmeden doktorunuza başvurmanız önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sancısı ile bağırsak ağrısı nasıl ayırt edilir?
Doğum sancıları genellikle belden başlayıp kasıklara yayılan, düzenli aralıklarla gelen ve gittikçe şiddetlenen bir karakterdedir. Bağırsak kaynaklı gaz sancıları ise daha çok düzensizdir, karın bölgesinde yoğunlaşır ve genellikle tuvalete çıktıktan sonra rahatlama hissi verir. Eğer ağrılarınız ritmik bir düzene girmiyor ve tuvalet ihtiyacı ile geçiyorsa, bu durum genellikle doğum sancısı değil sindirim sistemi kaynaklı bir rahatsızlıktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
İkinci gebelikte doğum süreci ilkine göre daha mı geç başlar?
Her gebelik kendine özgüdür ve bir önceki doğumunuzun 37. haftada gerçekleşmiş olması, bu bebeğinizin de aynı haftada geleceği anlamına gelmez. İkinci gebeliklerde doğumun daha erken veya daha geç başlaması tamamen bebeğin gelişimine ve vücudunuzun hazır olma durumuna bağlıdır. 39+4 haftaya ulaşmış olmanız, bebeğinizin gelişimini tamamladığına işaret eder ancak doğumun başlaması için vücudunuzun kendi doğal sürecini beklemesi normaldir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
39 haftalık hamilelikte gaz sancısı ve karın ağrısı neden olur?
Hamileliğin son haftalarında büyüyen rahmin bağırsaklara baskı yapması ve hormonal değişimler nedeniyle sindirim sistemi yavaşlayarak gaz sancılarına neden olabilir. Ayrıca vücut doğuma hazırlanırken rahimdeki kasılmalar, bağırsak hareketliliğini etkileyerek karın bölgesinde rahatsızlık hissi yaratabilir. Bol su tüketmek, hafif yürüyüşler yapmak ve lifli gıdalarla beslenmek bu dönemdeki gaz şikayetlerini hafifletmeye yardımcı olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun başladığını gösteren kesin belirtiler nelerdir?
Doğumun başladığını gösteren en kesin belirtiler düzenli aralıklarla gelen, dinlenmekle geçmeyen ve giderek şiddetlenen rahim kasılmalarıdır. Bunun dışında suyun gelmesi (amnion sıvısı), nişan gelmesi (kanlı mukus tıkaç) veya düzenli kasılmaların 5-10 dakikada bire düşmesi hastaneye gitmeniz gerektiğini gösteren işaretlerdir. Sadece gaz veya hafif kasık ağrısı doğumun başladığı anlamına gelmeyebilir, ancak şüphe duyduğunuz her durumda hekiminizle iletişime geçmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 212 göst.
2 Temmuz 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Narcicegi4 (88 puan) sordu
0 oy
20 cevap 1,265 göst.
0 oy
3 cevap 407 göst.

1,512,304 soru

24,667,468 cevap

367,069 kullanıcı

...