40+2 haftalık hamileyim, sancım ve açılmam yok normal mi?

0 oy
347 göst.
27 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (15 puan) sordu

Kızlar 40+2 olduk açılma da yok sancıda yok böyle benim gibi olan var mı son gün mü oluyor bunlar ilk hamileliğim şimdiden teşekkür ederim :)

Gebelik haftası 40+2

4 Cevap

0 oy
27 Ocak 2022 (532 puan) cevapladı
Canım vakti gelince hepsi olur bana da doktor bir hafta öncesi tas gibi daha yumuşama bile yok dedi ertesi hafta 8 cmle gittim doğuma erken geldi benim ki de gelir seninde vakti vardir
27 Ocak 2022 (15 puan) yorumladı
Ya inşallah canım cok sevindim şuan yarın tekrar görünücez bakalım
27 Ocak 2022 (532 puan) yorumladı
Rabbim gönlüne göre versin canım kolay dogumlar nasip etsin
27 Ocak 2022 (15 puan) yorumladı
Amiiin
-Reklam-
0 oy
27 Ocak 2022 (524 puan) cevapladı
Benimde son 5 gün gösteriyo ama hiç bi belirti yok suan napacaz bilmem :)) senin gibi 40ı geçerim heralde :)
27 Ocak 2022 (15 puan) yorumladı
38 den beri dört gözle bekliyorum vallahi ya saatler bile geçmiyor inan :)
27 Ocak 2022 (524 puan) yorumladı
Benim 2.ama bizde ablasıyla sabırsızlıkla bekliyoruz :))
27 Ocak 2022 (15 puan) yorumladı
Allah bağışlasın :)
0 oy
27 Ocak 2022 (994 puan) cevapladı
Seninki gelmek bilmiyor benim ki de daha 35+3 haftalık 2 haftadır gelmesin diye engelliyor uz durmuyor duracağı yerde tamamen keyiflerine kalmış seninkinin rahatı yerinde demekki:D
27 Ocak 2022 (15 puan) yorumladı
Sağ salim kavuşalım hepimiz inşallah :)
27 Ocak 2022 (994 puan) yorumladı
Aminn gelir inşlh allahım sağsağlim kavuştur sun o zamanını bilir daha iyi gelişsin karnında kilo alsın
0 oy
27 Ocak 2022 (510 puan) cevapladı
Benimde yoktu 1 saat yol yürüdüm  tam eve gelirken kaçama doğru ağrım oldu eşime dedim nefes alamıyorum bu nasıl ağrı gece kanamam oldu ben kalktım kuvezli doldurdum yarim saat orurdum  sonra abdest aldim.hastaneye gittim açılma yok tu kanamadan dolayı yatırdırlarertesi gece 2 saatin içinde doğum oldu yani brkle
27 Ocak 2022 (15 puan) yorumladı
Zamanı varmış demekki :)

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

40+2 haftalık hamileyim, sancım ve açılmam yok normal mi?
Gebeliğin 40. haftasından sonra sancı ve açılmanın henüz başlamamış olması tıbbi olarak sık karşılaşılan bir durumdur. Birçok kadın 41 veya 42. haftaya kadar herhangi bir belirti yaşamadan süreci geçirebilir. Ancak bu aşamada bebeğin iyilik halinin takibi için doktorunuzun NST ve ultrason kontrolleri ile amniyotik sıvı miktarını düzenli takip etmesi oldukça kritiktir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik 40 haftayı geçince doğum ne zaman gerçekleşir?
Gebeliğin 40. haftasını doldurmasına rağmen doğumun başlamaması durumuna gün aşımı denir ve genellikle 41. haftaya kadar beklenebilir. Doğumun kendiliğinden başlamaması durumunda, doktorlar genellikle 41. haftadan sonra suni sancı veya diğer medikal yöntemlerle doğumu başlatmayı değerlendirirler. Bu süreçte bebeğin hareketleri ve kalp atışları en önemli göstergelerdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
40+2 haftada açılma olması için neler yapılabilir?
Açılmanın başlaması için tıbbi olarak kanıtlanmış evde uygulanacak kesin bir yöntem bulunmasa da, hafif tempolu yürüyüşler yapmak pelvis bölgesindeki baskıyı artırarak sürece destek olabilir. Ancak bu dönemde her türlü fiziksel aktivite öncesi mutlaka doktorunuza danışmalısınız. Açılma, vücudun kendi hormonel dengesiyle gerçekleşen biyolojik bir süreçtir ve zorlanmamalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sancısı başlamadan önce hangi belirtiler görülür?
Doğum sancısı başlamadan önce nişan gelmesi, suyun gelmesi veya düzenli kasılmaların başlaması en yaygın belirtilerdir. Bazı anne adaylarında ise hiçbir ön belirti olmadan doğrudan düzenli sancılar başlayabilir. Eğer 40+2 haftalıkken bebek hareketlerinde azalma veya su gelmesi gibi bir durum fark ederseniz vakit kaybetmeden hastaneye başvurmanız gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
40 haftalık hamilelikte açılma ve sancı yoksa ne zaman doktora gidilmeli?
40 haftayı geçen hamileliklerde doktorunuz sizi genellikle 2 veya 3 günde bir kontrollere çağıracaktır. Ancak bebeğin hareketlerinde yavaşlama, su gelmesi, kanama veya şiddetli karın ağrısı gibi durumlarda beklemeden acil servise gitmelisiniz. Rutin kontrollerde NST ile bebeğin kalp atışları ve rahim kasılmalarının durumu yakından izlenerek doğumun ne zaman tetikleneceğine karar verilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 281 göst.
16 Mart 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Eliffffce (135 puan) sordu
0 oy
3 cevap 375 göst.
0 oy
6 cevap 1,598 göst.
25 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Buglem03 (59 puan) sordu

1,512,503 soru

24,670,026 cevap

367,204 kullanıcı

...