Adetim 4 gün geçti, test silik çıktı, akıntım azaldı mı?

0 oy
207 göst.
28 Ocak 2022 Hamilelikte Testler kategorisinde (503 puan) sordu
Kızlar afedersiniz adetim 4 gun gectı ama akıntım Bayadır cok az geliyor normal mi test yaptım silik cıktı 

1 cevap

+1 oy
28 Ocak 2022 (2,459 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Ben 5 haftalık hamileyim benim de akintim yok denecek kadar az  
28 Ocak 2022 (503 puan) yorumladı
Ben ilk defa bu ay boyle birseyle karsılastım birazda tedirgin oldum yeni mi ogrendın sende hamile oldugunu
28 Ocak 2022 (2,459 puan) yorumladı
Adetimden iki gün önce öğrendim hamile olduğumu bugün 5+1 oldum
28 Ocak 2022 (503 puan) yorumladı
Insallah hayırlısıyla kucagına alırsın
28 Ocak 2022 (2,459 puan) yorumladı
İnşallah canım sağol
-Reklam-

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Adetim 4 gün gecikti ve testim silik çıktı, hamile olabilir miyim?
Adet gecikmesi ile birlikte evde yapılan gebelik testinde silik çizgi çıkması, vücudunuzda gebelik hormonu olan hCG'nin salgılanmaya başladığının güçlü bir işaretidir. Silik çizgi, hormon seviyesinin henüz testin net bir koyulukta sonuç vermesi için yeterince yükselmediğini veya testin erken yapıldığını gösterir. Kesin sonuç almak için 2 gün bekleyip testi tekrarlamak veya bir sağlık kuruluşunda kanda gebelik testi (Beta-hCG) yaptırmak en doğru yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Adet gecikmesi döneminde beyaz akıntının azalması normal mi?
Adet gecikmesi döneminde beyaz akıntının azalması, hormonal değişimlere bağlı olarak birçok kadında görülebilen normal bir durumdur. Gebeliğin erken dönemlerinde bazen akıntı artarken, bazen de progesteron hormonu seviyesindeki dalgalanmalar nedeniyle akıntıda azalma yaşanabilir. Eğer bu duruma şiddetli ağrı, kaşıntı veya kötü koku eşlik etmiyorsa genellikle endişe edilecek bir durum değildir ancak kişisel hormon dengenizle ilgili bilgi almak için bir uzmana danışabilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Evde yapılan gebelik testinde silik çizgi ne anlama gelir?
Gebelik testinde silik çizgi, testin yapıldığı idrarda az miktarda gebelik hormonu (hCG) tespit edildiği anlamına gelir. Bu durum genellikle gebeliğin henüz çok erken haftalarında olunduğunu, testin çok erken yapıldığını veya idrarın çok yoğun olmadığını gösterir. Çizginin rengi ne kadar silik olursa olsun, hormonun varlığına işaret eder; bu nedenle testi birkaç gün sonra ilk sabah idrarı ile tekrarlamak sonucu netleştirecektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Adet gecikmesi ve akıntı değişikliği gebelik belirtisi midir?
Adet gecikmesi gebeliğin en yaygın belirtisidir ve buna eşlik eden akıntı değişiklikleri vücudunuzdaki hormonal hareketliliğin bir sonucudur. Gebeliğin ilk dönemlerinde rahim ağzındaki salgılar artabileceği gibi, bazen döngüsel düzensizlikler nedeniyle akıntı miktarı azalabilir. Bu belirtiler tek başına gebelik tanısı koymak için yeterli değildir; ancak şüphe durumunda kanda gebelik testi yaptırarak kesin teşhis konulması önerilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Silik çıkan gebelik testi sonrası ne zaman doktora gitmeliyim?
Silik çıkan bir gebelik testi sonrası, sonucun doğruluğunu kesinleştirmek için 48 saat bekleyip testi tekrar edebilir veya doğrudan bir sağlık merkezine giderek kanda Beta-hCG testi yaptırabilirsiniz. Kanda gebelik testi, idrar testlerine göre çok daha hassastır ve gebeliği çok daha erken aşamada net bir şekilde saptayabilir. Eğer şiddetli karın ağrısı veya lekelenme gibi beklenmedik durumlar yaşarsanız, beklemeden bir hekime görünmeniz önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular


1,512,305 soru

24,667,527 cevap

367,070 kullanıcı

...