Dişim çok ağrıyor, doktora gitsem çeker mi?

0 oy
471 göst.
30 Ocak 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (234 puan) sordu
Dünden beri diş ağrısından duramıyorum Dr. Gitsem çeker mi? Tavsiyesi olan varsa lütfen yardımcı olsun
Gebelik haftası 30

14 Cevap

0 oy
30 Ocak 2022 (555 puan) cevapladı
Gargara yaptım ben ilk aylar kötüydü sonra oda işe yaramadı sirkeli suyla gargara iyi geliyordu deneyin isterseniz
30 Ocak 2022 (234 puan) yorumladı
Allah razı olsun canım
30 Ocak 2022 (555 puan) yorumladı
Sizden de inşallah:)
-Reklam-
0 oy
30 Ocak 2022 (217 puan) cevapladı
Buz tutuyordum bende en son arvelesle kanka olduk:(
0 oy
30 Ocak 2022 (54 puan) cevapladı
Karanfil yağı alın sürün uyuşturuyor ama tabi geçerli bir sureligine yine de bir dişçiye görünün sürekli agriyorsa birde vemcain sprey var uyuşturucu sprey o da işe yarıyor
0 oy
30 Ocak 2022 (460 puan) cevapladı
Ağrıyan disinize siyah zeytin koyup bastırın . Sirkeli su tuzlu su ile gargara yapabilirsiniz
0 oy
30 Ocak 2022 (292 puan) cevapladı
Tuzlu su ile gargara yapın iyi gelecektir inşallah
0 oy
30 Ocak 2022 (626 puan) cevapladı
Çekmesede antibiyotik başlar oda seni rahatlatır ben ilk 3 ayda bile kullandım korkma gebeler için antibiyotik var 
31 Ocak 2022 (234 puan) yorumladı
Teşekkür ederim canım
0 oy
31 Ocak 2022 (161 puan) cevapladı
Çekmez canım 30 haftalık olduğun için benim de ağrıyor kaç gündür 29 haftalığım :'(
31 Ocak 2022 (234 puan) yorumladı
Bu saat oldu halen uyuyamadım parol yedim yine de fayda etmedi:(
31 Ocak 2022 (409 puan) yorumladı
Bende 22 haftaligim ozele gidip cektirdim 1 hafta oluyo allh belasini versin. İskence resmen hamileliklete dis agrisi
31 Ocak 2022 (161 puan) yorumladı
Dediklerimi deneyin birde benimde aynı kaç gündür diş etlerim şişti indi şükür intihap olmuştu hafifletiyor ağrısını
0 oy
31 Ocak 2022 (161 puan) cevapladı
Bir çay bardağı sirke bir çay kaşığı tuz bir çay kaşığı karbonat karıştırın cezvede biraz ısıtın kaynatmayin ama sonra beş dakika gargara yapın iyi geliyor. Eğer intihap varsa sarımsak koyun üzerine biraz yakıyor ama oda iyi geliyor varsa kekik yağı sürün sadece dişe uyuşturuyor birde karanfil koyun dişe ağrınız geçse bile her gün karanfil koyun doğuma kadar antibiyotik etkisi var yine karanfil yağı alıp suya damlatıp onunla da gargara yapabilirsiniz
0 oy
31 Ocak 2022 (375 puan) cevapladı

Karanfil yağı ve oral b hassasiyet diş eti rahatlama macunu kullandım ben hep istersen bi dene derim birde benim doktorum 24. Haftaya kadar izin vermemişti ama sen 30 haftalık olmuşsun doktorun izin verebilir belki :)

0 oy
31 Ocak 2022 (88 puan) cevapladı
Bir doktora görün karanfil gargara gibi syler geçici çözüm ben gittim anca rahatladim devlet çekmiyor ama özelde çekim oluyor kadın doğum  doktorun izin verirse en çok dişci  antibiyotik  verir rahatlarsın en azından çok zor oluyor
0 oy
31 Ocak 2022 (154 puan) cevapladı
Canım ben 3 haftadır cekiyorum birde kovid oldum ustune tuz oldu resmen ben özel bir polikinliğe gittim hamile oldugum icin haftamdan dolayı cekemem dedi ama ağrını durdurcak bi ilac yazabilirim dedi bir antibiyotik yazdi 1 tane içmem yetti çok sukur iki gundur cok cok iyiyim git derim en azindan cekmese bkle acini dindirecek biseyler verebilir ben neler yaptim sarimsak sogan tuzlu su sirkeli su karanfil denemediğim bişey kalmadı 
0 oy
31 Ocak 2022 (301 puan) cevapladı
Canım o ağrıları bende çekiyorum eczaneden dişinol aldım onu kullanıyorum biraz iyi geliyor veya aktardan karanfil yağı al oda uyuşturuyor
0 oy
31 Ocak 2022 (418 puan) cevapladı
Canım öncelikle kadın doğumdan izin belgesi alman gerekiyor. Aksi halde diş çekimi yapilmiyor. Ben 12. Haftada çekim yapmıştım artik hic bir şey fayda etmiyordu. Düşük doz anestezi yapılıyor yani çekilirken seni bir çok kişi tutuyor ama sonrası harika gerçi zor bir çekim olduğu için çenen bir kaç gün agriyor ama geçiyor. Sürekli ilaçla beslenmek yerine git cektir. Sonuçta bebek için ilacta anestezide sıkıntı.
0 oy
31 Ocak 2022 (29 puan) cevapladı
Karanfil koyun ilk aylar olsa doktor işlem yapardı benim de Cok agırıyo karanfil uyuşturuyor 
31 Ocak 2022 (234 puan) yorumladı
Dr.gittim antibiyotik verdi ona başladım inşallah iyi gelir

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Diş ağrısı dayanılmaz olduğunda diş çekimi her zaman ilk seçenek midir?
Diş ağrısı çok şiddetli olsa bile diş hekimleri öncelikle dişi kurtarmaya odaklanır. Diş çekimi genellikle dişin doku kaybının çok fazla olduğu, enfeksiyonun kemiğe yayıldığı veya kanal tedavisi gibi yöntemlerin sonuç vermeyeceği durumlarda son çare olarak değerlendirilir. Hekim muayene sırasında röntgen çekerek dişin kök durumunu inceler ve sadece kurtarılamayacak durumdaysa çekim kararı verir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Şiddetli diş ağrısı için acil servise ne zaman gidilmelidir?
Diş ağrısı ile birlikte yüzde şişlik, ağız açmada kısıtlılık, yüksek ateş veya nefes almada zorluk gibi ciddi belirtiler varsa vakit kaybetmeden acil servise başvurulmalıdır. Bu belirtiler enfeksiyonun çevre dokulara yayıldığını ve sistemik bir risk oluşturabileceğini gösterir. Basit diş ağrılarında ise en kısa sürede bir diş hekiminden randevu alınarak muayene olunması gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Diş hekimine gidene kadar evde diş ağrısı nasıl hafifletilir?
Diş ağrısını geçici olarak hafifletmek için ılık tuzlu su ile gargara yapmak, ağrıyan bölgeye doğrudan temas ettirmeden dışarıdan soğuk kompres uygulamak ve ağrılı bölgeyi temiz tutmak etkili olabilir. Ayrıca başı yüksekte tutarak uyumak kan basıncının diş üzerindeki baskısını azaltarak gece ağrısını bir nebze rahatlatabilir. Ancak bu yöntemler sadece geçici destek sağlar, kesin çözüm için mutlaka hekim muayenesi şarttır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Diş hekimi muayenesinde diş ağrısının sebebi nasıl teşhis edilir?
Diş hekimi ağrının kaynağını belirlemek için öncelikle hastanın şikayetlerini dinler ve klinik muayene yapar. Ardından dişin durumunu net bir şekilde görebilmek için periapikal veya panoramik röntgen çekerek diş köklerindeki iltihabı, çürüğün derinliğini veya diş eti problemlerini analiz eder. Bu tetkikler sonucunda ağrının diş sinirlerinden mi yoksa çevre dokulardan mı kaynaklandığı kesin olarak teşhis edilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Diş ağrısı varken diş çekimi işlemi acı verir mi?
Diş çekimi işlemi sırasında uygulanan lokal anestezi sayesinde hasta çekim esnasında herhangi bir acı veya ağrı hissetmez. Diş hekimi bölgeyi tamamen uyuşturduktan sonra işleme başlar, bu sayede işlem süreci konforlu bir şekilde tamamlanır. Çekim sonrası anestezi etkisini yitirdiğinde ise hekimin önerdiği ağrı kesiciler kullanılarak iyileşme süreci rahatlıkla yönetilebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,175 soru

24,665,913 cevap

366,975 kullanıcı

...