20 haftalık hamileyim göbeğim neden yok, bu normal mi?

0 oy
1,106 göst.
2 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2 puan) sordu
Hamileliğim 20.haftasındayım göbeğim yok denilecek kadar az sizce bu normal mi ?
Gebelik haftası 20

22 Cevap

+1 oy
2 Şubat 2022 (1,075 puan) cevapladı
Az diyenlere benimkinden yollayabilirim gercekten gorseniz doguma gidiyorum sanabilirsiniz :((
2 Şubat 2022 (545 puan) yorumladı
Bu gebeligimde bende öyle oldum 9 aylık gibi duruyorum doğru düzgün hareket edemiyorum:-\
3 Şubat 2022 (1,075 puan) yorumladı
Valla cok zor oluyor yatakta donmek kalkmak daha 3.5 ay var yere oturunca kalkamiyorum artik :(
-Reklam-
0 oy
2 Şubat 2022 (383 puan) cevapladı
İç karnınız geniş olabilirr o yüzdendirr bende 22 haftalığım benim karnımda az çıktıı 
2 Şubat 2022 (383 puan) yorumladı
Bilemiyorum cinsiyeti öğrenemediğim için :)
2 Şubat 2022 (677 puan) yorumladı
Cnm doktor bana erkek dedi 15 haftalığım ama baya belli :D
2 Şubat 2022 (31 puan) yorumladı
Doğru ben 25 haftalığm hala doğru göbek yok cinsiyet erkek 12.haftadan beri değişmedi
2 Şubat 2022 (588 puan) yorumladı
Alakasız ya canım benim karnım 10 haftadan sonra çıkıyor doğuma kadar davul gibi olur oluyor ama her iki çocuğum da erkek ti
3 Şubat 2022 (383 puan) yorumladı
İç karın meselesi bencede ya erkek kız alakası yoktur :)
0 oy
2 Şubat 2022 (84 puan) cevapladı
Ben de 21. haftadayım ve aynı durumdayım canım normal demek ki :)
2 Şubat 2022 (2 puan) yorumladı
Karnı az çıkanların bebeklerin cinsiyeti erkek diolar doğru mu
2 Şubat 2022 (288 puan) yorumladı
Ben 21 haftalık hamileyim karnım daha yeni belli olmaya başlıyor ama bebeğimin cinsiyeti kız☺️ doğru olduğunu pek düşünmüyorum
3 Şubat 2022 (84 puan) yorumladı
Benim bebeğimin cinsiyeti de erkek ama ilk defa duyuyorum böyle bir şeyi :)
0 oy
2 Şubat 2022 (197 puan) cevapladı
Gayet normal çoğu 7 aya gelene kadar belli olmuyor 
0 oy
2 Şubat 2022 (894 puan) cevapladı
Bende ,20. Haftama girdim bendede oyle :)
0 oy
2 Şubat 2022 (20 puan) cevapladı
Benim de öyleydi 22 23 haftama kadar yüz üstü uyuyabiliyodum tadını çıkar bence takılma canım 
0 oy
2 Şubat 2022 (123 puan) cevapladı
Ben tam 32 haftalığım ve kıyafetle cok az belli yok denecek kadar az önce çok takıyodum ama bwbegin kilosu gelişimi haftaya uygunsa hiç sıkıntı yok 
0 oy
2 Şubat 2022 (1,454 puan) cevapladı
26 ya kadar dışardan hamile olduğum anlaşılmıyordu sonradan çıktı bende de sanki karnıma top koymuşlar gibi şuan
0 oy
2 Şubat 2022 (1,602 puan) cevapladı
Ahh neg guzell benim niye maşallahı var:)) 22. Haftamdayim 
0 oy
2 Şubat 2022 (967 puan) cevapladı
34. Haftadayım karnım hiç yok:)
0 oy
2 Şubat 2022 (142 puan) cevapladı
31+3 deyim 4 haftadır azıcık göbeğim var doktorlar bile şok oluyor iç karın genişliği şansımız var 
0 oy
2 Şubat 2022 (152 puan) cevapladı
Ne güzel iste tekrar kilo vermek kolay olur sanki.ama önem li olan bebeğin kılosunun  iyi olması gelişmi iyi olsun yeter.cok ta takmayın bence.zaten son aylarda alınıyor bayağı kılo
0 oy
2 Şubat 2022 (710 puan) cevapladı

19 haftamdayım bnmde gobegim yok ve cok az denilecek gibi cıktı :getlost:

0 oy
2 Şubat 2022 (30 puan) cevapladı
31 haftalığım hala karnim yok. Bu durun pek önemli değil  bebek sağlıklıysa hic sorun yoktur
0 oy
2 Şubat 2022 (1,117 puan) cevapladı
27 haftaliğım yeni yeni çıktı karnım. 50 kiloyum. Kızım olacak :)
0 oy
2 Şubat 2022 (4 puan) cevapladı
Çatlakların olmaz acı cekmezsin ne güzel benimde karnım yok gibi
0 oy
2 Şubat 2022 (1,009 puan) cevapladı

Cinsiyetle alakasi yok karnin cikip cikmamasi ic karniniz genisse az cikar hem yirtilmaz cok fazla 30. Haftalardan sonra bebek kilo aldikca dahada hizli cikiyor ilk gebelikte benimde cok azdi suan 3. Gebeligim 3 aylik olduk 6 aylik gibi takilma boyle seylere keyfini cikar <3:)

0 oy
2 Şubat 2022 (261 puan) cevapladı
Canım bazı kadınlar çok şanslı oluyor ve iç karnı geniş oluyor :) bir arkadaşım vardı 47 kilo 158 boyu vardı 6 aylık hamileydi karnı yeni yeni belli oluyordu. Kimse anlamiyodu hamile olduğunu 6 buçuk 7 ayda ancak büyüdü. Ama maşallah kendisi de kızı da taş gibilerdi hâlâ öyleler :) 
0 oy
2 Şubat 2022 (431 puan) cevapladı
Bende senın gıbıyım kımse bakınca anlamas hamıle oldugumu
0 oy
2 Şubat 2022 (555 puan) cevapladı
Benim 6.aya kadar düz sonra birden çıkıyor bünye yapısı

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

20 haftalık hamileyim karnım neden hala çok küçük görünüyor?
20 haftalık hamilelikte karnın küçük görünmesi genellikle anne adayının vücut yapısı, rahim pozisyonu veya karın kaslarının sıkılığı ile ilgilidir. İlk gebeliklerde karın kasları daha dirençli olduğu için bebeğin büyümesi dışarıdan hemen fark edilmeyebilir ve bu durum tamamen normal kabul edilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamileliğin 20. haftasında göbek ne zaman belirginleşmeye başlar?
Hamilelikte karın belirginleşmesi kişiden kişiye değişmekle birlikte genellikle 20 ile 24. haftalar arasında hız kazanır. Rahim bu dönemde göbek deliği hizasına ulaşır ancak vücut tipi ve plasentanın yerleşimi göbeğin ne kadar dışa doğru çıkacağını doğrudan etkiler.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte karnın küçük olması bebeğin gelişimiyle ilgili bir sorun mudur?
Karnın küçük olması tek başına bebeğin gelişim geriliği yaşadığı anlamına gelmez, önemli olan rutin kontrollerde ölçülen fundus yüksekliği ve ultrason verileridir. Doktorunuz ultrason muayenesinde bebeğin kilosunu ve gelişimini normal aralıkta tespit ediyorsa, dış görünüşün küçük olması sağlık açısından bir risk teşkil etmez.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte göbek büyümesini etkileyen faktörler nelerdir?
Hamilelikte göbek büyüklüğünü etkileyen en önemli faktörler annenin boyu, kilosu, karın kas yapısı ve rahmin pelvis içindeki açısıdır. Ayrıca bebeğin pozisyonu ve amniyotik sıvı miktarı da karnın dışarıdan nasıl göründüğünü belirleyen unsurlar arasındadır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
20 haftalık hamilelikte karnın düz olması ne zaman doktora danışılmalı?
Eğer rutin ultrason kontrollerinizde bebeğinizin gelişimi, boyu ve kilosu haftasına uygun ilerliyorsa karnınızın düz veya küçük olması tıbbi bir endişe kaynağı değildir. Ancak bebeğin hareketlerini hissetmiyorsanız veya doktorunuz rutin muayenede gelişim geriliği şüphesi belirtmişse mutlaka uzman görüşü almalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular


1,512,150 soru

24,665,539 cevap

366,953 kullanıcı

...