Hamilelikte neden bu kadar tahammülsüz ve stresliyim?

0 oy
788 göst.
17 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (973 puan) sordu
Kızlar sizdede tahammülsüzlük varmı hiçbir şeye tahammül edemiyorum kızım okulda arkadaşlarıyla ilgili bir şey anlatıyor dinlemek istemiyorum oğluma ders çalış diyorum ciyak ciyak bağırıyorum :)eşimi azarlıyorum çorapları yerleştiriyorum düşüyor delleniyorum yere eğilipde alasım gelmiyor dizi izliyorum dizi oyuncularına kızıyorum ***** ya diyorum:) ne bilim bi sabırsızlık bi stres var ağrılarımda var 
Gebelik haftası 21+1

8 Cevap

0 oy
17 Şubat 2022 (1,692 puan) cevapladı
Canim gebeligin yarisina kadar ben boyleydim sonlarina dogru enerjim kalmadi heralde bagirmayada mecalim yok;))
17 Şubat 2022 (973 puan) yorumladı
Benim sonlar ne olur bilmem haziranın sonu birde adana sıcağı oflar püflerim herhalde ki allahtan yazı çok severim:)
17 Şubat 2022 (1,692 puan) yorumladı
Vay vay vay yandin o zaman ben kisin ortasinda uzerim acik yatiyorum cok zor olacak desene
17 Şubat 2022 (973 puan) yorumladı
Kısmet canım dedigim gibi yazı severim ben iple çekiyorum hep kışın oldu ya her şey sanki yaz gelince bi bahar havası felan iyi olacak gibi sanki
-Reklam-
0 oy
17 Şubat 2022 (209 puan) cevapladı

Ben ayni ben adami eve sigdirmiyorum resmen :D ev isine gelirsek vallaa hicc yapmak istemiyorum bnde

17 Şubat 2022 (973 puan) yorumladı
Aynen öyle :(
17 Şubat 2022 (45 puan) yorumladı
Benim arada oluyor o zaman esip gurluyom ama Allah'tan evde beni takan yok ne kızım nede eşim umursamiyor bagirslarmi cagirislarimi normal karşılıyorlar herhalde özelliklede eşime çok catiyom yazık evden kacicak adam yakında  daha iki ayım var bide
17 Şubat 2022 (973 puan) yorumladı
İyi canım yine az kalmış allah sabırlar versin inşallah bizlere
17 Şubat 2022 (209 puan) yorumladı
Hahaha benimki daha basinda ben anlasmali hamile kaldim :D kizimdada boyleydim o zmnlar kavga ediyorduk lohusaligim cok agir gecmisti bunuda isteyince dedim isine geliyosa yaparim sesin cikmicak dedim cikmiyo :D
0 oy
17 Şubat 2022 (614 puan) cevapladı
Ayni durumdayım  ama bu 3. Gebelik olmasıyla alakalı başına gelecekleri az çok.tahmon ediyor bünye şimdiden  çözülüyor o yüzden:)  senin  3. Ben 4. Ye hamileyim hemde  yaşları hep.yakin 8 5 2 şu anda 35 haftalıgim  bebegin herseyini yıkadım utuleyip  dizmem lazım odası çekmeceler de hazir boş  . Ama elim Bi türlü gitmiyor sabah sabah eşime de bağırdım çocukları okula gönderiyorum ama nasıl hadi.hadi koğuş  kalk modunda sanki askeriye :) 
17 Şubat 2022 (973 puan) yorumladı
Allah yardımcımız olsun cnın senin ki yaşları yakınnmış benim 12 10 yaşlarda iyi doğumuna az kalmış hayırlısıyla kucağına al inşallah
17 Şubat 2022 (614 puan) yorumladı
Onlar da erken ergen  sayılır artık devir de çok tuhaf çocukları yetiştirmisi  çok zor . Kalabalık aile olmak çok güzel aslında pes pese olmalarına iyi birbirlerini buyutuyorlar  olan anne babaya oluyor ama gelecekleri güzel olsun inşaAllah  Allah emeklerimizi boşa çıkarmaz vatana bize faydalı evlat olurlar umarım. Allah razı olsun seninde sağlıcakla hayırlısı ile kucağına almak nasip olsun
17 Şubat 2022 (973 puan) yorumladı
Sağolasın canım amiinn
0 oy
17 Şubat 2022 (770 puan) cevapladı

Ben daha başlardayım bende aynıyım dokuz aya kadar böyleysem vay yanımdakilerin haline :)

17 Şubat 2022 (770 puan) yorumladı
Bende çekiyorum ama henüz bir faydasını görmedim canım hormonlar daha baskın :)
17 Şubat 2022 (973 puan) yorumladı
İnşallah geçer canım çoğu gitti azı kaldı ;)
17 Şubat 2022 (770 puan) yorumladı
Benim azı bitti çoğu daha duruyor canım 6+6 :))
18 Şubat 2022 (973 puan) yorumladı
Aynen senin daha başındaymış geçer canım bende diyordum 9 ay nasıl geçecek 21+2 olduk şükür sağlıkla kucağımıza alalım beşlerimizi yeter
18 Şubat 2022 (770 puan) yorumladı
Amin inşallah canım
0 oy
17 Şubat 2022 (540 puan) cevapladı
Ahy kızlar yazılanları okuyunca kanatsız melek olduğumu farkettim :)   mizacım ya da duygu durumumda aşırı calkalanma olmadi ama ben aşererek naz yaptım sadece. İki haftadır gece uykularım perişan olduğu için bitkinim ve azıcık tahammülsüzüm. Ama çok yansıtmıyorrum eşime. En önemli olayımız cinsel hayatımıza bir süredir ara vermiş olmamız ki bence bu durumun eşime yansıması biraz fazla ama o da gün sayıyor anlayışla artık  :)
17 Şubat 2022 (973 puan) yorumladı
Cinsel hayat bizde iyi canım ondan gayet memnunuz:) bende bukadar yoktu aslında tetenoz aşısı vurdurdum biraz bundan oldu  pazartesi hala çekiyorum kolum kalmıyor sıtması tuttu işde çocuklar ev işi yemek ağrılar hormonlar derken anca doğrunca rahatlarım saar diger çocuklarımda böyle degildim
17 Şubat 2022 (540 puan) yorumladı
Tetenoz asisindan sonra duş filan aldın mı? En az iki gün şu degdirmediginde çok ağrı olmuyor. Ben ilkinde deneyimsizdim ve sanırım dalgınlığıma geldi ertesi sabah duş almıştım. Öyle bir agri hissetmedim hayatımda. İkinci dozda dikkat ettim çok hafif geçti canım.
17 Şubat 2022 (973 puan) yorumladı
Yok canım duş almadım alınmaz diyede biliyorum aynen ya tetonoz beni mahvetti felç gibi yaptı dayanmayıp parol içtim her gün
0 oy
17 Şubat 2022 (2,038 puan) cevapladı
Bende de şuan çok fazla var mesela :) lohusayim bir bitseydi hayırlısıyla herkese bagirasim geliyor. Minicik bebek ağlıyor hemen anneme veriyorum kizmayim diye tobe tobe ne değişik hormonmus yaa
17 Şubat 2022 (973 puan) yorumladı
Aynen daha lohusalık var
0 oy
17 Şubat 2022 (489 puan) cevapladı
Bende ilk gebeligimde öyleydim kız kardeşim eve yarım saat geldi diye evden kovmustum ahahaha şuan ikinciye hamileyim çok sakinim aşırı sakın ama dünya yansa umrumda değil gibi hamilelik hormanlarndan kaynaklı ya bence :))
17 Şubat 2022 (973 puan) yorumladı
:)Kız kardeşiniz küsmedimi Aynen hamilelik hormonları kaçıncı çocuk olursa olsun gösteriyor kendini:)
17 Şubat 2022 (489 puan) yorumladı
Küsmez mi hâlâ konuşup güleriz
0 oy
17 Şubat 2022 (348 puan) cevapladı
Aynen bende öyleyim hiç tahamüllüm kalmadı eşimle kavga etdiyim gün yok çok kötüyüm hamilelik yıpratdı beni ilk gebeliğim
17 Şubat 2022 (973 puan) yorumladı
Ya sabır çek canım yine dua geliyor üstesinde n:)
17 Şubat 2022 (348 puan) yorumladı
Evet öyle canım

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Hamilelikte aşırı sinirlilik ve tahammülsüzlük normal mi?
Hamilelikte artan hormonlar, özellikle progesteron ve östrojen seviyelerindeki değişimler, duygusal dalgalanmalara ve tahammülsüzlüğe yol açabilir. İlk trimesterde başlayan ve genellikle ikinci trimesterde azalan bu durum, fiziksel yorgunluk ve uyku problemleri ile birleştiğinde stres seviyesini yükseltebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte yaşanan stres ve gerginlik bebeğe zarar verir mi?
Kısa süreli ve günlük stresler genellikle bebeğe doğrudan zarar vermez, ancak kronik ve yoğun stres seviyeleri hormon dengesini etkileyebilir. Önemli olan stresin yönetilebilir düzeyde tutulmasıdır; eğer bu durum günlük hayatınızı ve ilişkilerinizi ciddi şekilde bozuyorsa mutlaka bir uzmana danışmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte stresle başa çıkmak için neler yapılabilir?
Stresle başa çıkmak için öncelikle beklentilerinizi düşürün ve kendinize zaman tanıyın. Nefes egzersizleri, hafif tempolu yürüyüşler ve gün içinde kısa dinlenme araları vermek sinir sistemini yatıştırmaya yardımcı olur. Ayrıca duygularınızı eşinizle veya yakınlarınızla paylaşmak, üzerinizdeki duygusal yükü hafifletebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte yaşanan ani duygu değişimleri ne zaman geçer?
Duygu değişimleri genellikle hamileliğin ilk aylarında hormonların hızla yükseldiği dönemde daha şiddetlidir. Çoğu anne adayı, ikinci trimesterin başlamasıyla birlikte hormonal dengenin biraz daha oturması sayesinde duygusal olarak daha stabil bir sürece girdiğini belirtmektedir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik dönemindeki tahammülsüzlük için ne zaman doktora gidilmeli?
Eğer tahammülsüzlük ve stres hali artık günlük işlerinizi yapmanızı engelliyor, beslenmenizi bozuyor veya kendinize ya da çevrenize zarar verme düşüncelerine yol açıyorsa bir sağlık profesyoneli ile görüşülmelidir. Bu belirtiler, destek almanız gereken bir depresyon veya anksiyete sürecinin işareti olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,447 soru

24,669,259 cevap

367,164 kullanıcı

...