21 haftalık düşükten sonra göğüslerim taş gibi ne yapmalıyım?

0 oy
375 göst.
21 Şubat 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (231 puan) sordu
Kızlar ben 21+0 da ilaçla dogum yaptım bebeğimi kaybettim fakat şuan göğüslerim taş gibi sızıntı var süt sanırım nasıl geçer lahana harici tavsiyesi olan var mı sütyen takayım mi

6 Cevap

0 oy
21 Şubat 2022 misafir cevapladı
Elle cok hafif sık gmbir yerde toplanmasin daha sonra doktorunla konuscsut ise ilac yazarlar. Sut sixintisini engelleme akmaya devam etsin.
21 Şubat 2022 (231 puan) yorumladı
Göğsümü masaj yapar gibi mi sıkayım
21 Şubat 2022 misafir yorumladı
Siyah yerden baslayip ucaya kayar sekilde baski yaparak sık uzun surmesin sadece dolama olmamasi icin. 1 yada 2 gun yas gibi olmasi normal ancal gogsun ates gibi yaniyorsa sixinti devam ediyorsa doktordan ilac iste.
-Reklam-
0 oy
21 Şubat 2022 (111 puan) cevapladı
Canım eğer sutse belli aralıklarla sağ sütünü taş gibi olmasın ağrısını sen cekersin o sertlik geçene kadar sağ sonra yavaş yavaş azalt kendiliğinden kesiliyor sonra ben öle yapmıştım ilk başlar çok canım yanmıştı sağıma soluma yatamıyordm süt geldiğinde belli aralıklarla sagdik sonra azalttik sonrada kesildi zaten ondan sonra da sütüm gelmedi bir hafta içinde bitti yani bende erken doğum yapmıştım bebeğimi kaybettim böle yaptık
0 oy
21 Şubat 2022 (77 puan) cevapladı
Başın sağolsun k.bakmazsan neden bebeğini kaybettin diye sorsam yarana tuz basmış sayılmam dimi 
21 Şubat 2022 (77 puan) yorumladı
Yaşıyo muydu peki gördün mü bebeğini
22 Şubat 2022 (231 puan) yorumladı
Kafası çıktı kıpırdadı hissettim ben içimde sağdı tabi tekmeliodu ama görmedim aldı gittiler
22 Şubat 2022 (77 puan) yorumladı
Devlette mi doğum yaptın neden vermediler sana
23 Şubat 2022 (231 puan) yorumladı
Yok aldım gömdük ama ben yüzünü vs gormedim
23 Şubat 2022 (77 puan) yorumladı
Allah belki onu sana öbür dünyada kucağına almayı nasip etti çünkü bebeğini kaybeden öbür dünyada kucağına bebek olarak alicakmis peygamber efendimiz hadisi serifinde var
0 oy
21 Şubat 2022 (31 puan) cevapladı
Sağarsan cogalabilir canım eczaneden ilaç veriyorlar kesilmesi için 
0 oy
21 Şubat 2022 (132 puan) cevapladı
Canım Allah sabır versin öncelikle.gecen sene ben de bı kayıp yaşadım ve sütüm geldi.doktor sakın sıkma dedi.bi hafta kadar aktı.kandaki prolaktin miktarı düşünce kesildi.uzun surseydi ilaç verecekti doktor.
0 oy
21 Şubat 2022 (169 puan) cevapladı
Başınız sağolsun 

Bende 22 haftalık ölü doğum yaptım

Sakın sıkmayın göğsünuzu akmaya devam eder sağlık ocağindan ilaç yazdırın anında etki ediyor 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

21 haftalık düşük sonrası göğüslerdeki süt birikmesi ve şişlik nasıl geçer?
21 haftalık düşük sonrası göğüslerdeki süt birikmesini azaltmak için göğüsleri sağmamak en önemli kuraldır, çünkü sağım yapmak süt üretimini tetikleyerek süreci uzatır. Şişliği ve sertliği hafifletmek amacıyla göğüs bölgesine soğuk kompres uygulamak, ödemi ve ağrıyı azaltmaya yardımcı olur. Ayrıca göğüsleri sıkmayan ancak destekleyen, balensiz ve pamuklu sporcu sütyenleri kullanmak doku üzerindeki baskıyı dengeleyerek rahatlama sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Düşük yaptıktan sonra göğüs ağrısı ve süt sızıntısı ne kadar sürer?
Düşük sonrası göğüs ağrısı ve süt sızıntısı genellikle vücudun hormonal dengesinin normale dönmesiyle birlikte 7 ile 14 gün içerisinde kendiliğinden azalır. Prolaktin seviyelerinin düşmesiyle süt üretimi durma noktasına gelir. Eğer göğüslerde aşırı sertlik, kızarıklık, yüksek ateş veya şiddetli ağrı gibi mastit belirtileri gözlemleniyorsa, enfeksiyon riskine karşı vakit kaybetmeden bir uzmana danışılması gerekmektedir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Düşükten sonra süt gelmesini engellemek için sütyen takmalı mıyım?
Evet, düşük sonrası dönemde göğüsleri desteklemek için sütyen takmak oldukça önemlidir ancak doğru sütyen seçimi yapılmalıdır. Göğüsleri aşırı sıkan, telli veya sert sütyenlerden kaçınılmalıdır çünkü bu tür ürünler süt kanallarını tıkayarak mastit riskini artırabilir. Bunun yerine göğüsleri hafifçe destekleyen, yumuşak dokulu ve bedeni sıkmayan sporcu sütyenlerini tercih etmek, göğüs hareketlerini kısıtlayarak ağrının azalmasına yardımcı olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Düşük sonrası göğüslerdeki süt sızıntısı için doktor ne zaman aranmalı?
Düşük sonrası göğüslerdeki süt sızıntısı beklenen bir durum olsa da, göğüslerde şiddetli ağrı, bölgesel sertlik, ciltte yaygın kızarıklık veya 38 dereceyi aşan ateş gibi belirtiler varsa doktor aranmalıdır. Bu semptomlar süt kanallarında biriken sütün neden olduğu bir enfeksiyon olan mastit habercisi olabilir. Erken teşhis, antibiyotik tedavisi veya uygun destekleyici yöntemlerle komplikasyonların önlenmesi açısından kritiktir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Süt üretimini durdurmak için hangi yaşam tarzı değişiklikleri yapılmalı?
Süt üretimini durdurmak için en etkili yöntem göğüsleri uyarmaktan kaçınmaktır; bu nedenle duşta göğüsleri doğrudan sıcak suya maruz bırakmamalı ve göğüs uçlarını ellememelisiniz. Sıcak uygulamalar süt kanallarını genişleterek sızıntıyı artırabilir. Ayrıca bol sıvı tüketimi önemlidir ancak vücudun su dengesini bozacak kadar aşırı tüketimden kaçınılmalı ve göğüs bölgesine yapılan soğuk kompresler ile süt bezlerinin aktivitesi kademeli olarak baskılanmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,367 soru

24,668,283 cevap

367,117 kullanıcı

...