Adetim gecikti, beta 0.2 çıktı, hamile olabilir miyim?

0 oy
466 göst.
24 Şubat 2022 Hamile Kalamama kategorisinde (59 puan) sordu
Merhaba iyi günler benim en son adet tarihim 7 ocak 12 ocak bitiş günüm hiç sancım falan olmadı ilk defa böyle oluyorum 14 şubatta kan testi verdim beta 0.2 çıktı ama hala adet olmadım 14 şubat akşamı adet sancım oldu ha olucam dedim salı günü kahverengi akıntım oldu o günden beri hiç kanamam falan yok sadece ara ara kahverengi akıntım oluyor  14 şubattan beri test yapamadım aranızda benim gibi olup hamile kalan var mı acaba geç döllenmemi oldu lütfen Cevaplar mısınız bekliyorum teşekkürler ederim ❤️
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

0 oy
24 Şubat 2022 (508 puan) cevapladı
Yerleşme kanaması olabilir canım geç döllenme olmuştur üstte kalsin
24 Şubat 2022 (59 puan) yorumladı
Napim canım sence
24 Şubat 2022 (508 puan) yorumladı
Canım kan ver derim 10 gün geçmiş çünkü son kan verdiğinin üzerinden.  Varsa çıkar. Hem ara ara lekelenme normal deil riskli bir gebelikse en azından ilaç falan veriyorlar. Gebelik çıkarsa doktora git
24 Şubat 2022 (59 puan) yorumladı
Tamam canım teşekkür ederim
28 Şubat 2022 (59 puan) yorumladı
Canım bugün kan testi verdim yarın sonuçlar çıkıcak
-Reklam-
0 oy
24 Şubat 2022 (187 puan) cevapladı
Sabriniza hayran kaldim. Ben cok sabirsizim galiba... Soruna gelirsek. Hamile olma şansın çok yüksek. Heray düzenli adet oluyorsan eğer. Eczaneden test yapip. Doktor kontrolü olmanda fayda var
24 Şubat 2022 (59 puan) yorumladı
Aslında bende çok sabırsızım  her ay adetime 1 hafta kala yapıyordum ama hep hüsranla karşılaştım bu sefer de artık ümidimi kesmiştim kanda çıkmayınca ümidi kestim ama şuan bir ümidim oldu gibi çok heyecan yaptım
24 Şubat 2022 (187 puan) yorumladı
Seni o kadar iyi anlıyorum ki bir haber alırsan buraya yaz merak ederim. Ben şimdi. hayırlı haberler alırsın inşallah
24 Şubat 2022 (59 puan) yorumladı
Amin inşallah canım ya çok sağol
28 Şubat 2022 (59 puan) yorumladı
Canım bugün kan testi verdim sonuçlar yarın çıkıcak
1 Mart 2022 (187 puan) yorumladı
İnşallah hayırlı haberler alırsın. Müjdeli haberini umitle bekliyorum. Çok heyecanlandım.

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Beta hcg 0.2 çıkıp adet gecikmesi yaşayanlar hamile olabilir mi?
Beta HCG değerinin 0.2 gibi düşük bir seviyede çıkması, kan testi anında gebeliğin oluşmadığını gösterir. Ancak adet gecikmesi devam ediyorsa, yumurtlama tarihinin kayması nedeniyle geç döllenme gerçekleşmiş olabilir ve bu durumda hCG seviyesi henüz kanda tespit edilebilecek düzeye ulaşmamış olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Adet gecikmesi ve kahverengi akıntı hamilelik belirtisi olabilir mi?
Adet gecikmesiyle birlikte gelen kahverengi akıntı, yerleşme kanaması (implantasyon) olabileceği gibi hormonal dengesizlikler, stres veya kist gibi farklı durumlardan da kaynaklanabilir. Sadece akıntıya bakarak gebelik teşhisi koymak mümkün değildir; kesin sonuç için gecikmenin üzerinden bir hafta geçtikten sonra testi tekrarlamak en sağlıklı yöntemdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Geç döllenme nedir ve kanda ne zaman belli olur?
Geç döllenme, yumurtlamanın beklenen tarihten daha geç gerçekleşmesi durumudur. Bu durum adet döngüsünün uzamasına ve gebelik testlerinin negatif çıkmasına neden olabilir. Geç döllenmede kanda gebelik hormonu olan beta HCG'nin yükselmesi, beklenen adet tarihinden 7-10 gün sonrasını bulabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Adet gecikmesinde evde gebelik testi ne zaman yapılmalı?
Adet gecikmesi yaşayan kadınlar için en doğru sonuç, gecikmenin üzerinden en az 5-7 gün geçtikten sonra yapılan idrar testidir. Erken dönemde yapılan testlerde beta HCG seviyesi henüz yeterli miktara ulaşmadığı için yanlış negatif sonuçlar alınması oldukça yaygındır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Adet sancısı olup kanama gelmemesi neden kaynaklanır?
Adet sancısı benzeri ağrılar, progesteron hormonunun yükselmesi, yumurtalık kistleri veya erken gebelik belirtileri nedeniyle oluşabilir. Eğer şiddetli ağrı, ateş veya tek taraflı keskin sancılar eşlik ediyorsa, bu durumun altında yatan nedeni belirlemek için mutlaka bir jinekoloğa başvurulmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,301 soru

24,667,429 cevap

367,065 kullanıcı

...