6+5 haftalık gebelikte kanama ve parça geldi, düşük mü yaptım?

0 oy
600 göst.
27 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (19 puan) sordu
Dun kanamam vardi  ama doktora gittim kadin dogum yoktu bana dusuk hapi verildi ve parca geldi bide sefaf bi akinti geldi sizce dusuk yaptimdim mi dusuk yapanlarda geldimi acaba 6+5 suan
Gebelik haftası 6+5

5 Cevap

0 oy
27 Şubat 2022 (69 puan) cevapladı
Düşük yapmissin büyük ihtimal kanaman varmi suan
27 Şubat 2022 (19 puan) yorumladı
Hafif var ama duzelir dedi ilaci kullan dedi
-Reklam-
0 oy
27 Şubat 2022 (1,075 puan) cevapladı
Parca geldiyse düşük başlamış cok üzgünüm sanci ve kanamayla devam eder . Bunlar yoksa henüz hemen doktora gidin 
27 Şubat 2022 (19 puan) yorumladı
Gittim dusuk hapi verdi dun gece attim bu sabahta yarin doktora gdecegim
27 Şubat 2022 (1,075 puan) yorumladı
Sakin aksatmayın doktoru cok iyi yapmışsınız
27 Şubat 2022 (19 puan) yorumladı
Tesekkurler bilgileriniz icin
0 oy
27 Şubat 2022 (47 puan) cevapladı
Nasıl bi parça geldi kan pihtisi gibi mi normal mi normalde benimde başıma geldi 4 gün önce kanama birazcık da kan pihtisi gibi bi parça doktora gittim doktor normal dedi hap verdi hala az bi kanamam devam ediyo 
27 Şubat 2022 (19 puan) yorumladı
Kan parcasi  gibi (      ) <bu kadar kan pitisi bide sefaf misket kadar akinti geldi
27 Şubat 2022 (19 puan) yorumladı
Hap verdiler dun iciyorum aksatmadan
27 Şubat 2022 (47 puan) yorumladı
Bana hastanede içmem için bi tane hap verdiler eve vermediler bile ultrosondan bebeği kontrol ettiler mi baktılar mi keseye falan acilde
27 Şubat 2022 (19 puan) yorumladı
Hayir bakmadilar doktor yoktu
27 Şubat 2022 (47 puan) yorumladı
Anladım inşallah yoktur bisey bende baktılar ben ona rağmen gene de tedirginim bana doktor böyle kanamalar normal olabilir düşük tehlikesi var ama şu an için bi sıkıntı yok dedi zaten kanamanın nerden geldiği de bulunamadı bol bol dinlen hiç ayağa kalkma bi de çokça su iç
0 oy
27 Şubat 2022 (200 puan) cevapladı
bende 6.hafta dayken düşük yaptım parça düşmesine rağmen doktor kürtajla almamız lazım dedi doktor muayenesine git yine ne olur ne olmaz canım 
27 Şubat 2022 (19 puan) yorumladı
Nasil parca geldi sizden bide hic noyle hafif lemis gbi oldumu karninizda
27 Şubat 2022 (200 puan) yorumladı
adet olurken bazen pıhtı gibi düşüyor o şekilde düştü ve kanama oldu hafif hafif canım ben kürtaj olmayana kadar o hafifliği hissetmedim kürtaj oldum içim boş gibi dedim gitmişti çünkü
0 oy
27 Şubat 2022 (2,614 puan) cevapladı
Dusuk yaptim.kanamam 12 gun surdu ve her gun pihtilar gekiyordu bir defa kese seklinde et gibi bey dusdu bende bebeyin kesesi oldugunu anladim.o dusdukden sonrada 3.4 gun kanamam oldu pihti seklinde parca parca geliyordu.5 haftaliktim.yani bir kere bisey dusurmekle dusuk maz ya bebek dusmustur ama iceri temizlenmemisdir daha .belkide sadece kanamadir .bebek dusmemisdir 

Kisaca dusuk kani bir hafta useti 10.15 gun bile surer .bende 12 gun surdu 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

6 haftalık gebelikte kanama ve parça gelmesi düşük belirtisi midir?
6 haftalık gebelikte kanama ile birlikte doku veya parça gelmesi, düşük (abortus) sürecinin en yaygın belirtileri arasında yer alır. Gebelik dokusunun rahimden ayrılması sonucu oluşan bu kanama ve parça düşürme durumu, vücudun gebeliği sonlandırdığını gösteren klinik bir bulgudur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Düşük yaparken gelen şeffaf akıntı ne anlama gelir?
Düşük sırasında gelen şeffaf akıntı, genellikle rahim ağzının açılmasıyla birlikte gelen amniyotik sıvı veya yoğun servikal mukus olabilir. Bu akıntı, gebelik dokusunun rahimden atılma sürecinin bir parçası olarak görülebilir ancak yoğun kanama ve şiddetli ağrı ile birleştiğinde mutlaka tıbbi değerlendirme gerektirir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Düşük hapı kullandıktan sonra parça gelmesi normal mi?
Düşük hapı sonrası parça gelmesi, ilacın rahim kasılmalarını tetikleyerek gebelik materyalini dışarı atmaya başladığının göstergesidir. İlacın etkisiyle rahim içeriğinin boşalması beklenen bir durumdur, ancak şiddetli kanama veya ateş gibi komplikasyonlar gelişirse vakit kaybetmeden doktora başvurulmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Düşük yaptığımı nasıl anlarım ve ne zaman doktora gitmeliyim?
Düşük yaptığınızı anlamak için vajinal kanamanın yoğunluğu, parça düşürme ve şiddetli kasık ağrısı gibi belirtileri takip etmelisiniz. Eğer kanamanız pedinizi saatte bir tamamen dolduracak kadar fazlaysa, şiddetli ağrınız varsa veya ateşiniz yükselirse, durumun tam olarak netleşmesi için en kısa sürede bir kadın doğum uzmanına görünmeniz hayati önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
6 haftalık gebelikte düşük sonrası rahim temizlenmesi nasıl olur?
6 haftalık gebeliklerde düşük sonrası rahim genellikle kendiliğinden temizlenir ve vücut gebelik materyalini tamamen atar. Ancak bazen içeride parça kalması durumunda enfeksiyon veya kanama riski devam edebilir; bu nedenle düşük sonrası yapılan ultrason muayenesi ile rahmin tamamen boşaldığından emin olunması gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 239 göst.
0 oy
6 cevap 735 göst.

1,512,202 soru

24,666,218 cevap

366,988 kullanıcı

...