Epidural normal doğum yaptıranlar memnun mu?

0 oy
672 göst.
3 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (740 puan) sordu
Kızlar epiduralle normal doğum istiyorum ama bazıları kötü vs diyo siz epidraul olanlar cevaplayabikir mi 
Gebelik haftası 25+6

11 Cevap

0 oy
4 Mart 2022 (166 puan) cevapladı
Ben de merak ediyorum. Bekliyorum burda ,32/2 haftalık olduk biz de
-Reklam-
0 oy
4 Mart 2022 (195 puan) cevapladı
Ben değil de kuzenim yaptı. Bana öneröemişti evet acısız falan ama ıkınamamış bebeği vakımla çekmişler kafası mosmor doğmuş. Hep böyle mi bilemem tabi ben sezeryan oldum 
0 oy
4 Mart 2022 (505 puan) cevapladı
Evet memnundum cnm ilk çocuk da.2yu de 1hafta önce sezeryan oldum maalesef ben tavsiye ederim epidural normal doğumu 
0 oy
4 Mart 2022 (585 puan) cevapladı
Epiduralle normal doğum yaptim, uzun süre dua etmiştim epidurali bulana :) normal doğumun en iyi yani,  dogumhaneden çıktığın an herşeyin bitiyor oluşu... normal hayatına devam ediyorsun..

Allah kısmet ederse ikinciyi de normal doğumla kucağıma almak istiyorum.
0 oy
4 Mart 2022 (1,750 puan) cevapladı
Ben denedim olmadı çocuk sıkıştı kanalda acil sezeryana aldılar yapanlar var ben yapamadım çünkü belden aşa uyuşuk ıkınıyorsun ama hissetmiyorsun ben ıkınamadım tam iki kişi bastırdı yine çıkmadı valla
4 Mart 2022 (1,750 puan) yorumladı
Heryerde hissediyordum cnm normal öyle hissetmen nereye gidecek çocuk iki büklüm içerde zaten
4 Mart 2022 (1,398 puan) yorumladı
Kayinvalidemle annem biz hiç üstte hissetmedik hep göbek deligimizin etrafinda hissettik diyor ama benimki resmen ağzımın içine giriyor. Doğumda insin diye bastirirlar diye korkuyorum o yüzden
4 Mart 2022 (1,750 puan) yorumladı
Benim hemen gögüs altında ayağı vardı doğurdum 1 ay oldu hala geçmedi acısı ayrıca bastırma olayı herkese yapıyorlar bana 2 kişi bastırdı :)
4 Mart 2022 (1,398 puan) yorumladı
Iste ondan korkuyorum:D kadının biri morardi göğüs altım yazmıştı geçende. Ne diyelim Rabbim hayırlı ve iyi olanı versin :)
4 Mart 2022 (1,750 puan) yorumladı
O an korkmuyorsun cnm merak etme hamileyken korkuyor insan :)
0 oy
4 Mart 2022 (319 puan) cevapladı
Normalde istemiyordum ama o an bi kurtuluş yolu arıyosun yapın dedim ama değişen bişey olmamıştı yapılmasa da olurmuş.Sancıyı yine hissediyorsun ıkınmak için tam kesmiyolar.
4 Mart 2022 (890 puan) yorumladı
Dogum anı hissediyorsun bebek tamamen çıkarken ama.ondan öncesi 0 sancı altta  muayene ediyorlar hissetmiyorsun
4 Mart 2022 (319 puan) yorumladı
Yoo ben hissettim hepsini sancıyı belden kesti biraz sadece kasık aynıydı
4 Mart 2022 (890 puan) yorumladı
Garipmis senin ki bana 8 de vurdular sabahnigneyi öğlen 14.10 gibi sancılar gekdi sonra dogumum oldu .ve o süreçte sürekli uyudum
4 Mart 2022 (319 puan) yorumladı
Anladım.Ben sancımla gitmiştim 4cmdi açılma 3 saat sonra doğumum olmuştu.
5 Mart 2022 (890 puan) yorumladı
Ne güzel şansın gelmiş ben suni aldım 2 xm acilmam vardı
0 oy
4 Mart 2022 (626 puan) cevapladı
Ben yaptim acimi tamamen kesti vakti gelince ikindimda kimse karnima dokunmadi kendi kendine cikti cocuk sonrasinda yan etkide kalmadi
0 oy
4 Mart 2022 (111 puan) cevapladı
Bende edidural dusunuyorum 3. Gebeligim
0 oy
4 Mart 2022 (598 puan) cevapladı
Ben epiduralli yaptım çok memnun kaldım 
0 oy
4 Mart 2022 (122 puan) cevapladı
Çok rahat ve güzel geçirdim kasma kendini iğne yapılırken ozman Bi ağrı sızı kalmıyor  kasarsan kendini ağrın olurmuş 
0 oy
4 Mart 2022 (1,121 puan) cevapladı
Canım sanırım doktorun tecrübesi çok öenmli ben daha doğırmadım ama doğum yapanlardan biliyorum çevremdeki epidural çok erken yapılırsa iyi olmuyor dediler o zaman ıkınmayı bebeğin çıkmasını açılmayı engelliyor doktprun tecrübesi bilgisi çok önemli tam zamanında doğru uygulanan epşdural neden olmasın sonuçta daha konforlu bir doğum olur

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Epidural normal doğumda ağrıyı tamamen keser mi?
Epidural anestezi ağrıyı tamamen yok etmez ancak sancıların şiddetini hissedilmeyecek seviyeye kadar azaltır. Uygulama sonrası anne adayı kasılmaları baskı olarak hisseder ama acı duymaz, bu sayede doğum sürecinde daha konforlu bir deneyim yaşanır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Epidural normal doğum sürecini nasıl etkiler?
Epidural anestezi, doğru zamanda yapıldığında normal doğum sürecini hızlandırabilir veya yavaşlatabilir. Genellikle rahim ağzı açıklığı belirli bir seviyeye (yaklaşık 4-5 cm) ulaştığında uygulanır; bu sayede annenin yorgunluğu azalır ve doğumun son aşaması olan ıkınma sürecine daha enerjik bir şekilde odaklanması sağlanır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Epidural normal doğumda ıkınma hissini yok eder mi?
Epidural anestezi dozajı doğru ayarlandığında ıkınma hissi tamamen kaybolmaz, sadece ağrı hissi bloke edilir. Modern uygulamalarda kullanılan düşük doz teknikleri sayesinde anne adayları kasılmaları ve ıkınma ihtiyacını hissederek bebeği dünyaya getirme sürecine aktif bir şekilde katılım sağlayabilirler.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Epidural normal doğumun yan etkileri nelerdir?
Epidural anestezinin en sık görülen yan etkileri arasında geçici tansiyon düşüklüğü, titreme, kaşıntı ve doğum sonrası hafif baş ağrısı yer alır. Bu etkiler genellikle kısa sürelidir ve uzman anestezi hekimlerinin gözetiminde kolaylıkla yönetilebilir, ciddi komplikasyon riski oldukça düşüktür.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Epidural normal doğum için ne zaman karar verilmelidir?
Epidural kararı genellikle doğum sancıları başladığında ve hastaneye yatış yapıldıktan sonra doktorunuzla birlikte verilir. Doğumun ilerleyişi, ağrı eşiğiniz ve genel sağlık durumunuz değerlendirilerek, en uygun anestezi zamanlaması uzman ekip tarafından belirlenir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,357 soru

24,668,168 cevap

367,111 kullanıcı

...