Adetim 3 gün sürdü, gebelik testinde kuruma çizgisi mi var?

0 oy
345 göst.
7 Mart 2022 Hamile Kalamama kategorisinde (37 puan) sordu

 image

Kızlar adetim normalde hep düzenlidir hiç şaşmaz kendimi bildim bileli de bu ayki adetim iki gün önceden geldi üç gün sürdü ağrım sızım normalde çok olur ama bu adetimden hiçbir şey anlamadım üç gün sadece adet oldum diğer günler hiç lekelenme bile olmadı 

Normalde adetim yedi günden önce bitmez sadece ilk gebeliğin de adetim üç gün sürmüştü beş aylıkken sonlandı gebeliğin bebek istiyorum acaba hamile olabilir miyim testi yaptım ama testin başında beklemedim yapıp evden çıktım kaç dakika içinde bu çizgi oldu bilmiyorum sizce kuruma çizgi midir başka belirtim yokBir çok test yaptım kuruma çizgisine şahit olmadım

4 Cevap

0 oy
7 Mart 2022 (782 puan) cevapladı
Çok net değil ama kuruma çizgisine de benzemio
-Reklam-
0 oy
7 Mart 2022 (265 puan) cevapladı
Canım kuruma çizgisi anca 12 saat sonra falan oluyor oda bazen olur. Bende testi yapıp beklememiştim senin gibi daha sonra silik çizgi görünce tekrar test yaptım emin olmak için. Bence sende tekrar bir test yap emin ol en azından. 
0 oy
7 Mart 2022 (62 puan) cevapladı
Bu test geçersiz negatif canım genellikle test yanlış yapıldığında çıkıyor idrarın fazla dökmenle alakalı.  Bu arada konuyla alakalı değil ama merak ettim çok geçmiş olsun bende ilk gebeliğimde 5 aylıkken düşük yaptım ama doktorlar hicbisey söylemedi araştırmadılar bile. Senin düşük sebebin bellimiydi peki?
7 Mart 2022 (37 puan) yorumladı
Canım beş aylıkken suyum geldi erken doğum oldu ilaçla doğu başlattılar ama hiçbir sebebi yok bir sabah nişanlımın gelmesiyle suyum geldi benim doktorun ihmali çok fazlaydı bir ay önceden açılmam olduğunu söylemiştim o da bana böyle bir şey yok demişti ama başka bir doktora gittiğimde evet açılmam var dikiş atılması gerekiyor prog Están kullanman gerekiyor demişti kendi gittiğim özel erdem hastanesi’ndeki doktorum önemsemedi için açılmam gerçekleşti
7 Mart 2022 (62 puan) yorumladı
Parasını versek de baştan savıyolar iyi sağlıklı diyip gönderiyorlar sonuç da bu oluyor işte şimdi 4 aylık hamileyim doktor her gidişimde sağlıklı Bi problem yok diyor ama çok korkuyorum heranım tetikte geçiyor. İnşallah o acıları bidaha yaşamayız :(  açılman olduğunu  nasıl anladın peki ?
0 oy
7 Mart 2022 misafir cevapladı
Şimdi ne dersek boş olur o yüzden sen yarın sabah testi tekrarla yada kan ver

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Gebelik testinde kuruma çizgisi nasıl ayırt edilir?
Gebelik testinde kuruma çizgisi, genellikle testin üzerinde belirtilen süreden (genellikle 5-10 dakika) çok daha sonra ortaya çıkan, renksiz, gri veya soluk bir izdir. Gerçek pozitif sonuç, testin ilk 5 dakikası içinde beliren, pembe veya kırmızı renkte, net bir ikinci çizgidir. Eğer test sonucuna çok geç bakıldıysa, idrarın buharlaşması sonucu oluşan bu kuruma çizgisi yanıltıcı olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Adetin 3 gün sürmesi ve erken gelmesi hamilelik belirtisi mi?
Adet kanamasının normalden kısa sürmesi ve erken başlaması, halk arasında 'üstüne görme' veya yerleşme kanaması olarak adlandırılan durumla karıştırılabilir. Ancak bu durum stres, hormonal değişiklikler veya mevsimsel geçişlerden de kaynaklanabilir. Eğer şüpheli bir cinsel ilişki yaşandıysa veya gebelik planlanıyorsa, kanamanın niteliği ne olursa olsun en kesin sonuç için kanda gebelik testi (Beta HCG) yaptırılmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Yerleşme kanaması ile normal adet kanaması arasındaki farklar nelerdir?
Yerleşme kanaması genellikle normal adet kanamasından daha kısa sürer, daha az miktardadır ve rengi daha açık pembe veya kahverengidir. Normal adet kanaması ise genellikle daha yoğun başlar, parlak kırmızı renktedir ve 3-7 gün arasında devam eder. Eğer kanamanız her zamanki adet düzeninizden çok farklıysa ve gebelik şüphesi devam ediyorsa, testi tekrarlamak en sağlıklı yöntemdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik testi ne zaman yapılmalıdır?
Gebelik testi için en doğru zaman, beklenen adet tarihinin en az 1 gün geçtiği gündür. Erken yapılan testlerde, henüz Beta HCG hormonu yeterli seviyeye ulaşmadığı için negatif sonuç alınabilir. Eğer adetiniz gecikmediyse ancak şüpheniz varsa, testin sonucunu doğru yorumlayabilmek adına testi yaptıktan sonra mutlaka kutu üzerinde belirtilen bekleme süresine uyulmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Testte kuruma çizgisi gördükten sonra ne yapılmalı?
Testte kuruma çizgisi olduğunu düşünüyorsanız, sonucun doğruluğunu teyit etmek için birkaç gün bekleyip ilk idrarla yeni bir test yapmalısınız. Testi yaparken mutlaka prospektüsteki süreye sadık kalın ve süreyi geçirmeden sonucu kontrol edin. Eğer ikinci testte de belirsiz bir çizgi görürseniz, kesin teşhis için bir sağlık kuruluşuna başvurarak kan testi yaptırmanız en güvenilir yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

+1 oy
3 cevap 415 göst.
0 oy
6 cevap 613 göst.
0 oy
3 cevap 544 göst.
0 oy
4 cevap 759 göst.
14 Ocak 2024 Doğum kategorisinde Erkekannesiazd (605 puan) sordu

1,512,191 soru

24,666,093 cevap

366,981 kullanıcı

...