37+5 haftalık hamileyim, doğum ne zaman olur?

0 oy
771 göst.
9 Mart 2022 Doğum kategorisinde (185 puan) sordu
Kızlar 37+5 doğum yapan oldu mu sizde durumlar nasıl bnim zor geçiyor biran önce dogursam
Gebelik haftası 37+5

9 Cevap

0 oy
9 Mart 2022 (615 puan) cevapladı
Ben yaptım gelişimi gerideydi ama normal haftası 37+5 'di 
9 Mart 2022 (185 puan) yorumladı
İnşa Allah canm
9 Mart 2022 (33 puan) yorumladı
Merhaba bendede gelişim geriliği var 36. Haftadayim   38 de sezeryan olcam 2200 gram şuan düşük kilo doğması sorunmu
9 Mart 2022 (615 puan) yorumladı
Bizde 2.250 gr doğduk kuveze girmedik ciğer geliştirici vurulmustuk erken doğum riskine karşı sadece bağışıklık düşük oluyor çok fazla dikkat etmek lazımmış
9 Mart 2022 (33 puan) yorumladı
Anladım canım sağolasın cevap için umarım bizde sağlıklı bir şekilde atlatırız
9 Mart 2022 (615 puan) yorumladı
Amin canım.insallah sağlıkla alırsın kucağına
-Reklam-
0 oy
9 Mart 2022 (605 puan) cevapladı
Ben inşallah yapacağım 37 haftalıkken haftaya yani hayırlısı kendi hastalıklarimdan dolayı herkesin evladı sağ salim gelsin inşallah
9 Mart 2022 (185 puan) yorumladı
Allah yardımcın olsun inşaallah kardeşim sağ salim al kucagina benimki 30 dan beri sancı çekiyorum bkalm ne zaman gelecek hayırlısıyla
0 oy
9 Mart 2022 (34 puan) cevapladı
 Doğumun  yakın canım ALLAH kolaylık  versin inşallah 
9 Mart 2022 (185 puan) yorumladı
Amin ecmain canm saol
0 oy
9 Mart 2022 (1,326 puan) cevapladı
Doğum haftasindasin

Normalimi bekliyorsunuz
9 Mart 2022 (185 puan) yorumladı
Evet bir sorun olmazsa inşa Allah normal olacak
9 Mart 2022 (1,326 puan) yorumladı
Ozaman Daha var 3hafta bekletiyorlar sanci açılma olmazsa
9 Mart 2022 (185 puan) yorumladı
Bakalm ilk gebeliğim 38+3 de oldu bu çok gelmez inşa Allah
0 oy
9 Mart 2022 (115 puan) cevapladı
37 de tam dogm yaptm 
9 Mart 2022 (185 puan) yorumladı
Gelişiminde sıkıntı varmiydı
9 Mart 2022 (115 puan) yorumladı
İlk oğlumu 37 de doğdum3 5oo  kilo gayet sağlıklıydi cnm 2. Oglmuda 37 +3 günlük 3 65o kiloyla dogdm oda sağlıklıydi
0 oy
9 Mart 2022 (862 puan) cevapladı
Bn 38m doktor 3 haftan var dedi :/ bnde nu hafta doğururm sanmştm
9 Mart 2022 (185 puan) yorumladı
Hakkımızda hayırlısı herşey evlatlarımız için
0 oy
9 Mart 2022 (1,236 puan) cevapladı
İki oğlumu da 37de doğum yap yaptim biri 37+5 biri 37+3 ikisinde de hiçbir sorun yoktu şükür 
9 Mart 2022 (185 puan) yorumladı
Masa Allah peki suyunuz mu geldi yoksa açılma mi oldu
9 Mart 2022 (1,236 puan) yorumladı
İlk oğlumda suyum geldi gece ertesi gün dogdu canım ikincide sancı ve açıklık vardı oda öyle doğdu
0 oy
9 Mart 2022 (25 puan) cevapladı
İlk bebeğimi kızımı yüksek tansiyondan suyum col azalınca 35 haftalık sezeryan oldu 2300 kilo 46 cm küveze girmesi 

Şimdi ikinci oğlan 37+5 tansiyon ilacı ile dengeledik bu haftaya geldik 11 martta doğum 3100 kilo hayırlısı buda sezeryan olacak mecbur tansiyondan dolayı uyutuyorlar ayılması biraz zor olsada başka care yok

Ne kadar sakin olursanız o kadar bebekte iyi olur ve doktorunuz çok önemli sizinle ilgilenmesi ben her sorum olduğunda telefon açabileceğim soracağım doktora denk geldiğim için hep içim rahat oldu beni hiç panikletmedi sakin geçti 
9 Mart 2022 (185 puan) yorumladı
Çok güzel Rabbim sağ salim kucağımıza versin inşallah
0 oy
9 Mart 2022 misafir cevapladı
Bende 37+5de doğum yaptım kasılmam ağrım vardı dayanamıyordum bi an önce doğurmak istiyordum kasılmalar suyumu getirdi doğum yaptım canım 2. Gebeliğimdi ilkinde hiç ağrım sancım olmamıştı 
9 Mart 2022 misafir yorumladı
Kasılmam ağrım hafiflesin erken doğum olmasın die çünkü kasılmalarda doğumu başlatıyor benim öyle oldu
9 Mart 2022 (185 puan) yorumladı
Bnm çok kasilmam var öyle ama daha doğum yapmadım bakalm ne zaman gelir
9 Mart 2022 misafir yorumladı
Hayırlısı kuzum vaktini bekliyordur benim karnım hep taş gibiydi hep kasılmam oluyordu bebeğin normal hareketi yoktu son zmaanlarda en sonda suyum geldi zaten
9 Mart 2022 (185 puan) yorumladı
Masa Allah rabbim size bağışlasın inşa Allah
9 Mart 2022 misafir yorumladı
Amin Allah razı olsun, sağlıkla gelsin bebeğin inşallah

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

37+5 haftalık gebelikte doğum belirtileri nelerdir?
37+5 haftalık gebelikte doğumun yaklaştığını gösteren belirtiler arasında düzenli kasılmalar, nişan gelmesi, su gelişi ve bebek hareketlerinde değişiklikler yer alır. Bu haftada bebek artık tıbben miadına girmiş sayılır, yani erken doğmuş kabul edilmez. Eğer kasılmalarınız düzenli hale geliyorsa veya suyunuzun geldiğinden şüpheleniyorsanız vakit kaybetmeden doktorunuzla iletişime geçmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37 haftadan sonra doğumun başlaması normal mi?
Evet, 37. gebelik haftası tamamlandıktan sonra gerçekleşen doğumlar tıbbi literatürde zamanında doğum olarak kabul edilir. 37+5 haftalıkken doğumun başlaması oldukça normal bir durumdur ve bebeğin gelişimi genellikle tamamlanmıştır. Bu süreçte vücudunuz doğuma hazırlanmak için yoğun kasılmalar veya baskı hissi yaşatabilir, ancak her belirti hemen doğumun başlayacağı anlamına gelmez.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37+5 haftalıkken çok zorlanıyorum, doğum ne zaman olur?
Gebeliğin son haftalarında yaşanan zorlanma, ağırlaşma ve fiziksel yorgunluk oldukça yaygındır ancak doğumun tam olarak ne zaman gerçekleşeceğini kestirmek zordur. Vücudunuzun doğuma ne kadar hazır olduğu vajinal muayene ve NST sonuçları ile doktorunuz tarafından değerlendirilir. Eğer ağrılarınız çok şiddetliyse veya baş edemeyecek kadar yorgun hissediyorsanız, durumu doktorunuzla paylaşarak bir değerlendirme talep edebilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37 haftalık hamileyim, doğumu kolaylaştırmak için ne yapabilirim?
Doğumu kolaylaştırmak için bu haftalarda yapılabilecek en etkili şeyler bol bol yürüyüş yapmak, doktorunuzun onay verdiği egzersizleri uygulamak ve pelvik taban kaslarını gevşetmeye çalışmaktır. Ayrıca doğum pozisyonlarını denemek ve nefes egzersizlerine odaklanmak süreci daha yönetilebilir kılar. Yine de hiçbir yöntem doğumun zamanını zorla öne çekemez; doğum ancak bebek ve vücudunuz hazır olduğunda başlayacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37+5 gebelik haftasında bebek hareketleri nasıl olmalı?
37+5 haftalık gebelikte bebeğin alanı daraldığı için hareketlerin tipi değişebilir ancak sıklığı azalmamalıdır. Bebeğinizin gün içinde düzenli olarak hareket etmesi, tekme veya dönme hissi vermesi gerekir. Eğer bebek hareketlerinde belirgin bir azalma, tamamen durma veya çok ani bir hareketlilik artışı fark ederseniz, bu durum bebeğin strese girdiğinin bir işareti olabileceği için acilen hastaneye başvurmanız hayati önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,184 soru

24,666,033 cevap

366,979 kullanıcı

...