23. haftada karnım neden aşağı düştü, normal mi?

0 oy
303 göst.
14 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (337 puan) sordu
Merhabalar. 

23. Haftanın içerisindeyim. Karnım belli olmaya başladı ve göğüs altından itibaren şişti. Dün gece fark ettim göğüs altı şişliği inmiş. Göbeğim aşağıda kalmış sadece böyle bir şey başına gelen var mı ? 
Gebelik haftası 23+3

3 Cevap

0 oy
14 Mart 2022 (1,111 puan) cevapladı
canim gayet normal merak etme benim de karnim yeni yeni çıkıyor ve dört parmak kadar boşluk oluşuyor bazen de aşırı şişiyor egilemiyorum bile
14 Mart 2022 (337 puan) yorumladı
Benim bir kurtajim var 2. Gebelik olduğundan mıdır bilmiyorum karnım erkenden çıktı. Ne zamandır aynıydı duruşu. Dün birden bu hali alınca endiselendim :/
14 Mart 2022 (1,111 puan) yorumladı
korkma canim artık normal bi çıkıp bi inmesi iki üç haftaya hiç inmicek merak etme(•‿•)
14 Mart 2022 (337 puan) yorumladı
Teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
14 Mart 2022 (625 puan) cevapladı
Benim de gebelikten önce belim göbeğim incecikti şuan 24 haftayız aşırı çıktı kim görse 9 aylık mı diyor bazen bende eğilemiyorum bazen rahat eğiliyorum galiba şişkinlik oluyor bide benim göbek havada 
14 Mart 2022 (625 puan) yorumladı
Şüphe kötü Bi durum tabi baktınız yarın da bu durum sizi rahatsız ediyor Bi acile gidin ne olur ne olmaz
14 Mart 2022 (337 puan) yorumladı
Resim atayim  eekleyebilirsem
14 Mart 2022 (337 puan) yorumladı
Bakın attimm
14 Mart 2022 (625 puan) yorumladı
Ay maşallah yok kız sorun değil benimde böyle oluyor arada sakın endişelenme Allah kucağına almayı nasip etsin inşallah
14 Mart 2022 (337 puan) yorumladı
İnşallah Allah razı olsun. Ne bileyim insan korkuyor aniden bsey olunca bilmediğimden :/
0 oy
14 Mart 2022 (2,089 puan) cevapladı
Daha tam gögüs altına gelmeden nasıl düşüklügü hesaplıyorsunuz  :))))
14 Mart 2022 (337 puan) yorumladı
Anlatamadım  sanırım. Karnım komple şişti karnimla beraber üst kısmida göğüs altıma kadar şişti. Şimdi göğüs altındaki şişlik komple indi. Sadece aşağıya iyice sarkan göbeğim kaldı. Çok şaşırdım günlerdir aynıydı göbeğim. Dün birden bu olay geldi başıma

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

23. haftada karnın aşağı düşmesi normal mi?
23. haftada karnın aşağı inmesi veya şekil değiştirmesi genellikle bebek hareketleri, rahim pozisyonu veya sindirim sistemi kaynaklı geçici bir durumdur. Gebeliğin bu aşamasında bebeğin pozisyon değiştirmesi karın bölgesindeki şişliğin yer değiştirmesine neden olabilir; ancak şiddetli ağrı veya kanama gibi belirtiler eşlik etmiyorsa bu durum genellikle endişe verici değildir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte 23. haftada göğüs altındaki şişlik neden iner?
Gebelikte göğüs altındaki şişliğin inmesi, bebeğin rahim içindeki hareketliliği ve mide üzerindeki baskının anlık olarak azalmasıyla doğrudan ilişkilidir. 23. haftada bebek daha aktif olduğu için yer değiştirebilir ve bu da karın bölgesindeki gerginliğin bir noktadan başka bir noktaya kaymasına sebep olarak karın görünümünü geçici olarak değiştirebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte karnın aniden aşağı inmesi ne anlama gelir?
Hamilelikte karnın aniden aşağı inmesi genellikle bebeğin pozisyon değiştirmesi veya rahmin genişleme süreciyle ilgilidir ve 23. haftada sıkça karşılaşılabilir. Eğer bu duruma kasık ağrısı, vajinal akıntı veya erken doğum belirtileri eşlik etmiyorsa, genellikle bebeğin büyüme süreciyle uyumlu bir durum olarak kabul edilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
23 haftalık hamilelikte karın yapısı nasıl görünür?
23 haftalık hamilelikte karın yapısı, bebeğin boyutuna ve anne adayının vücut tipine bağlı olarak değişkenlik gösterir ve bu dönemde karın belirginleşmeye başlar. Rahim göbek deliği hizasını geçtiği için karın daha yuvarlak ve belirgin bir hal alır; ancak bebeğin duruşuna göre karnın zaman zaman daha yukarıda veya daha aşağıda görünmesi son derece doğaldır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamileliğin 23. haftasında hangi durumlarda doktora gidilmeli?
23. haftada karın şeklindeki değişimlere ek olarak şiddetli kasık ağrısı, su gelmesi, düzenli rahim kasılmaları veya vajinal kanama gibi belirtiler yaşıyorsanız vakit kaybetmeden doktorunuza başvurmalısınız. Sadece karın düşüklüğü veya şişliğin inmesi gibi fiziksel değişimler, bebek hareketleri normalse genellikle acil bir tıbbi müdahale gerektirmez.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular


1,512,681 soru

24,672,240 cevap

367,325 kullanıcı

...