37+6 haftalık hamileyim, sol kasığımdaki ağrı neden geçmiyor?

0 oy
212 göst.
23 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (104 puan) sordu
37+6 günlük hamileyim sol kasığımda bir iki haftadır geçmeyen sürekli devam eden bir ağrı var sebebini yada nasıl geçirebileceğimi bilen varsa yardım ederseniz sevinirim  
Gebelik haftası 37+6
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
23 Mart 2022 misafir cevapladı
Bevek dogum pozisyonu almaya çalışıyordur. En ragat hangi pozisyonda kaliyorsaniz o pozisyonda uzanin bacak arasi yastığını deneyin
-Reklam-

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

37 haftalık hamilelikte sol kasık ağrısı neden olur?
37 haftalık hamilelikte sol kasık ağrısı, bebeğin doğum kanalına girmesiyle birlikte pelvis bölgesine baskı yapması veya yuvarlak bağların gerilmesi sonucu oluşur. Bu dönemde vücut doğuma hazırlandığı için rahim ağzındaki değişimler ve bebeğin başının baskı yapması kasıklarda sürekli bir ağrı veya batma hissine neden olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamileliğin son haftalarında kasık ağrısı normal mi?
Hamileliğin 37. haftasından sonra hissedilen kasık ağrıları, genellikle bebeğin yerleşimi ve pelvik bölgedeki baskı nedeniyle normal kabul edilir. Ancak ağrıya eşlik eden düzenli kasılmalar, su gelmesi, lekelenme veya şiddetli ağrı durumlarında mutlaka vakit kaybetmeden doktora başvurulması gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37 haftalık gebelikte kasık ağrısı nasıl geçer?
37 haftalık gebelikte kasık ağrısını hafifletmek için en etkili yöntem dinlenmek ve ani hareketlerden kaçınmaktır. Sol yanına uzanarak yatmak rahme giden kan akışını düzenler ve baskıyı azaltır; ayrıca ılık bir duş almak veya gebelik destek kemeri kullanmak kasık bölgesindeki gerginliği rahatlatmaya yardımcı olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum öncesi kasık ağrısı ile doğum sancısı nasıl ayırt edilir?
Doğum öncesi kasık ağrısı genellikle sabit ve devamlıdır, ancak gerçek doğum sancısı zamanla şiddeti artan ve belirli aralıklarla gelen kasılmalar şeklinde kendini gösterir. Eğer ağrı düzenli aralıklarla geliyorsa, karnınızda sertleşme oluyorsa ve pozisyon değiştirmekle geçmiyorsa bu durum doğum sancısının başladığına işaret edebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37 haftalık hamileyim kasık ağrım için ne zaman doktora gitmeliyim?
37 haftalık hamilelikte kasık ağrısı şiddetliyse, dinlenmekle geçmiyorsa veya ağrıya ek olarak vajinal kanama, su gelmesi ve ateş gibi belirtiler varsa acilen doktora gidilmelidir. Özellikle ağrıların giderek sıklaştığı ve şiddetlendiği durumlarda, bebeğin hareketlerinde azalma hissediliyorsa vakit kaybetmeden tıbbi destek alınmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 473 göst.
0 oy
3 cevap 430 göst.

1,512,159 soru

24,665,660 cevap

366,963 kullanıcı

...