0 oy
415 göst.
26 Mart 2022 Doğum kategorisinde (31 puan) sordu
Doğum yaptım kizlar çok şükür inşallah tüm hamilelere nasıp olur

5 Cevap

0 oy
26 Mart 2022 (284 puan) cevapladı
Maşallah rabbim seni evladına evladınıda sana bağışlasın dualarını eksik etme benim de erken doğum riskim var korkuyorum
26 Mart 2022 (31 puan) yorumladı
Kendi sancin gelirse ol canım suni sancı çok zor
-Reklam-
0 oy
26 Mart 2022 (631 puan) cevapladı
Rabbim saglikla buyutmeyi nasip etsin Bende dogumu bekliyorum nasıldı dogumunuz ? 
26 Mart 2022 (31 puan) yorumladı
Benim biraz sıkıntılı geçti acilmam olmadığı için ve günüm geçtiği için suni samci verdiler
26 Mart 2022 (631 puan) yorumladı
3 gun sonra bana da verecekler galiba . Hastanede yatistayim gunun  dolmasini bekliyoz 37 haftalik olunca sanci verip dogurtacak doktor. Burda doguranlarin sesi geliyo cok korkuyorum ya
27 Mart 2022 (31 puan) yorumladı
Kendi sancini bekle derim ben ya
27 Mart 2022 (631 puan) yorumladı
37 de eger kendi dancim olmazsa dogurtacak mecbur bebegi riske atmak istemiyo sanirim
0 oy
26 Mart 2022 (20 puan) cevapladı
Aminn insalla anali bulali buysun insalla kac haftalik dogum oldu
26 Mart 2022 (31 puan) yorumladı
41+1 haftalık
0 oy
26 Mart 2022 (358 puan) cevapladı
Ayy hayırlı olsun inşallah darısı bize:)
26 Mart 2022 (31 puan) yorumladı
İnşallah canım ☺️
0 oy
26 Mart 2022 (41 puan) cevapladı
Kaç haftalık doğum yaptınız
26 Mart 2022 (31 puan) yorumladı
41+1 haftalık suni sancı ile

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,304 soru

24,667,468 cevap

367,069 kullanıcı

...