19+3 hamileyim, karnım çok ağrıyor sebebi ne olabilir?

0 oy
227 göst.
30 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (76 puan) sordu
19+3 hamileyim karım çok agrıyor sebebi ne olabilir sizce? 
Gebelik haftası 19-3

2 Cevap

0 oy
30 Mart 2022 (436 puan) cevapladı
31 haftalığım 3haftadir o bendede var sebebi ne bende bilmiyorum çekiyorum evde hastaneye gittim alttan muayene nst o kadar
30 Mart 2022 (76 puan) yorumladı
Doktor bi şey demedimi sebep olarak korkuyorum ters bi şey olur diye hissetmiyorum 2 gündür sanki bebeğimi
30 Mart 2022 (436 puan) yorumladı
Bebeği hissetmiyorsan git benim bebeğim aksine çok hareketli bende karın ağrısı ishal var birşey demediler yatırdılar bir gece ertesi gün geldim büyük abdest testini istediler ama veremedim ben şimdi 3gun iyi 3gun kötü
30 Mart 2022 (76 puan) yorumladı
Sıra verseler bi gidecem de direkt acilden girsem yardımcı olurlarmı ki korkuyorum
30 Mart 2022 (436 puan) yorumladı
Ben hamileliğim boyunca randevu almadım direk gebeyim dedim sıra verdiler
30 Mart 2022 (4,232 puan) yorumladı
Duzensızlk normalde karın agrını bılemedım
-Reklam-
0 oy
30 Mart 2022 (1,025 puan) cevapladı
Ben sormuştum rahim genişlediği için ağrılar olabilir demişti 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

19 haftalık hamilelikte karın ağrısı normal mi?
19 haftalık hamilelikte karın ağrısı genellikle rahmin büyümesi, bağların gerilmesi veya sindirim sistemi değişiklikleri nedeniyle normal kabul edilebilir. Ancak ağrı şiddetliyse, kramp tarzında devam ediyorsa veya vajinal kanama ile eşlik ediyorsa vakit kaybetmeden bir kadın doğum uzmanına başvurulmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamileliğin 19. haftasında karın ağrısı neden olur?
Hamileliğin 19. haftasında karın ağrısının en yaygın nedenleri arasında yuvarlak bağ ağrısı olarak bilinen ligament gerilmesi, gaz sancıları, kabızlık veya idrar yolu enfeksiyonları yer alır. Bebek büyüdükçe karın bölgesindeki kas ve dokular üzerinde oluşan baskı, özellikle ani hareketlerde keskin ağrılara yol açabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte karın ağrısı ne zaman tehlikelidir?
Hamilelikte karın ağrısı; ağrının şiddeti artıyorsa, dinlenmekle geçmiyorsa, ateş, titreme, vajinal kanama veya sıvı gelişi gibi belirtilerle birlikte görülüyorsa tehlikeli olabilir. Ayrıca düzenli aralıklarla gelen kasılmalar erken doğum belirtisi olabileceği için bu tür durumlarda mutlaka doktor kontrolü gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
19 haftalık hamileyim karın ağrımı nasıl hafifletebilirim?
19 haftalık hamilelikte karın ağrısını hafifletmek için öncelikle ani hareketlerden kaçınmalı ve uzun süre aynı pozisyonda kalmamaya özen göstermelisiniz. Ilık bir duş almak, sol yanınıza yatarak dinlenmek ve bol su tüketmek kas gerilmelerini ve sindirim kaynaklı ağrıları rahatlatmaya yardımcı olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte karın ağrısı için hangi bölüme gidilir?
Hamilelik sürecinde yaşanan her türlü karın ağrısı veya şüpheli belirti için doğrudan takibinizi yapan kadın hastalıkları ve doğum uzmanına başvurmalısınız. Doktorunuz, ağrının kaynağını belirlemek için ultrason muayenesi ve gerekli görülürse idrar veya kan tahlili yaparak bebeğinizin ve sizin sağlık durumunuzu değerlendirecektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 229 göst.
0 oy
6 cevap 341 göst.
0 oy
2 cevap 240 göst.
0 oy
2 cevap 570 göst.

1,512,484 soru

24,669,876 cevap

367,198 kullanıcı

...