37+4 haftalığım, bu yaşadıklarım doğum habercisi mi?

0 oy
337 göst.
31 Mart 2022 Doğum kategorisinde (272 puan) sordu
Sabah kalktım iç çamaşırım ıslaktı İdrarım olmadığına eminim sonra Akıntım fazlalaştı şeffaf ve uzayan bir akıntı ydı yaklaşık yarım saattir Karnımın alt kısmında Kasıklarımda ağrı var ve sırtıma belime bıçak saplanır gibi ağrı giriyor karnım taş gibi. Dünden beridir rahmimde iğneleme hissi giriyor 37 + 4 haftalığım hastaneye gideyim mi yoksa normal mi Bu arada bebeğim Dünden beridir O kadar hareketli ki hiç böyle olmamıştı Hatta

3 Cevap

0 oy
31 Mart 2022 (64 puan) cevapladı
Selam canim doğum yaklaşmış gibi gözüküyor. :)
-Reklam-
0 oy
31 Mart 2022 (853 puan) cevapladı
Bnce git bekleme suyun gelmiş olabilir
0 oy
31 Mart 2022 (1,236 puan) cevapladı
Kuzum suyun gelmiş olabilir karnin sertse sancı da vardır bebeğinde git mutlaka ihmal etme

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

37 haftalık hamileyim, su gelmesi ve nişan gelmesi nasıl ayırt edilir?
Su gelmesi genellikle kontrolsüz, ılık ve durdurulamayan bir sıvı akışıyken, nişan gelmesi rahim ağzındaki tıkacın düşmesi sonucu oluşan sümüksü, şeffaf veya hafif kanlı bir akıntıdır. 37. haftadan sonra bu tarz bir akıntı veya sıvı artışı yaşamanız durumunda vakit kaybetmeden uzman bir hekime başvurmanız hayati önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun başladığını gösteren kasılmalar nasıl hissedilir?
Doğum sancıları karnın alt kısmından başlayıp bele ve sırta yayılan, düzenli aralıklarla gelen ve şiddeti giderek artan ağrılardır. Karnınızın taş gibi sertleştiğini hissediyorsanız ve bu ağrılar dinlenmekle geçmiyorsa, doğum eyleminin başlamış olma ihtimali yüksektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeğin hareketlerinin aniden artması doğum belirtisi olabilir mi?
Bebeğin hareketliliğindeki ani değişimler veya aşırı aktifleşme durumu, her zaman doğumun habercisi olmasa da 37. haftadan sonraki bu tür belirgin değişiklikler dikkatle takip edilmelidir. Bebeğinizin hareketlerinde normalden çok farklı bir durum fark ettiyseniz, durumu değerlendirmek için hastaneye gitmeniz en güvenli yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37 haftalık hamileyim, hangi belirtilerde hemen hastaneye gitmeliyim?
Su gelmesi, şiddetli ve düzenli aralıklarla gelen bel/kasık ağrıları, vajinal kanama veya bebeğin hareketlerinde belirgin azalma/anormallik yaşanması durumunda hemen hastaneye gitmelisiniz. 37. haftada bu belirtilerden herhangi birini yaşıyorsanız, durumu ihmal etmemeli ve profesyonel bir tıbbi değerlendirme almalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum öncesi rahimde iğnelenme hissi neden olur?
Rahimdeki iğnelenme hissi, bebeğin başının kanala girmesi, rahim ağzındaki açılmalar veya bebeğin baskı yapması nedeniyle ortaya çıkabilir. Bu durum genellikle vücudunuzun doğuma hazırlandığını gösteren doğal bir süreçtir ancak beraberinde su gelmesi veya sancı varsa mutlaka bir uzmana danışılmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,333 soru

24,667,894 cevap

367,095 kullanıcı

...