38+3 haftalık hamileyim, doğum belirtisi yok mu?

0 oy
780 göst.
2 Nisan 2022 Doğum kategorisinde (24 puan) sordu
Kızım 38+3 günlük olduk ses seda yok   Ikinci doğumum  olacak oğlum 40 hafta tamamladı öyle doğdu  kızım da bekliyoruz. Doktor doğum tarihine  gore 11 gün kaldı. 
Gebelik haftası 38+3

7 Cevap

0 oy
2 Nisan 2022 (445 puan) cevapladı
Aynı gündeyiz benimde 11 günüm var kızım 39+5de gelmişti oğlum ne zmn gelecek bilmiyorum 2 gündür  rahmimde aşırı derece acı ve ağrı var el değmiyor afedersin lavobada silerken bile canım acıyo aşırı hassaslasti sağ kaburgamda batma başladı gece uykuları haram zaten 
2 Nisan 2022 (1,897 puan) yorumladı
İlk bebisinizde sanciniz birden mi gelmişti acaba. Bende 39+2 deyim ufak kasılmalar var sadece kanala girmemiş henüz bebek :(
2 Nisan 2022 (445 puan) yorumladı
Yok cuma nişanim gelmişti cumartesi gecesi sancım başlamıştı acile gittiğimde 1 cm aciklik vardı sabaha kadar bekletip nts takibi ile yürüttüler açılma olsun diye pazar öğlen yatışim verildi pazartesi sabah 10da doğurdum suni sancı ile açılmam çok yavaş ilerlemişti
2 Nisan 2022 (1,897 puan) yorumladı
Peki nişan geldikten sonra mı başladı sancılarınız yoksa öncesinde varmıydi
2 Nisan 2022 (445 puan) yorumladı
Nisan geldikten sonra başladı öncesinde sadece arada Bi kramp oluyordu kızımda ben bu kadar zorlandığım bilmiyorum şuan oğluma hamileyim aşırı kramp giriyor ve çok canımı yakıyo sağ bacağıma vuruyor agri
-Reklam-
0 oy
2 Nisan 2022 (185 puan) cevapladı
Bizdede durumlar aynı cnm tık tok oğlum da 41 de gelmişti bakalım kizçem ne zaman gelecek
0 oy
2 Nisan 2022 (890 puan) cevapladı
Bizim.de yarın dofumumuz ama yerimizi sevdik 40. Haftamız:)
0 oy
2 Nisan 2022 (28 puan) cevapladı
Benimde 11 kaldı 38+1 suyum azalıyor mus şimdilik yeterli dedi dr doğum için hic belirt yok siz net kac günde gidiyorsunuz 
3 Nisan 2022 (24 puan) yorumladı
Bana geçen hafta gttim pazartesi  eğer doğurmazsan  2 hafta sonra tekrar gel dedi cnm doktorum.ben devlete gidiyorum
0 oy
2 Nisan 2022 (11 puan) cevapladı
38+3 bende 4 cnm acilmam var ama sanci vs yok beklemedeyiz benim de ilki 40+0 da doğdu bakalim bu ne zaman gelcek ağrılarım çok oluyo ama gelen giden yok
3 Nisan 2022 (24 puan) yorumladı
Aynen benimde ağrım çok oluyor Kız yükü tuz yükü derlermiş doğruymuş çok zor geçti kız hamileliği allah yardımcımız olsun canım
0 oy
2 Nisan 2022 (12 puan) cevapladı
Benimde son 10 gun kizlar oglum 38 de gelmisti kizimi bekliyom daha bisey yok ALLAH HEPIMIZIN YARDIMCISI OLSUN 
3 Nisan 2022 (24 puan) yorumladı
Amin canım
0 oy
2 Nisan 2022 (86 puan) cevapladı
Benimde bugun 38 dördüncü doğumm dün gece sancılandım bugun bişey yok
3 Nisan 2022 (24 puan) yorumladı
Allah yardımcınız olsun inşallah sağ saglim sağlıklı bir şekilde dünyaya getirirsiniz
4 Nisan 2022 (86 puan) yorumladı
Amin canım inş hepimiz. Rabbim evlat kokusu tatmak isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

38+3 haftalık gebelikte doğum belirtisi olmaması normal mi?
38+3 haftalık gebelikte doğumun henüz başlamamış olması oldukça normal bir durumdur. Gebeliklerin büyük bir çoğunluğu 38 ile 41 hafta arasında gerçekleşir ve ilk doğumun süresi ile ikinci doğumun süresi birbirinden farklılık gösterebilir. Vücudunuzun doğuma hazırlık süreci kişiseldir; düzenli kasılmalar, nişan gelmesi veya su gelmesi gibi belirtiler henüz başlamadıysa bu doğumun geciktiği anlamına gelmez.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
İkinci doğumda bebek genelde kaçıncı haftada doğar?
İkinci gebeliklerde doğum zamanı, ilk gebelikteki doğum haftasından farklı olabilir ve genel bir kural yoktur. Birçok kadın ikinci doğumunu ilkine yakın bir zamanda yapabileceği gibi, bazen daha erken veya daha geç de gerçekleştirebilir. 40 haftayı tamamlamak veya 38. haftada doğurmak tamamen bebeğin gelişimine ve annenin vücudunun hazır bulunuşluğuna bağlıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğuma 11 gün kala karın sertleşmesi ne anlama gelir?
Doğuma 11 gün kala hissedilen karın sertleşmesi genellikle 'Braxton Hicks' adı verilen yalancı doğum sancılarıdır. Bu sertleşmeler, rahmin doğuma hazırlık egzersizleri olarak kabul edilir ve genellikle düzensizdir. Eğer bu sertleşmeler düzenli hale gelirse, ağrılı olursa veya sıklığı artarsa doğumun yaklaştığına dair bir işaret olabilir ve doktorunuza danışmanız gerekebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun yaklaştığını gösteren en belirgin belirtiler nelerdir?
Doğumun yaklaştığını gösteren en belirgin belirtiler arasında düzenli ve artan şiddette kasılmalar, vajinal nişan gelmesi, su gelmesi ve bebek hareketlerinde değişiklikler yer alır. Ayrıca bebeğin kanala yerleşmesiyle birlikte karında hafifleme ve baskı hissi artabilir. Bu belirtilerden herhangi birini fark ettiğinizde doktorunuzla iletişime geçmeniz veya hastaneye gitmeniz önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
40 haftayı dolduran gebeliklerde ne zaman hastaneye gidilmeli?
40 haftayı dolduran gebeliklerde doğum belirtileri başladığında veya doktorunuzun belirlediği kontrol tarihlerinde hastaneye gidilmelidir. Özellikle 10 dakika arayla düzenli gelen sancılar, suyun gelmesi veya bebek hareketlerinde belirgin bir azalma olduğunda vakit kaybetmeden uzman yardımı alınmalıdır. 40. haftadan sonra doktorunuz bebeğin durumunu takip etmek için daha sık kontrol isteyebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 476 göst.
0 oy
3 cevap 613 göst.
10 Mayıs 2023 Tüp Bebek kategorisinde Medinecan (15 puan) sordu
0 oy
13 cevap 2,424 göst.

1,512,160 soru

24,665,687 cevap

366,965 kullanıcı

...