37 haftalıkken doğum yapan var mı, bebeğim yaşar mı?

0 oy
913 göst.
14 Aralık 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (9 puan) sordu

İyi akşamlar kızlar bişey soracaktim 37 haftalık bebek yaşar mı bebeğim 37 haftalikta doğacak şuan 34 haftalık 3 günlük kilosu 1900gram doktorum erkenden alacak benim gibi yasiyan  var mı 

6 Cevap

0 oy
14 Aralık 2018 (488 puan) cevapladı

Ben ilk ikisini 37 doğurdum canım birisi 2600 ikinci 2800 doğdu bir sıkıntı olmadı çok şükür

-Reklam-
0 oy
14 Aralık 2018 (2,105 puan) cevapladı

Cnmm iki çocuğumda 36 haftalık doğdu hiç bı sorun olmadı son bı haftada kiloları iki bucuktan üç 150 çıktı bı sarunda çıkmadı rahat ol 

14 Aralık 2018 (2,105 puan) yorumladı
Hiç bı sebebi yoktu cnmm kuveze falan da girmedi dokturum sağlıklı eğer istersen doğum gerceklese bilir dedi bizde kabul ettik 36 haftada Sezar yanla doğum yaptım bı sorun olmadı evime çıktım ertesi gün
14 Aralık 2018 (131 puan) yorumladı
Çok teşekkür ederim son olarak bir soru daha sormak istiyorum kendi isteğinizlemi sezaryen oldunuz yoksa öylemi olması gerekti.
15 Aralık 2018 (2,105 puan) yorumladı
Rahim kemigimde bebeklikten bı sorun varmış üst üste binmiş normal doğumda hayatı riskim vardı birden fazla doktura gittim ben bunu gebe değilken ogrendim bı filim çekilmişti dokturum söyledi rahim kemiğinde bı darlık var doğum yapaman imkansız demişti aklımdaydı o benim hamileyken de ole oldu ebeler olmaz dediler baktilar
15 Aralık 2018 (131 puan) yorumladı
Hmm çok cok geçmişnolsun canım Allah acil şifalar versin inşallah
15 Aralık 2018 (2,105 puan) yorumladı
Sağol cnm bana zararı yok sadece normal doğum yapamıyorum
0 oy
14 Aralık 2018 (7 puan) cevapladı

Bende 14  gun once 37 haftalik dogum yaptm doktorumuz 37 haftadan itibaren erken dogmus olmuyor normal dogumdan sayiyoruz demisti 

0 oy
14 Aralık 2018 (72 puan) cevapladı

Benim kızimda 37 haftalık doğdu canım 3.280 gr di ben normal doğum istiyordum ama kontrole girmiştim suyu kalmamış ertesi gün hemen ameliyata aldılar çok şükür bi sıkıntı olmadı 

15 Aralık 2018 (60 puan) yorumladı
Suyunun geldiyini anlamamismiydin?
15 Aralık 2018 (72 puan) yorumladı
Hayır hic anlamadım doktor da fark etmemissin suyun gelmiş muhtemelen az az gelmiştir dedi
15 Aralık 2018 (60 puan) yorumladı
Aaa oyledemi olurmus.bende 1 haftadir vagina agrisi cekiyorum
15 Aralık 2018 (72 puan) yorumladı
Vala doktorun bana söylemesi öyleydi ben ağrı falan hic bisy hissetmemistim sadece afedersin camasirim  çok ıslak oluyordu
0 oy
14 Aralık 2018 (124 puan) cevapladı

Benimde suan da erken dogum riskim var 34+2 yim 2 kilo 450gr bebegim

0 oy
14 Aralık 2018 (13 puan) cevapladı

Neden yaşamasın bi sağlık sorunu yoksa 24 haftalık doğup hayata tutunan o kadar çok bebek var ki 37 hafta demek gebelik sonu demek neredeyse 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

37 haftalık doğan bebek yaşar mı ve riskleri nelerdir?
37 haftalık doğan bebekler tıp literatüründe 'erken dönem term' olarak kabul edilir ve genellikle sağlıkla yaşarlar. Bu haftada doğan bebeklerin akciğer gelişimi büyük oranda tamamlanmıştır, bu nedenle ciddi solunum sıkıntısı yaşama riskleri oldukça düşüktür. Yine de bebeğin kilosu ve genel sağlık durumu doktor tarafından yakından takip edilerek, ihtiyaç duyulması halinde kısa süreli gözlem veya yenidoğan yoğun bakım desteği sağlanabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37 haftalık hamilelikte bebek kaç gram olmalıdır?
37 haftalık bir bebeğin ortalama ağırlığı genellikle 2800 ile 3200 gram arasındadır. Ancak 1900-2000 gram gibi değerler, bebeğin gelişimi açısından doktorun yakın takibini gerektiren bir durumdur. Bu durumda doktorlar, bebeğin anne karnında mı yoksa dış dünyada mı daha sağlıklı gelişeceğine karar vermek için gelişim geriliği veya beslenme akışını değerlendirerek en doğru doğum zamanlamasını belirlerler.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37 haftada doğum yapmak bebek için erken mi sayılır?
37 hafta, tıbbi olarak miadında (terim) doğumun başlangıcı kabul edilir. 37. haftadan itibaren gerçekleşen doğumlar prematüre kabul edilmez ancak 39. haftaya kadar olan süreç, bebeğin beyin ve akciğer gelişimi için hala kritiktir. Doktorunuzun 37. haftada doğumu planlaması, genellikle bebekteki bir sağlık riski veya anne karnındaki ortamın bebek için artık yeterince güvenli olmaması gibi tıbbi zorunluluklara dayanmaktadır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37 haftalık doğan bebeklerde en sık hangi sorunlar görülür?
37 haftalık doğan bebeklerde en sık görülen durumlar sarılık, emme refleksi zayıflığı veya vücut ısısını korumada zorluktur. Bu bebekler, tam zamanında doğan bebeklere göre biraz daha küçük ve yorgun olabilirler, bu yüzden beslenme takipleri ve kan değerleri yakından izlenmelidir. Çoğu bebek, uygun bakım ve destekle herhangi bir kalıcı sorun yaşamadan kısa sürede toparlanarak gelişimini dış dünyada sağlıklı bir şekilde sürdürür.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
34 haftalıkken 1900 gram olan bebek 37 haftada ne kadar olur?
34 haftalıkken 1900 gram olan bir bebek, kalan haftalarda haftalık ortalama 200-250 gram alarak 37. haftaya ulaştığında yaklaşık 2500-2600 gram civarına ulaşabilir. Bebeğin kilo alımı genetik faktörlere, plasentanın işlevine ve annenin beslenmesine bağlı olarak değişiklik gösterir. Doktorunuz, ultrason ölçümleriyle bebeğin büyüme hızını takip ederek doğum anındaki tahmini ağırlığı konusunda size en net veriyi sağlayacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 218 göst.
0 oy
3 cevap 397 göst.
0 oy
8 cevap 1,702 göst.
0 oy
3 cevap 221 göst.
20 Mart 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 123Hasret. (52 puan) sordu

1,512,150 soru

24,665,560 cevap

366,955 kullanıcı

...