39 haftalık hamileyim, gelen suyun doğum suyu olduğunu nasıl anlarım?

0 oy
326 göst.
9 Nisan 2022 Doğum kategorisinde (16 puan) sordu
Hanımlar 39 haftalık hamileyim pazartesi Allah nasip ederse sezeryan olacağım ama sabah uyandığımda iç camasirim islanmisti idrar değildi su rengindeydi sizlerde nasıl oldu azar azar mi geliyor 
Gebelik haftası 39

3 Cevap

0 oy
9 Nisan 2022 (1,525 puan) cevapladı
Suyun kendine has bi kokusu var . Bide azar azar gelir ben 2 gün sancı çektim her sancım geldiğinde azar azar su da geliyordu . 
9 Nisan 2022 (16 puan) yorumladı
Evet değişik kokulu zaten kasılmalarım oluyor
-Reklam-
0 oy
9 Nisan 2022 (8 puan) cevapladı
Evet her sanci çektiğinde azar azar gelebiliyor benimde ilk çocukta öğle olmuşdu
0 oy
9 Nisan 2022 (588 puan) cevapladı
Yeni dogum yaptım  suyum geldi sızıntı seklinde ilk gebeligim oldugu icn tecrubesizdim akintim cok fazlalamisti tedbir amacli  beyaz camasir giydim  akinti gibi geldi baktim sefaf hafif pembeye dönük  sızıntı seklindeydi sonra aniden sancilarim basladi  2 de hastanedeydim 6 6 bucuk gibi bebegimle odamdaydim

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

39 haftalık hamileyim, gelen suyun doğum suyu olduğunu nasıl anlarım?
Doğum suyunun geldiğini anlamanın en belirgin yolu, sıvının kokusuz, berrak ve idrarın aksine sizin kontrolünüz dışında sürekli veya kesik kesik gelmesidir. İdrar kaçırma durumu genellikle idrar yolu kaslarını sıkarak durdurulabilirken, amniyon sıvısı akışı durdurulamaz ve çamaşırınızda ıslaklık hissi yaratmaya devam eder. Eğer gelen sıvı şeffafsa ve hafif tatlımsı bir kokusu varsa, bu büyük ihtimalle doğum suyunuzdur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum suyu her zaman şakır şakır mı gelir yoksa azar azar da gelebilir mi?
Doğum suyu her zaman aniden ve yoğun bir şekilde gelmez; birçok gebede sızıntı şeklinde azar azar da gelebilir. Bebeğin başının kanala tam yerleşmesi durumunda, amniyon kesesi üst kısımdan yırtılırsa sıvı yavaş ve kontrollü bir şekilde sızar. Bu durum fark edilmesi bazen zor olan bir ıslaklık hissi yaratsa da, suyun gelmeye devam etmesi durumunda mutlaka doktorunuza bilgi vermeniz gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte gelen suyun rengi nasıl olmalıdır?
Normal şartlarda amniyon sıvısı berrak, şeffaf veya hafif saman renginde ve kokusuzdur. Eğer gelen suyun rengi yeşil, kahverengi veya bulanıksa bu durum bebeğin mekonyum (ilk dışkı) yapmış olabileceğini gösterir ve acil tıbbi müdahale gerektirir. Herhangi bir renk değişikliği fark ettiğinizde vakit kaybetmeden hastaneye başvurmalı ve durumu sağlık ekibinize bildirmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum suyu geldikten sonra ne kadar süre içinde hastaneye gitmeliyim?
Doğum suyunun gelmesi, doğumun başladığının veya başlayacağının en önemli işaretlerinden biridir ve genellikle 24 saat içerisinde doğum gerçekleşmesi beklenir. Enfeksiyon riskini önlemek adına suyunuz geldiği andan itibaren, doğumunuz planlanmış olsa bile vakit kaybetmeden doktorunuzla iletişime geçmelisiniz. Hastaneye giderken hijyenik ped kullanmalı ve suyun rengini, miktarını gözlemleyerek doktorunuza detaylı bilgi vermelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
39 haftalık hamileyim, su sızıntısı sezaryen tarihini öne çeker mi?
39 haftalık gebelikte suyun gelmesi, bebeğin dış dünyaya açılan steril ortamının bozulması anlamına geldiği için sezaryen tarihinin öne çekilmesine neden olabilir. Doktorunuz suyunuzun gelip gelmediğini (amniyosure testi veya fiziksel muayene ile) doğruladıktan sonra, bebeğin ve sizin durumunuza göre ameliyatı bekletmeden yapmaya karar verebilir. Bu belirtiyi fark ettiğiniz an, planlanan pazartesi gününü beklemeden hastaneye gitmeniz en güvenli yaklaşım olacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,159 soru

24,665,660 cevap

366,963 kullanıcı

...