0 oy
376 göst.
11 Nisan 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (266 puan) sordu

Kizlar selam 3 hafta önce gittiğimde benim hesaplamalarıma göre 1 hafta geride idi bugün gittiğimde 1 hafta ilerde çıktı:))) iyimi kötümü bilemedim bide resim atacam kese tahmini cinsiyetten anlayanlar varmı acaba 

image

Gebelik haftası 10+0

3 Cevap

0 oy
11 Nisan 2022 (986 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Canım bende benim hesabıma göre 2 hafta fark vardı doktorla ama doktorun dediği zaman doğru çıktı nasıl oldu bilmiyorum onlar keseden falan anlıyor 
-Reklam-
0 oy
11 Nisan 2022 (273 puan) cevapladı
Canım önemli olan senin adet tarihine göre haftan 

Çocuğun gelişimi ile alakalı önde veya arkada olması da 20. Haftalardan sonra net olarak söyleniyor . Benim öyle oldu yani 
11 Nisan 2022 (266 puan) yorumladı
Evet bugüne kadar son adet tarihim ile ilerliyordum ama bugün şaşırdım ::))neyse hayırlısı sağlıkla gelsinler inşallah
0 oy
11 Nisan 2022 (200 puan) cevapladı
Benimkide 2 hafta önde ama adet tarihine göre doğum belli olacak .2 haftaya kadar normal sayılıyor. Kesede benim bebegiminkide böyleydi o haftalarda oğlum olacak inşallah ama anlamam hiç cinsiyet tahmininden
11 Nisan 2022 (266 puan) yorumladı
Hayırlısı artık hepimiz kucağımıza sağlıklı bir şekilde alırız inşallah Allah olmayanlarada nasip eder inşallah

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 238 göst.
0 oy
4 cevap 611 göst.
0 oy
2 cevap 363 göst.

1,512,150 soru

24,665,542 cevap

366,953 kullanıcı

...