37+6 haftalık hamileyim, bugün doğum yaptım, ne yapmalıyım?

0 oy
883 göst.
13 Nisan 2022 Doğum kategorisinde (200 puan) sordu

İyi geceler canlarım benim. Bende bugün   doğum yaptım.    Çok şükür kızımı kucağıma aldım dün sizlerle görüşme yaptıktan sonra bebek dakika başı sağ tarafa toplanıp durdu    ben hissettim doğum olacak diye evi süpürüp sildim yavaş yavaş  bugün  sonra öğlen biraz yattom dinlendim ardindan akıntım geldi ben kanamam sandım ama  beyaz akintiudi  kulozete oturdum suyum geldi bir anda ne olduğunu bilmedim önce artdindan ayağa kalkikna. Çok geldi suyum tutamadım hemen hastaneye geldim acilden giriş yaptım Sezeryana alındım  ve saat 5  30 da doğumum oldu çok şükür kuveze felan girmedi.  Bebeğim 3 kilo 350 gram doğdu.  Allah'ım herkesin evladını kucağına almayi nasip eder isallah sormak istediğiniz varsa cevaplayabilirim  <3<3

Gebelik haftası Doğdu

8 Cevap

+1 oy
13 Nisan 2022 (1,168 puan) cevapladı
Öncellikle gözün aydın canım rabbim analı babalı büyüsün inşallah benim sorum nasıl s zeryan kararı aldilar ben ben çok isterdim sezeryan olmayi ama malesef almadılar beni 
14 Nisan 2022 (200 puan) yorumladı
Canım benim catimda hiç açılma olmadı bende panik atakta vardı o yüzden sezeryan istedim ben o şekilde doğum gerçekleşti
14 Nisan 2022 (1,168 puan) yorumladı
Maşallah gözünüz aydın ben 14 saat suni sanci ile yaptim acilmam sabaha kadar hiç olmadı sonra nasıl olduysa doğdu kızım ben çok isterdim sezeryan olmayı ama devlet mecbur kalmadıkça yapmiyor işte
14 Nisan 2022 (200 puan) yorumladı
Sağol canım benim Allah razı olsun  evet devlet hastaneleri öğle
-Reklam-
+1 oy
13 Nisan 2022 (212 puan) cevapladı
Gözünüz aydın Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah. Neden sezeryan oldunuz acilmami olmadi
14 Nisan 2022 (200 puan) yorumladı
Sağol canım benim evet canım acilmam olmamıştı birde bende panik atak vardı onda dolayı sezeryan istedim ben
+1 oy
13 Nisan 2022 (384 puan) cevapladı
Gözün aydın Allah im sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah
14 Nisan 2022 (200 puan) yorumladı
Sağol canım benim  darısı sizlere
+1 oy
13 Nisan 2022 (712 puan) cevapladı
Neden sezeryana alındınız 
13 Nisan 2022 (266 puan) yorumladı
planlı sezaryen sanırım hanımefendinin çünkü randevuyla ilgili bir soru sormuştu dün yanlış hatırlamıyorsam
14 Nisan 2022 (200 puan) yorumladı
Evet canım pazartesi günü doğum vardı perşembe geldi kızım  hayırlısıyla aldım kucağıma sağ salim darısı sizlere işallah
14 Nisan 2022 (200 puan) yorumladı
Evet canım randevuya ilgili sizlerle görüşme yapmıştım bugünde kızım dünyaya geldi beklemedi. 2 3 gün daha
14 Nisan 2022 (266 puan) yorumladı
maşallah maşallah Allah analı babalı büyütsün inşallah darısı bizlere
+1 oy
14 Nisan 2022 (853 puan) cevapladı
Bel ağrın vs olmadı mı kuzum sadece bebek mi toplaniyordu gerçi sonra suyun gelmiş ama başka belirti olmadı mı oncesinde
14 Nisan 2022 (200 puan) yorumladı
Sancım oluyordu ama ben  36 haftadan bu yana o şekilde hep sancı çektim anlamadım ki başka belirti olmadi bende    dün oglende saat 3 gibi suyum geldi hemen hazırlandım taksi çağırdım 45  dakikada  hastaneye geldim    hemen yatisim gerçekleşti ardından doğuma aldılar
14 Nisan 2022 (853 puan) yorumladı
Anladım canım sağlıkla büyüt inşallah bebeğini
14 Nisan 2022 (200 puan) yorumladı
İşallah canım sağol
+1 oy
14 Nisan 2022 (1,169 puan) cevapladı
Maşallah sana da bebeğe de geçmiş olsun gözünüz aydin çok iyi doğmuş benim de 37+1 dün gittik kontrole 2900 kilosu hiç almamış kilo 
14 Nisan 2022 (200 puan) yorumladı
Canım banada en son gittiğimde 3 kilo demişlerdi cuma günü. Doğumda 3 kilo 350 gram doğdu   ultrasonda yanılma payı oluyor
14 Nisan 2022 (1,169 puan) yorumladı
İnşallah benimde öyle olur canım
+1 oy
14 Nisan 2022 (295 puan) cevapladı
Gecmiş olsun gözünüz aydın Rabbim sağlıkla sevgiyle büyütmeyi nasip etsin inşallah... Sağlıklı günler dilerim 
14 Nisan 2022 (200 puan) yorumladı
Sağol canım benim Allah razı olsun sende isallah kavuşursun yavruna
14 Nisan 2022 (295 puan) yorumladı
İnşallah hayırlısı ile... Amin
0 oy
14 Nisan 2022 (497 puan) cevapladı
Amin darısı biz hamislere inşallah:)

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

37+6 haftalık gebelikte doğum belirtileri nelerdir?
37+6 haftalık gebelikte en yaygın doğum belirtileri bebeğin karın bölgesinde toplanması, nişan gelmesi, düzenli kasılmalar ve suyun gelmesidir. Bebeğin belirli bir bölgeye sürekli baskı yapması ve hareketlerinde değişiklik olması doğumun yaklaştığının önemli işaretlerinden biridir. Su gelişi ise genellikle ani ve durdurulamayan bir sıvı akışı şeklinde gerçekleşir, bu durumda vakit kaybetmeden hastaneye başvurulması gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum suyunun geldiği nasıl anlaşılır?
Doğum suyunun gelmesi, kontrol edilemeyen, vajinal yoldan gelen berrak veya hafif beyazımsı bir sıvının boşalmasıyla anlaşılır. İdrar kaçırmadan farklı olarak bu sıvı istemsizce ve sürekli akmaya devam eder. Suyun gelmesi durumunda enfeksiyon riskini önlemek için hemen hastaneye gidilmeli ve doktor kontrolüne girilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37 haftalık doğan bebek kaç kilo olmalı?
37 haftalık doğan bir bebeğin ağırlığı genellikle 2500 gram ile 3500 gram arasında olması beklenir ve bu değerler sağlıklı bir yenidoğan için ideal kabul edilir. 3 kilo 350 gram doğan bir bebek, 37+6 haftalık bir gebelik süreci için oldukça sağlıklı ve yeterli bir gelişim düzeyindedir. Bu kilodaki bebeklerin genellikle kuvöze ihtiyaç duymadan anneyle aynı odada kalması beklenir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sezaryen doğum sonrası iyileşme süreci nasıldır?
Sezaryen doğum sonrası iyileşme süreci, ameliyattan sonraki ilk 24 saat içinde ayağa kalkılması ve hareket edilmesiyle başlar. İlk günlerde dikiş bölgesinde hafif ağrılar olması normaldir; bu süreçte doktorunuzun önerdiği ağrı kesicileri kullanmak ve yavaş hareket etmek önemlidir. Genellikle doğumdan sonraki birkaç gün içinde anne, bebeğiyle aktif olarak ilgilenebilecek duruma gelir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37+6 haftalık doğum erken doğum sayılır mı?
37+6 haftalık doğum tıbbi olarak erken doğum değil, 'erken dönem' veya 'term' yani zamanında doğum olarak kabul edilir. Gebeliğin 37. haftasından sonra gerçekleşen doğumlar, bebeğin akciğer gelişimi tamamlandığı ve dış dünyaya hazır olduğu için genellikle güvenli kabul edilir. Bu haftada doğan bebeklerin büyük çoğunluğu herhangi bir tıbbi desteğe veya kuvöze ihtiyaç duymaz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,473 soru

24,669,587 cevap

367,184 kullanıcı

...