40. haftadayım ama doğumum hala başlamadı, ne yapmalıyım?

0 oy
804 göst.
17 Nisan 2022 Doğum kategorisinde (35 puan) sordu
Tecrübeli anneler 40. Hafta ma girmiş bulunmaktayım. Fakat gelen yok arada bel ağrım oluyor ama daha paşanın gelmeye niyeti yok suqaat, yürüyüş yapıyorum.. Doktor 41. Haftaya kadar bekliyecez dedi, gelmezse suni sancı vercez dedi. Bana da dua eder misiniz? Böyle benim gibi olan yada yaşayan var mı?

40. Haftayım

8 Cevap

0 oy
17 Nisan 2022 (272 puan) cevapladı
Bende tam 40 haftalık oldum. Sancım var nişanım da geldi 1 cm açıklığım varmış dedi doktor ama gelen giden yok. Senin de karnın çokkk sert mi canm. Nefes alamayacak derecede 
17 Nisan 2022 (35 puan) yorumladı
Amin canım benim amin zaten Bi doğurayım bitti diye post açıcam Allah'ı izniyle
17 Nisan 2022 (272 puan) yorumladı
Ayy bende bunu sabırsızlıkla bekliyorum
17 Nisan 2022 (35 puan) yorumladı
Hakkımız da hayırlısı canım
17 Nisan 2022 (211 puan) yorumladı
Benimde karnım aşırı sert bebek sırtını tamamı ile karnıma yaslamış duruyo belki senin de o yüzdendir nişan gelmedi daha geldiyse de ben fark etmedim dünden beri ağrım var 5-6 dakikada bir bıçak gibi saplanıyor kasıklarıma ağrı daha 39+2deyim üstelik
17 Nisan 2022 (35 puan) yorumladı
Anladım canım belkide ama geçen hafta kontrole gittiğimde herşeyi normal demişti anlamadım bende sürekli hareket halinde bebeğim, ama istersen sende düzelmezse Bi acile git derim nolur nolmaz
-Reklam-
0 oy
17 Nisan 2022 (3 puan) cevapladı
Benimde 40 haftam gelen giden yok ve hiç bi ağrım falanda yok kiz cocugu olduğu halde bekliyoruz bakalım ne zman olacak 
17 Nisan 2022 (35 puan) yorumladı
Hayırlısı olsun canım hakkımızda benimde erkek işte ve ilk gebeliğim çok korkuyorum Bi yandanda olsun bitsin diyorum inşallah kendi sancımla doğururuz
0 oy
17 Nisan 2022 (195 puan) cevapladı
Arkadaşım 42de doğurdu. Hiç bir belirti olmadı sancı verdiler en sonunda 
17 Nisan 2022 (35 puan) yorumladı
Yaa suni sancıdan korkutuyorlar hep insan ister istemez korkuyor bizİimde hakkımızda hayırlısı olur inşallah
0 oy
17 Nisan 2022 (432 puan) cevapladı
Bende oğlumu 42de doğurdum cnm kendi sancimla. İnşallah seninde tez vakitte gelir hiç korkma herşey olup bitiyor hiç anlamazsin. Kızımda da suni sancı dediler korkulacak gibi değil sadece Allah'ın verdiği sancı arada gelip gidiyor ama suni sancı üst üste geliyor hiç korkacak bişey yok
17 Nisan 2022 (432 puan) yorumladı
Valla bana 41de gel suni verelim dedi ben eve kaçtım bekliycem dedim eve gittim çok şükür iki gün snra herşey bitmişti
17 Nisan 2022 (432 puan) yorumladı
Ama benim özeldi devleti bilmiyorum
17 Nisan 2022 (35 puan) yorumladı
Anladım canım valla mecburi devlete gidiyorum bizim burda çok pahalı fiyatlar 7 7 buçuk fiyatlar o yüzden devlet hastanesine kaldım tabi daha bişey belli değil isyan olarak değil
17 Nisan 2022 (432 puan) yorumladı
Valla çok haklısın fiyatlar baya uçuk ama korkma ya devlette kiler daha tecrübeli , sadece ben ilk dogumumu devlette yaptım çok iyi muamele görmedim ama herkes bir olmuyor tabi Allah yardım etsin hepimize
17 Nisan 2022 (35 puan) yorumladı
Amin canım amin bende normalde özele gidiyordum baktım başa çıkalacak gibi değil o yüzden böyle bir karar aldım. İlk düştüğümde bende devlette sıkıntı yaşadım o yüzden özele gittim ama şansımıza ekonomi battı. O yüzden hayırlısı olsun ya rabbim kolaylığını verir inşallah.
0 oy
17 Nisan 2022 (86 puan) cevapladı
Ben de 40+5te doğum yaptım. Kendi sancım başladı. Çok sabırsızlanmış ve stres olmuştum. Kendime bunu yapmasaydım keşke diyorum şimdi :) vakti gelince geliyor bebişler boşver sayma bence, saatler bile geçmez :) 
17 Nisan 2022 (35 puan) yorumladı
Demi canım demi doğru söylüyorsun hakkımızda hayırlısı diyelim
0 oy
17 Nisan 2022 (211 puan) cevapladı
39+1 haftadayım dün yürüyüş yaptım eve geldikten sonra ağrım başladı bütün gece ağrı çektim hâlâ daha ağrım var ama doğum sancısı mı yalancı sancı mı bilmiyorum beş altı dakikada bir bıçak gibi saplanıyor kasıklarıma erkek bebeği geç doğar diyolar hayırlısı olsun inşallah hakkımızda 
17 Nisan 2022 (35 puan) yorumladı
Burdakilerden edindiğim bilgiye göre ve okuduğum bilgilere göre sancılarını düzenli 5 6 dkk nın altına inerse doğumun başlıyormuş istersen bekleme doktora git, inşallah hakkımızda hayırlısı olur hayırlı doğumlarımız olur canım
17 Nisan 2022 (211 puan) yorumladı
Amin inşallah canım erkek bebeğin doğumu 41 haftayı buluyo diye biliyorum
17 Nisan 2022 (35 puan) yorumladı
Benim ilk gebeliğim olduğu için bilmiyorum canım herkesin ki farklı oluyor demekki kardeşimin de bebişi 37ö haftada gelmişti gayet sağlıklı ve normal olmuştu
17 Nisan 2022 (211 puan) yorumladı
Hayırlısı inşallah sağ salim doğsunlar da belli olmuyo doğum işleri akşam sapasağlam olup sabaha bebeğini kucağına alan var
17 Nisan 2022 (35 puan) yorumladı
Amin amin inşallah
0 oy
20 Nisan 2022 (3,554 puan) cevapladı
Ben 41+2de doğum yaptım :)
20 Nisan 2022 (35 puan) yorumladı
Maşallah benimkide bu gidişte öyle olucak sanırım gelmeye niyeti yok paşanın  normal mi sezaryan mı
20 Nisan 2022 (3,554 puan) yorumladı
Normal doğum yaptım canım
20 Nisan 2022 (35 puan) yorumladı
Anladım canım rabbim acılarını göstermesin inşallah bende bian önce doğururum
0 oy
20 Nisan 2022 (116 puan) cevapladı
40+5 olduk bizde de gelen giden yok :) 2. Gebeliğim ilki suni sanciyla erken olmuştu mecbur cumaya kadar gelmezse doktor benimde yatıracak Rabbim bizlere daraltmadan bunaltmadan hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah sağlıcakla çocuklarımızı kucağımıza alalım
20 Nisan 2022 (35 puan) yorumladı
Ayyy aminnn inşallah 2 gün var aramızda  benim ilk hamileliğim ve çok korkuyorum rabbim herkesin yardımcısı olsun sizin normal mi olmuştu peki
20 Nisan 2022 (116 puan) yorumladı
Evet normal suni sancı ile 36 haftada yaptım yüksek tansiyon çıkmıştı herhalde bunda da suni sanciya kaldım
20 Nisan 2022 (35 puan) yorumladı
Anladım rabbim hayırlısını versin inşallah kucağımıza almayı nasip etsin

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

40 haftalık hamileyim ve hala doğum başlamadı, ne yapmalıyım?
40 haftalık hamilelikte doğumun henüz başlamaması oldukça yaygın bir durumdur ve genellikle endişe edilecek bir sorun teşkil etmez. Bu süreçte doktorunuzun önerdiği düzenli yürüyüşleri yapmaya devam edebilir, bol su tüketebilir ve dinlenmeye özen gösterebilirsiniz. Bebeğinizin hareketlerini düzenli olarak takip etmeniz ve herhangi bir azalma hissettiğinizde vakit kaybetmeden doktorunuza başvurmanız hayati önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
41 haftaya kadar doğum olmazsa suni sancı süreci nasıl işler?
Gebeliğin 41. haftasına ulaşıldığında doğum kendiliğinden başlamazsa, doktorlar genellikle suni sancı (oksitosin) yöntemini devreye alarak doğumu başlatmayı planlar. Suni sancı, rahim kasılmalarını tetiklemek amacıyla damar yoluyla ilaç verilmesi işlemidir ve bu süreç hastane ortamında, kalp atışlarınız ve bebeğin durumu sürekli izlenerek kontrollü bir şekilde gerçekleştirilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun yaklaştığını gösteren belirtiler nelerdir?
Doğumun yaklaştığını gösteren başlıca belirtiler arasında nişan gelmesi, düzenli hale gelen bel ve kasık ağrıları, suyun gelmesi ve bebeğin hareketlerinde hissedilir bir değişim yer alır. Hafif bel ağrıları doğumun habercisi olabileceği gibi, bu ağrıların süresi, sıklığı ve şiddeti arttığında doğum eyleminin başladığı kabul edilir; bu durumda doktorunuzla iletişime geçmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumu kolaylaştırmak için evde neler yapılabilir?
Doğumu kolaylaştırmak için gebeliğin son dönemlerinde hafif tempolu yürüyüşler yapmak, pelvik tabanı esneten egzersizler uygulamak ve doktorunuzun onayladığı güvenli hareketleri denemek faydalı olabilir. Stres seviyesini düşük tutmak ve vücudu dinlendirmek, doğumun doğal seyrinde ilerlemesine yardımcı olur ancak her türlü fiziksel aktivite öncesinde mutlaka doktorunuza danışmanız gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
40 haftadan sonra bebek hareketleri neden önemlidir?
40. haftadan sonra bebek hareketleri, bebeğin sağlığını ve plasentanın durumunu anlamak için en önemli göstergedir. Bebeğinizin gün içinde hareketlerini hissetmeye devam etmeniz gerekir; eğer hareketlerde belirgin bir yavaşlama, durma veya azalma fark ederseniz bu durum bebeğin strese girmiş olabileceğini gösterebilir ve acil tıbbi müdahale gerektirebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 416 göst.
21 Temmuz 2022 Doğum kategorisinde LEYLA kizil (3 puan) sordu
0 oy
3 cevap 479 göst.
10 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde LY (154 puan) sordu

1,512,745 soru

24,673,153 cevap

367,379 kullanıcı

...