19 haftalık hamileyim karnım neden hala çıkmadı?

0 oy
822 göst.
26 Nisan 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (458 puan) sordu

merhaba güzel anneler günaydın 19+5 haftalık hamileyim haftaya 5 aylık oluyorum inşallah ama henüz karnim çıkmadı daha insan büyümesini istiyor ilk gebeliğim olunca. Hemen hemen 4 ayim kaldı eylülde rabbimin izniyle ama ortada karın yok eşimde bu sabah ise giderken şakayla karışık 4 ayın kaldı karnın yok gibi dedi karnımı elledi çok az bi çıkıntı var dedim iç karnım geniştir içeriye büyüyordur dedim 6 aylık olunca büyümeye başlar dedim çünkü herkes genellikle böyle diyor 20.haftadan sonra büyümeye başlıyor diye. Benimle aynı haftada olup sonradan ne zaman karnınız büyümeye başladı sanırım biraz morale ihtiyacım var aşağıya resim bırakıyorum daha iyi anlamanız için biraz açık bi resim oldu kusura bakmayın

image

Gebelik haftası 19+5

17 Cevap

0 oy
26 Nisan 2022 (29 puan) cevapladı
Bende böyleydim.23 haftadayiz ama hala çok çıkmış değil.20 den sonra yukarı cikmaya başlıyor ozman daha belli oluyor.Galiba bizim sivri karnınız hiç olmayacak .
26 Nisan 2022 (458 puan) yorumladı
ilk gebeliğin mi seninde 15 gün önce karnım böyle değildi sanki az bişey cıkmış mi göbek mi o anlamadım benim göbeğim aşağıda gibi cıkmış bebeğim ne zaman yukarıya doğru cikar
-Reklam-
0 oy
26 Nisan 2022 (1,459 puan) cevapladı
19+5 benim karnım da böyle :) 
26 Nisan 2022 (458 puan) yorumladı
15 gün önce karnım böyle değildi sanki cıkmış gibimi ne o göbek mi yoksa yavaştan büyüyormu anlamadim
0 oy
26 Nisan 2022 (1,236 puan) cevapladı
İç karnın büyüktür kuzum ben iki gebeligimde de küçücüktü karnım ilk 6 ay sonra çıkmaya başladı içeriye doğru büyür güzel işte fazla çatlak vs de olmaz benim karnında hiç yok yırtık falan 
26 Nisan 2022 (458 puan) yorumladı
doğrudur iç karnı geniş olanlar 20.haftadan sonra büyümeye başlıyormuş ama koyduğum fotoğraftan farkettim ki 15 gün önce böyle değildi büyümüş mü gobegimmi  çözemedim
0 oy
26 Nisan 2022 (1,075 puan) cevapladı
Göbüş cıkmış ya :)) ay ne güzel inceciksin maşallah Ben kilolu gebe kaldım ne kdr ge c çıkarsa o kdr iyi diyorum ama 15 haftadayım senin ki kdr var :')
0 oy
26 Nisan 2022 (111 puan) cevapladı
Benden 1 hafta ondesiniz benim bu kadar bile  yok :) dışarıdan kimse anlamıyor soyleyince yeni hamile kaldım zannediyorlar 4 buçuk aylik oldu diyince sasiriyolar  çıkmasın bence ne güzel rahat rahat giyiyoruz bütün elbiselerimizi :))yeter ki sağlıklı olsun 
26 Nisan 2022 (458 puan) yorumladı
19+0 haftalikmisiniz? Tabiki en önemlisi sağlıklı olsun yeterki ama ilk gebeliğim ya insan hevesleniyo istiyo büyümesini resimde gerçekten cıkmış mi göbeğim yavaştan büyüyomu acaba yoksa normal kilomu ayırt edemiyorum göbek aşağıda gibi ne zaman yukarı çıkar acaba
26 Nisan 2022 (111 puan) yorumladı
18+5 im.  Hamile göbeği gibi durmuyor sizinde ama evet göbus var :)) bence 24 25 gibi disaridan anlaşılır sizinde. Kız bebek mi erkek mi fotoğraf erkeğe benziyor erkek daha aşağıda olurmuş
26 Nisan 2022 (458 puan) yorumladı
Yok cnm tam 17 haftalıkken kızım olucağını öğrendim ama bebek 20.haftadan sonra göbek hızlarına çıkmaya başlıyormuş bide sizinde hamile gibi durmuyor derken zaten anca büyümeye başladı 5 gün önce böyle resimdeki gibi degildi
0 oy
26 Nisan 2022 (59 puan) cevapladı
Benim 8 aylıkken yok gibiydi çıkar yani merak etme
0 oy
26 Nisan 2022 (33 puan) cevapladı

image

19+0 ım bence seninki var
26 Nisan 2022 (458 puan) yorumladı
Benden hafta olarak beş gün geridesin ama seninkide yavastan sanki çıkmaya baslamis bide suanki paylastigim fotografla 5 gün önce de burda paylaşmıştım arasında fark var büyümüş mü normal kilomu anlamadım bide benim göbeğim aşağıda yukarıya ne zaman çıkıcan acaba resime bakarsan aşağıda gibi duruyor
26 Nisan 2022 (33 puan) yorumladı
Bence çok güzel ben aşırı memnunum :)
0 oy
26 Nisan 2022 (309 puan) cevapladı
İlk hamilelik de fazla çıkmaz son aylara doğru çıkar ilk hamileliğim de 20.Haftada çıkmıştı ikinciye hamileyim iki aylıkken dört aylık gibi olmuştum utanıyorum
26 Nisan 2022 (458 puan) yorumladı
Bu paylastigim fotografimla 15 gün oncede burda paylasmistim arada fark var sanki şimdi baktımda yavaş tan büyüyormu normal kilomu anlamadim
0 oy
26 Nisan 2022 misafir cevapladı

image

27 haftalıkken böyleyim canım. Herkesin böyle Davul gibi şişecek diye birşey yok. Geçen doktora kontrole gittim kız doğuma gelmiş ufak bir karnı vardı ve aşırı zayıftı 
26 Nisan 2022 (33 puan) yorumladı
Çok güzel darısı bizim başımıza :)
26 Nisan 2022 misafir yorumladı
İnşallah canım. 20lere gelmeden önce 20lerde sen gör yürüyemez hale geliceksin şişmekten dediler şimdi 20leri bitiyorum hareketleri olmasa kendimi hamile gibi hissetmicem 30larda daha şişiceksin yürüyemeyip nefes alamıcaksın diyorlar bakalım o zaman nasıl Olcak.
0 oy
26 Nisan 2022 (80 puan) cevapladı
Ben 23 haftalik hamileyim ben normalde kendimde kiloluyum 1 kilo almisim sadece ve gobegim yeni yeni beliriyor ama cocugum gyzel besleniyor ben hep korktum kilo almiyorum cocukta zayif diye ama masallah cocugumu besliyormusum
0 oy
26 Nisan 2022 (168 puan) cevapladı
Benim de böyle bebeğinin cinsiyeti kizmi çok aşağıda 6 aydan sonra çıkıyor zaten
26 Nisan 2022 (458 puan) yorumladı
Evet cnm tam 17 haftalıkken kızım olucağını ogrendim
0 oy
26 Nisan 2022 (377 puan) cevapladı
Yaa maşallah burdaki annelere azcik çıkmış ;) bence olması gereken bu değil mi ? Daha bebislerimiz çok küçük ben 15 hsftsligim karnım sizinkilerden çok büyük ;))) sonrasını düşünemiyorum bile bence ii bişey yani 
0 oy
26 Nisan 2022 (71 puan) cevapladı
Karnın çıkmaya başlamis ama canim. Bende 19 hafta 3 günlük hamileyim karnım baya var 2. Çocuğum 
26 Nisan 2022 (458 puan) yorumladı
2.ci gebelikte çabuk cikabiliyomus bende şimdi farkettim karnım çıkmaya baslamis 5 gün önce buraya yine foto atmıştım 19+0 iken böyle değildi 5 günde nasıl değişti ama sanki aşağıda duruyor biraz
26 Nisan 2022 (71 puan) yorumladı
İlk gebeliklerde zaten öyle benimde 5. Aydan sonra birden çıkmıştı
0 oy
26 Nisan 2022 (2 puan) cevapladı
Merak etme canim benim 21 hafta çıkmadı üstelik ikiz 22 haftaya bi girdim sanki 2 gecede karnıma karpuz bağladılar
0 oy
26 Nisan 2022 (196 puan) cevapladı
19+4 teyim aynı karnımız nasip olursa kızım olacak kızlar biraz daha aşağıda oluyormuş çıkmış işte seninde karnın göbek değil bebek o
26 Nisan 2022 (458 puan) yorumladı
Zaten bende biraz büyüdüğünü şimdi anlayabiliyorum 5 gün önce 19+0 iken böyle değildi bende bebektir diye tahmin ediyorum ama ayırt edemiyorum kiloyla işte
0 oy
26 Nisan 2022 (1,439 puan) cevapladı
24 haftadayım göbeğim rahatsız ediyor helede vucut temizliğinde ne kadar geç çıkarsa o kadar iyi canım 
0 oy
26 Nisan 2022 (799 puan) cevapladı
Canım şuan karnın var işte ben anlamıyorum karnı ne zamn cikcak diye sabırsızlananları Allah çok büyük ilk zamandan hemen karnımız büyüse 9 ay da tuvalete bile gidemeyiz o zamn herşeyin bı zamani var yavaş yavaş 20 haftadan sonra bebekler hızla büyüyor helede 30 dan sonra karın baya büyüyor az kalmış yani canım :)
26 Nisan 2022 (799 puan) yorumladı
Evet canım her gün biz anlamazsakda buyüyolar bide şunu diyim kimi insanın karnı böyle sivri büyüyor hani erkek olunca sivri kız olunca yayvan derler oda alakası yok vücut tipiyle alakalı yukarıya da bebek büyüdükçe çıkar inan ki aynaya baktığında anliycaksin :))
26 Nisan 2022 (458 puan) yorumladı
Dünde kaynanam gülerek diyo 5 aylığa gidiyom az kaldı göbeğin yok diye ayağa kalktım bak bak dedim anca buyuyo
27 Nisan 2022 (799 puan) yorumladı
Hiç aldırış etme kuzum onlara konuşcaklar hiç anlamıyorum öyle söyleyen insanları herşeyin vakti zamanı var herşey bir an önce olup bitse biz nasıl taşırız bebişleri daha önünde 4.5 ay o bebek kocaman olucak artık yürüyemiycen hala gelcen bugünlerimizin kıymetini bilelim o yüzden :))
27 Nisan 2022 (458 puan) yorumladı
Yarın tam 20 haftalık oluyorum yolun yarisini tamamlıyorum bundan sonra her hafta büyüyor diyolar sağlıkla kucagimiza alalimda
27 Nisan 2022 (799 puan) yorumladı
Kesinlikle doğru canım aramızda tam 2 hafta var ve 20 den sonra baya baya belli olmaya başladı öyle aşırı derecede bı karnım yok tabikide ama gene küçükse olsa şekillenmeye başladı sağlıkla gelsin bebeklerimiz :))

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

19 haftalık hamileyim karnım neden hala çıkmadı?
Hamilelikte karnın belirginleşmeye başlaması genellikle 20. haftadan sonra gerçekleşir. İlk gebeliklerde karın kasları henüz gevşemediği için anne adayının karnının dışarıdan fark edilmesi daha geç bir döneme denk gelebilir. Bu durum bebeğin gelişiminin yavaş olduğu anlamına gelmez, tamamen vücut yapınız ve iç karnınızın genişliği ile ilgilidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
İlk gebelikte karın büyümesi ne zaman başlar?
İlk gebeliklerde belirgin bir göbek çıkıntısı genellikle 20 ile 24. haftalar arasında fark edilmeye başlanır. İkinci veya sonraki gebeliklerde karın kasları daha esnek olduğu için bu süreç daha erken başlayabilir. 19-20 haftalıkken karnın düz görünmesi tamamen normal bir durumdur ve endişe edilmemelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
İç karnı geniş olan hamilelerde karın ne zaman belli olur?
İç karnı geniş olan kadınlarda bebeğin büyümesi dışarıdan hemen fark edilmeyebilir ve göbek çıkıntısı 6. aydan sonra netleşebilir. Bebeğin rahmin arka kısmına doğru gelişmesi veya anne adayının anatomik yapısı, göbeğin geç büyümesine neden olur. Rutin kontrollerde bebeğin gelişimi haftasıyla uyumluysa karnın küçük görünmesi bir sağlık sorunu değildir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte karnın geç büyümesi bebek sağlığını etkiler mi?
Karnın geç büyümesi veya küçük görünmesi, bebeğin sağlıklı gelişmediği anlamına gelmez. Bebeğin ağırlığı ve gelişimi, dışarıdan görünen göbek boyutuna göre değil, doktorunuzun yaptığı ultrason ölçümleri ve rahim yüksekliği takibi ile belirlenir. Bebeğinizin kilosu ve gelişimi haftasıyla uyumlu olduğu sürece karnınızın boyutuna odaklanmanız gerekmez.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
20 haftalık hamilelikte karın büyüklüğü nasıl olmalı?
20 haftalık hamilelikte karın büyüklüğü kişiden kişiye büyük farklılıklar gösterir ve standart bir boyutu yoktur. Bazı kadınlarda bu haftada sadece hafif bir dolgunluk hissedilirken bazılarında daha belirgin bir şişkinlik oluşabilir. Önemli olan karnın büyüklüğü değil, ultrason muayenelerinde bebeğin gelişiminin doktor tarafından normal olarak değerlendirilmesidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 748 göst.
21 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Miray0818 (5 puan) sordu
0 oy
12 cevap 1,703 göst.
0 oy
0 cevap 117 göst.

1,512,150 soru

24,665,542 cevap

366,953 kullanıcı

...