Suyum geldi ama bebeğim yukarıdaymış, ne yapmalıyım?

0 oy
428 göst.
26 Nisan 2022 Doğum kategorisinde (333 puan) sordu
Arkadaşlar ben de doğum yaptım ve sizle paylaşmak istedim 24.04 saat gece 1buçuk civarları buraya o gün yaşadığım durumları anlatmış ve doğum yakın mıdır acaba diye sormuştum gaz sancısı gibi olan sancılar ve hafif bel ağrısı olduğundan bahsetmiştim bana çoğu arkadaş doğum başlamış olabilir hastaneye git yazmıştı tam onlara cevap verirken aniden put dşye Bi ses oldu ve suyum geldi anlamaya çalıştım kalktım su daha fazla geldi nasıl oluyor acaba derdim olunca anlamamak imkansızmış gerçekten valizim hazırdı hemen hastaneye gittik kontrol edildi bebeğim baş aşağıydı ama doktor da ebe de çok yukarıda olduğunu böyle su gelmiş olmasına rağmen bu denli yukarıda olmaması gerektiğini ve uygun olanın SezAryan doğum olduğunu ama beklemek istersek de kararın bize ait olduğunu söylediler neyse uzatmayayım normal istememe rağmen bebeğimi tehlikeye atmamak için sezaryan doğumu kabul ettim ve birkaç saat sonra kollarımda çok güzel bir melekle uyandım Allahım inşallah size de hayırlısıyla nasip eder 
Gebelik haftası Doğdu

4 Cevap

0 oy
26 Nisan 2022 (828 puan) cevapladı

Ya ne güzel Rabbım Annali babalı büyütsün inşallah bizimde 13 gün kaldı ama daha tık yok bizde beklıyoruz <3

26 Nisan 2022 (828 puan) yorumladı
Gelmeye niyetleri yok yerleri güzel memnunlar :))
26 Nisan 2022 (438 puan) yorumladı
Hakkatrn ya ama gelsinler artık bence her sabah söylüyorum bugün gel tamam mı oğlum bugün  gel tamam mı oğlum ama yok :))
26 Nisan 2022 (828 puan) yorumladı
Gerçekten mii bende söylüyorum gel artık diye anneyi bekletme artık diye ama hanfendinin gelcegi yok tepki veriyor ama gelmiyor :)))
26 Nisan 2022 (438 puan) yorumladı
Ayni iste valla 40. Haftaya girdiğimde  doktora soyliycem  40+3 olur 4 olur farketmez suni ile deneyelim diycem zaten 41. E kadar bekletiyorlarmis valla çok zorlanıyorum artık ya
26 Nisan 2022 (828 puan) yorumladı
İnşallah ona gerek kalmadan gelir bebişin:))
-Reklam-
0 oy
26 Nisan 2022 (325 puan) cevapladı
Allah analı babalı büyütsün cnm gözün aydın darısı benim gibi bekleyenlere olsun..
0 oy
26 Nisan 2022 (438 puan) cevapladı
Hayirli olsun canım Rabbım ağız tadıyla büyütmeyi nasıp etsin
0 oy
26 Nisan 2022 (401 puan) cevapladı
Sağlıkla büyüsün canım..benim de ilkinde suyum geldi bebek kanala inmedi açılma.olmadi suni sancı aldım fayda etmedi sezeryan.oldu şükür ..ben zaten hangisi en sağlıklı olacaksa.o olsun istedim 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Doğumun başladığını gösteren su gelmesi belirtisi nasıl anlaşılır?
Doğumun başladığını gösteren su gelmesi, genellikle vajinadan aniden boşalan ılık ve şeffaf bir sıvı ile karakterizedir. Kişi bunu idrar kaçırmadan ayırt etmekte zorlanabilir ancak su gelmesi genellikle kontrol edilemez bir akış şeklindedir ve durdurulamaz. Eğer suyunuzun geldiğinden şüpheleniyorsanız, vakit kaybetmeden hastaneye gitmeli ve uzman kontrolüne girmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek doğum kanalında yukarıda olduğunda sezaryen neden tercih edilir?
Bebek doğum kanalında olması gerekenden çok yukarıda olduğunda, normal doğum süreci hem anne hem de bebek için riskli hale gelebilir. Bebeğin pozisyonunun ilerlememesi, doğumun uzamasına ve fetal distres gibi komplikasyonlara yol açabilir. Doktorlar, bebeğin sağlığını korumak ve olası travmaları önlemek adına bu tür durumlarda sezaryen doğum yöntemini en güvenli seçenek olarak sunarlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sancıları ile gaz sancısı arasındaki farklar nelerdir?
Doğum sancıları genellikle düzenli aralıklarla gelen, şiddeti giderek artan ve belden kasıklara doğru yayılan ağrılardır. Gaz sancısı ise daha çok bağırsak hareketlerine bağlıdır ve genellikle kişisel hareketlerle veya gaz çıkarma ile hafifleyebilir. Ancak gebeliğin son dönemlerinde hissedilen bel ağrısı ve kasılmalar, gaz sancısı gibi hissedilse bile mutlaka takip edilmeli ve düzenli olup olmadığı gözlemlenmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum çantası hastaneye giderken ne zaman hazır olmalıdır?
Doğum çantası, gebeliğin 36. haftasından önce mutlaka hazırlanmış ve kolay ulaşılabilir bir yerde tutulmalıdır. Doğumun ne zaman başlayacağı tam olarak kestirilemediği için, su gelmesi veya ani sancı gibi durumlarda hazırlıklı olmak stresi azaltır. Çanta içerisinde hem anne hem de bebek için gerekli temel ihtiyaçların önceden paketlenmiş olması, acil durumlarda hastaneye gidiş sürecini kolaylaştırır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sezaryen doğum sonrası iyileşme süreci nasıl ilerler?
Sezaryen doğum sonrası iyileşme süreci, genellikle ilk 24 saat içinde ayağa kalkıp yürümeyi içerir. İlk birkaç gün kesi bölgesinde hafif ağrılar hissedilmesi normaldir ve doktorunuzun önerdiği ağrı kesicilerle bu süreç yönetilebilir. Tam iyileşme ise yaklaşık 4 ila 6 hafta sürmektedir; bu dönemde ağır kaldırmamak ve doktorun önerdiği hareket kısıtlamalarına uymak, dikişlerin düzgün iyileşmesi için büyük önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 252 göst.
26 Nisan 2022 Doğum kategorisinde Tazeanne55 (333 puan) sordu
0 oy
0 cevap 313 göst.
0 oy
5 cevap 1,052 göst.

1,512,747 soru

24,673,270 cevap

367,385 kullanıcı

...