4 haftalık gebeyim, değerim 2600 ve bebeği göremedim, normal mi?

0 oy
360 göst.
29 Nisan 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (12 puan) sordu
Kızlar merhaba dün itibariyle dört haftalık gebe olduğumu öğrendim değerim 2600lerde cıktı kesesini gördüm bebeği göremedik henüz ve goguslerimde hafif hassasiyet ve uyku hali dışında bir belirtim yok normal mıdır 
Gebelik haftası 4

7 Cevap

0 oy
29 Nisan 2022 (438 puan) cevapladı
Doktor her hangi bisey dedi mi canı anormal olan?
29 Nisan 2022 (12 puan) yorumladı
Hiçbirşey söylemedi kese 5mm yeni dedi 2 haftaya kadar görürüz dedi folik asit kullan dedi başka birşey demedi
29 Nisan 2022 (438 puan) yorumladı
Problem yok o zaman tatlim
-Reklam-
0 oy
29 Nisan 2022 (770 puan) cevapladı
Bu haftalarda olması gereken bu zaten canım 5-6 da bebeği görürsün 7-8 kalp atışı öyle ilerler hayırlı olsun 
0 oy
29 Nisan 2022 (448 puan) cevapladı
Benimde beta değerim  ilk 1134 cikti sonra 1009 cikti dün aglaya aglaya doktora gittik 

Bebegin kesesini gördük 4.4 mm çıktı 

1 hafta sonra 1 cm olmali ki büyüsün dedi 

Kese yamuk yumuk değil dedi üzülme suan saglikli duruyor rahmin felan dedi tahmini bebek 15 20 günlük dedi 

Sizin bulgularinizin aynisini yaşıyorum bende 

Bebeğimiz aslında betaya göre büyük değil bizler büyük sanıyoruz 

Insallah saglikla kucagimiza aliriz 
0 oy
29 Nisan 2022 (8 puan) cevapladı
Normaldır canim 5 haftayi birkacgun gectimi tekrar git ozaman görürsün 
0 oy
29 Nisan 2022 (484 puan) cevapladı
Daha ne kadar normal olabilir ki.. 
0 oy
29 Nisan 2022 (791 puan) cevapladı
Çok normal canım maşallah keseyi erken görmüşsün 5 haftalıkken bile göremeştim ben. Adet sancı gibi sancın olursa korkma  Hamilelikte herşey normal sadece kanaman olursa doktora git mutlaka . Hayırlı olsun canım
29 Nisan 2022 (12 puan) yorumladı
Ilk hamileliğim olduğu için tedirgin oluyorum ister istemez doktorda çok fazla birşey demediği için sizden fikir almak istedim çok teşekkür ederim
29 Nisan 2022 (791 puan) yorumladı
Benimde ilk hamileyim benimde tecrübem yok bende sora sora öğrendim alıştım hamileliğe oyüzden sıkıntı yapmıyorum çünkü kendimde gördüğüm anormal olan belirtiler burda bütün hamileler aynısını çekiyor normal  olması gereken şeyler  34 haftalık olduk birçok bilgi edindim
0 oy
29 Nisan 2022 (727 puan) cevapladı
Normaldir. İlk belirtiler bunlar zaten.

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

4 haftalık gebelikte beta HCG değeri 2600 olması normal mi?
4 haftalık gebelik döneminde beta HCG değerinin 2600 civarında olması beklenen bir durumdur ve genellikle sağlıklı bir gebelik sürecine işaret eder. HCG değerleri kişiden kişiye farklılık gösterse de, bu seviyeler gebeliğin ilerlemesiyle birlikte düzenli olarak artış göstermeye devam eder.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
4 haftalık gebelikte kese görünüp bebek neden görülmez?
Gebeliğin 4. haftasında gebelik kesesinin görülmesi oldukça normaldir ancak bebeğin (embriyonun) henüz görülmemesi beklenen bir durumdur. Bebek genellikle 6. ve 7. haftalarda yapılan ultrason kontrollerinde kalp atışlarıyla birlikte net bir şekilde izlenebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Erken gebelik döneminde belirti olmaması normal mi?
Erken gebelik döneminde göğüs hassasiyeti ve hafif uyku hali dışında başka bir belirti yaşamıyor olmanız oldukça normaldir. Gebelik semptomları kişiden kişiye değişir; bazı kadınlar hiçbir belirti hissetmezken bazıları bulantı veya aşırı yorgunluk yaşayabilir, bu durum bebeğin gelişimine dair olumsuz bir işaret değildir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
4 haftalık gebelikte doktora ne zaman gidilmeli?
Gebeliğin kesinleştiği ve kesenin görüldüğü durumlarda, doktorunuz farklı bir risk belirtmedikçe genellikle 2 hafta sonra kalp atışlarını kontrol etmek için randevu planlanır. Bu süreçte düzenli beslenmeye dikkat etmeli ve doktorunuzun önerdiği folik asit takviyesini aksatmamalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebeliğin ilk haftalarında hangi belirtiler beklenir?
Gebeliğin ilk haftalarında en sık karşılaşılan belirtiler arasında göğüslerde hassasiyet, hafif yorgunluk, uyku hali, sık idrara çıkma ve bazen hafif kasık ağrıları yer alır. Her gebelik kendine özgüdür ve belirtilerin şiddeti gebeliğin sağlıklı ilerleyip ilerlemediğinin tek göstergesi değildir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 296 göst.
3 Kasım 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Serappclkk (31 puan) sordu
0 oy
3 cevap 309 göst.
0 oy
2 cevap 249 göst.

1,512,520 soru

24,670,290 cevap

367,215 kullanıcı

...