31 haftalık hamileyim, beyaz akıntım normal mi?

0 oy
575 göst.
26 Mayıs 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (50 puan) sordu
Arkadaşlar 31 + 4 um ama benim bayadir neredeyse 4 aydan itibaren beyaz bı akıntı geliyor ay ay büyüdükçe yoğunlaşıyor her seferinde doktora gittiğimde sorayım diyorum unutuyorum ya normal mi bu akıntı sizde de oluyor mu ? 
Gebelik haftası 31+4

6 Cevap

0 oy
26 Mayıs 2022 (101 puan) cevapladı
Enfeksiyon olabilir canım benim de öyle gebeliğim boyunca antibiyotik kullandım şimdi ise fitil kullanıyorum mutlaka sor bazen enfeksiyon erken doğuma sebebiyet verebiliyor korkutmak istemem ama bilin isterim 
26 Mayıs 2022 (1,093 puan) yorumladı
Canim antibiyotik olarak ne kullaniosun
27 Mayıs 2022 (101 puan) yorumladı
Doktor ne yazsa onu kullanıyorum eşim sağlıkçı onun çalıştığı hastaneye gidiyorum genelde ve damardan antibiyotik alıyorum genelde o yüzden adını bilmiyorum canım
27 Mayıs 2022 (1,093 puan) yorumladı
Bana cefaks 500 mg yazmis mglami cok yuksek gbi geldi bir hamileye gore cok ama cok arada kaldim onun disinda 1 hap 2 fitil ve 1 krem kullaniyorum bebege bisi olmasindan korktum daha oncede dusugum var ama enfeksiyon ve mantardan da olucen cafex bir sikinti cikalir mi bilgin var mi yada esine sorabilir misin
27 Mayıs 2022 (101 puan) yorumladı
Cefax gebeliklerde verilen bı antibiyotik canım için rahat kullanabilirsin
27 Mayıs 2022 (1,093 puan) yorumladı
Tesekkur ederim bilgin icin icim rahatladi birazda olsa
-Reklam-
0 oy
26 Mayıs 2022 (53 puan) cevapladı
Normaldir ben 11 haftalık olduğum halde geliyor
0 oy
26 Mayıs 2022 (498 puan) cevapladı
Wc de yanma , kaşınma , yoksa normal bir durum. Bende de bazen oluyor devamlı değil. 32 haftaligim 
0 oy
26 Mayıs 2022 misafir cevapladı
Sulu mu oluyor akıntınz çünkü benimde akıntı oluyor biraz islaklik hafif yeşil akıntı ile beraber normal mi acaba
26 Mayıs 2022 (1,027 puan) yorumladı
Yesil akıntı mantar enfeksiyon belirtisi canım ben gebeligimin başından beri yesil akıntı yaşıyorum 25 haftalik oldum hala geçmedi
26 Mayıs 2022 misafir yorumladı
Ee canim islaklikta oluyor mu içinde çünkü  onla beraber çamaşırım ıslanıyor 3 4 damla kadar yaa valla çok yorucu bir dönem  gebelik Allah kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
27 Mayıs 2022 (50 puan) yorumladı
Yok benim yeşil değil normal beyaz akıntı her defasında bakıyorlar enfeksiyon varmı diye idrar kan ama normal çıkıyor kanım hep unutuyorum onu sormayı halbuki onu sormak için gdiiyorum ağrı yanma da yook bende
27 Mayıs 2022 misafir yorumladı
Bende aynı şekilde her defasında onu sormak için  gidiyorum sözde ama unutuyorum sormayı vajinal enfeksiyon ayrılmış caim şimdi aile hekiminden geliyorum
0 oy
26 Mayıs 2022 (60 puan) cevapladı
Bende 33 haftaligim aşırı beyaz akıntım var doktorum normal dedi
0 oy
26 Mayıs 2022 (1,654 puan) cevapladı
Benimde sürekli beyaz akıntı geliyor. İdrar da yanma acı hissi yok ise enfeksiyon yoktur.

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Gebelikte 31 haftalıkken artan beyaz akıntı normal mi?
Gebelikte 31. haftada artan beyaz ve kokusuz akıntı, hormonlardaki değişimler ve artan kan akışı nedeniyle genellikle normal kabul edilir. Ancak akıntının renginde sarı, yeşil veya gri gibi bir değişim gözlemlenirse, kötü bir koku veya bölgede şiddetli kaşıntı eşlik ederse mutlaka doktorunuza danışmanız gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte beyaz akıntı neden yoğunlaşır?
Hamilelik döneminde östrojen hormonunun artması ve pelvik bölgedeki kan akışının yoğunlaşması, vajinal salgılarda doğal bir artışa neden olur. Özellikle gebeliğin son aylarına doğru bebek büyüdükçe ve baskı arttıkça, bu akıntının miktarı yoğunlaşarak devam etmesi beklenen fizyolojik bir durumdur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte hangi tür akıntılar riskli kabul edilir?
Gebelikte beyaz, kokusuz ve şeffaf akıntılar normaldir; ancak peynir kesiği görünümünde, kötü kokulu, sarı, yeşil veya kanlı akıntılar enfeksiyon belirtisi olabilir. Ayrıca akıntıya kaşıntı, yanma, ağrı veya ateş gibi belirtiler eklendiğinde enfeksiyon riskini dışlamak için uzman bir hekime başvurulmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte beyaz akıntı için ne zaman doktora gidilmeli?
Akıntınızda normalden farklı bir renk, yoğun bir koku veya şiddetli bir genital kaşıntı hissettiğiniz anda doktora gitmelisiniz. Ayrıca akıntının çok sulu olması ve sürekli gelmesi durumunda, bunun amniyon sıvısı kaçağı olup olmadığının ayrımı için mutlaka bir uzman muayenesi gereklidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte oluşan akıntı nasıl takip edilmeli?
Gebelikte akıntınızı takip ederken günlük ped kullanarak rengini ve miktarını gözlemleyebilirsiniz. Akıntının beyaz veya hafif süt renginde olması, kokusuz olması ve herhangi bir rahatsızlık vermemesi sağlıklı olduğunuzu gösterir; ancak günlük yaşamınızı etkileyen veya sizi endişelendiren her türlü değişikliği doktorunuzla paylaşmanız en güvenli yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,228 soru

24,666,573 cevap

367,016 kullanıcı

...