38+3 haftalık gebeyim, neden hala sancım yok?

0 oy
282 göst.
26 Mayıs 2022 Doğum kategorisinde (151 puan) sordu
38+3 olduk ama sancı yok nişan yok su gelmesi falan yok normal mi bu sezeryana kaçıncı haftada alıyorlar suni sancıyla açılma olursa sezeryana gerek kalmaz umarım bilgisi olan var mı 
Gebelik haftası 38+3

1 cevap

0 oy
26 Mayıs 2022 (75 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Canm  ben 40+1 deym hala daha aclma sancı  hic bişeym yok  Nişanm da gelmedi haftana gore normal  41 haftaya kadar beklycez olmazsa suni sancı dedi doktorum  eğer suni sancyla da olmazsa sezeryan denldi 
26 Mayıs 2022 (151 puan) yorumladı
inşallah hayırlısıyla doğurursun sağlıkla alırsın kucağına ben çok sabirsizim galiba o zaman benim normal böyle olması
26 Mayıs 2022 (75 puan) yorumladı
Normal canm   bende cok sabrszdm Umarm suniye gerek kalmadan dogururum suni almak istemiyorum
26 Mayıs 2022 (151 puan) yorumladı
Evet bende ondan çok korkuyorum bide sezeryanden çok korkuyorum inşallah hayırlısıyla dogururuz sezeryana gerek kalmaz
-Reklam-

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

38+3 haftalık gebelikte sancı ve nişan olmaması normal mi?
38+3 haftalık gebelikte sancı, nişan veya su gelişi gibi doğum belirtilerinin henüz başlamamış olması tıbbi olarak oldukça normal kabul edilir. Gebeliğin 37. haftasından itibaren doğum her an gerçekleşebilir ancak 40. haftaya kadar beklemek yaygındır. Vücudunuz henüz doğum sürecini başlatmamış olabilir; bu durum bebeğin gelişimini tamamladığı ve doğumun kendi zamanını beklediği anlamına gelir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sezaryen doğuma genellikle kaçıncı haftada karar verilir?
Planlı sezaryen doğumlar genellikle gebeliğin 39. haftasında gerçekleştirilir. Eğer tıbbi bir zorunluluk yoksa, doktorlar bebeğin akciğer gelişimi ve genel sağlığı için mümkünse 39. haftayı beklemeyi tercih ederler. 38. haftada sancı olmaması sezaryen gerektiren bir durum değildir; doktorunuz bebeğin ve sizin durumunuza göre 40 veya 41. haftaya kadar süreci takip edebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Suni sancı ile doğum başlatılması nasıl bir süreçtir?
Suni sancı, doğumun kendiliğinden başlamadığı durumlarda rahim kasılmalarını tetiklemek için damar yoluyla verilen oksitosin hormonu yardımıyla uygulanır. Bu süreçte rahim ağzındaki açılma ve bebeğin kalp atışları sürekli olarak NST cihazı ile izlenir. Suni sancı, genellikle rahim ağzı uygun olduğunda normal doğumu desteklemek için tercih edilen bir yöntemdir ve her zaman sezaryene geçilmesini gerektirmez.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun yaklaştığını gösteren belirtiler nelerdir?
Doğumun yaklaştığını gösteren temel belirtiler arasında nişan gelmesi (kanlı sümüksü akıntı), düzenli aralıklarla gelen ve şiddeti artan sancılar, suyun gelmesi ve bebeğin hareketlerinde değişim yer alır. Ancak bu belirtilerin hepsi her kadında görülmeyebilir. Bazı annelerde doğum, hiçbir ön belirti olmadan doğrudan düzenli kasılmalarla başlayabilir, bu nedenle endişe etmeden doktor kontrollerine devam edilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
40. haftaya kadar doğum sancısı gelmezse ne yapılır?
40. haftaya kadar doğum sancısı başlamazsa doktorunuz sizi daha sık aralıklarla, genellikle 2-3 günde bir kontrole çağırarak bebeğin suyunun ve plasentanın durumunu takip eder. Eğer 41. haftaya ulaşılmasına rağmen doğum başlamazsa, tıbbi bir zorunluluk olarak suni sancı veya sezaryen gibi doğum indüksiyonu yöntemleri değerlendirilebilir. Bu süreçte önemli olan bebeğin kalp atışlarının ve amniyon sıvısının seviyesinin düzenli takibidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 253 göst.
0 oy
0 cevap 97 göst.
0 oy
1 cevap 297 göst.

1,512,241 soru

24,666,712 cevap

367,038 kullanıcı

...