Beta HCG değerim 18'den 17'ye düştü, düşük mü yapıyorum?

0 oy
468 göst.
30 Mayıs 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (52 puan) sordu
Merhaba dubhaston ve klomen kullandim beta HCG değerim ilk 4.82 daha sonra 11.73 ve en son 18 değerini gördü . Doktorum tekrar gelmemi istedi bugün gittiğimde degerimin 17 olduğunu ve bebeğimin olmadığını söyledi . Adet olabilirsin dedi daha sonra eve geldiğimde lekelenme gördüm ve şuan kanamam çoğaldı . Farklı doktora gitmeli miyim beta 17 iken düşük mü yapiyorum bilemedim. Bu durumu yaşayan varsa paylaşabilir mi?
Gebelik haftası 3

7 Cevap

0 oy
30 Mayıs 2022 (494 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Muhtemelen kimyasal gebelik geçiriyorsun git bence
30 Mayıs 2022 (52 puan) yorumladı
Öncelikle teşekkür ederim dönüş yaptigin için doktoruma yazdım su torbasi koy yat dedi. Ama ağrım fazlalaştı . Kimyasal gebelik nedir bilmiyorum pek ama hastaneye gitmeliyim sanırım kasıklarım da çoğaldı sanki bir top var baskısını hissediyorum
20 Temmuz 2024 (219 puan) yorumladı
Kimyasal normal adet görüyorsun gebelik yok kese vs oluşmuyor . Adet oldun gibi düşün normal kaç gün okuyorsan o kadar gün sürüyor duruyor genelde adet gununde oluyor yada bı iki gün geçince zaten beta çok yükselmez hemen düşüşe geçer kimyasl da .
-Reklam-
0 oy
30 Mayıs 2022 (313 puan) cevapladı
Canım kimyasal gebelik döllenme oluyor ama Bebek rahme girip tutunamadan düşüyor sessiz düşükte deniyor bnce doktora git onunda ağrısı çok oluyor bn iki kez geçirdim
30 Mayıs 2022 (52 puan) yorumladı
Teşekkür ederim dönüş yaptığınız için ben pko hastasıyım sanırım bu nedenle bebeğim tutunamadı ve dediğiniz gibiyse düşüyor . Evet ağrım çok fazla galiba bu nedenle oldu bu durum beni çok yıprattı
20 Temmuz 2024 (158 puan) yorumladı
Canm geçmiş olsun çok bende pkoyum bebek tutunmadi değil kimyasal gebelikte bebek olusmuyor yalancı gebelik bende geçen yıl geçirdim adetm bir gün geçti test yaptım pzoitf kanda 177 oldu akşamında hafif lekelnme oldu acile gitm değrm 156ydi doktor kimyasal gebelik dedi git adet olakcsn
0 oy
30 Mayıs 2022 (300 puan) cevapladı
Kimyasal gebelik.az ilerlemesi ve düşmesi.ben bir kez yaşadım. Aniden kaiskalrim katıldı şiddetli ağrı girdi ve kan la beraber ufak tefek bisiler düştü.cocuk tutunmadan düşmüş.sonra coraspirin kullanmaya başladım ben.o ağrı bi türlü gecmio sıcak tutup dinlenceksn bol. Bol
30 Mayıs 2022 (52 puan) yorumladı
Teşekkür ederim cevap yazdığınız için ilk defa yaşıyorum ilk gebelik şüphesi ama bu da hüsranla sonuçlandı . Ağrılarım çoğaldı sanırım bundan sonra da anne olamam gibime geliyor herşeyimi alt üst etti psikolojim ağrılarım beni perişan etti. Siz peki bu durumdan sonra gebelik yaşadınız mı?
30 Mayıs 2022 (300 puan) yorumladı
Rica ederim. Rabbm hemn ağrılarını zi azaltsin.yok.oyle.dusnmwyin.evt ağlayın acinizi yaşayın ama kendinize söz verin ben iyi olcam mutlu ve stressiz olcam diye.ben kimyasal fan 3 ay sonra hamile kaldım.doktorum anca vücudun tamamlar kendini demişti.morlq8nizi yüksek.tutun ve ümidinizi yitirmeyin ben inanıyorum. Bu bize kolaylık. Saglio
30 Mayıs 2022 (52 puan) yorumladı
Çok teşekkür ederim Allah razı olsun
30 Mayıs 2022 (300 puan) yorumladı
Rica ederim cümlemizden inş:)
0 oy
30 Mayıs 2022 (333 puan) cevapladı
Malesef canim degerletin cok düşük sekilde artmiş ve azalmiş,evet gebelik olusmuş ama saglikli gebelik degil belli.muhtemelen düşük yaptin veya yapican
30 Mayıs 2022 (52 puan) yorumladı
Muhtemelen düşük yapıyorum çünkü kanamaların su gibi gelmeye başladı teşekkür ederim dönüş sağladığınız için . Nasip değilmiş artikk
0 oy
20 Temmuz 2024 (2 puan) cevapladı
Bos gebelik olabilir 
0 oy
20 Temmuz 2024 (3,155 puan) cevapladı
Malesef canım bebek tutunamamış üzülme bende geçirdim kimyasal gebelik herkesin düşündüğünün aksine iyi bir durım şu açıdan bakın kimyasal gebelik sıkıntılı embriyo varsa yumurta algılıyor ve girişine izin vermiyor önemli olan yumurtanın bu farketmesi farketmese Allah korusun sıkıntı olabilirdi sıcak su koyun duşa girin kanama ile atılır gebe kalmanıza yada grbrlik için beklemeniz gereken bir durum değil normal regl olmuşsunuz gibi düşünün 
0 oy
20 Temmuz 2024 (219 puan) cevapladı
  • Kimyasal sanırım beta sıfırlanır bi iki güne . Rabbim gönlüne göre versin 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Beta HCG değerinin 18'den 17'ye düşmesi ne anlama gelir?
Beta HCG değerinin yükselme eğilimindeyken düşüş göstermesi, genellikle biyokimyasal gebelik veya gebeliğin sonlandığına dair klinik bir işarettir. Sağlıklı ilerleyen bir gebelikte HCG değerinin her 48-72 saatte bir yaklaşık iki katına çıkması beklenir; değerin düşmesi, embriyonun tutunamadığını veya gebelik sürecinin başarısızlıkla sonuçlandığını gösterir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Klomen ve Duphaston kullanımı sonrası oluşan kanama düşük müdür?
Klomen ve Duphaston tedavisi sonrası görülen kanama, beta HCG değerinin düşüşüyle eşleşiyorsa bu durum düşük (kimyasal gebelik) olarak değerlendirilir. HCG hormonunun vücutta azalmasıyla birlikte rahim duvarı kalınlaşması sona erer ve vücut, gebelik materyalini adet benzeri bir kanama ile dışarı atar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Beta HCG değeri 17 iken farklı bir doktora gitmek gerekir mi?
Beta HCG değerindeki düşüş ve kanama süreci net bir tablo çizse de, ikinci bir görüş almak her zaman en güvenli yoldur. Farklı bir uzman, dış gebelik gibi riskli durumları dışlamak adına ultrason muayenesi yapabilir ve kan değerlerinizin sıfırlanma sürecini takip ederek sağlığınızın korunmasını sağlayabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Biyokimyasal gebelik sonrası adet kanaması ne zaman başlar?
Biyokimyasal gebelik veya erken dönem düşüklerde kanama, beta HCG değerinin düşmeye başlamasıyla kısa sürede gerçekleşir. Genellikle bu kanama normal adet kanamasından biraz daha yoğun olabilir ve birkaç gün içinde vücudun gebelikten arınmasıyla birlikte sona erer; ancak şiddetli ağrı veya aşırı kanama durumunda mutlaka tıbbi destek alınmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Düşük yapan bir kadında beta HCG değeri ne zaman sıfırlanır?
Düşük gerçekleştikten sonra beta HCG değerinin tamamen sıfırlanması, vücuttaki gebelik dokusunun tamamen temizlenmesine bağlı olarak genellikle 1 ile 3 hafta arasında sürer. Doktorunuz, değerin düzenli aralıklarla ölçülerek sıfıra ulaştığından emin olmak isteyecektir; eğer değerler düşmüyorsa içeride parça kalmış olma ihtimali değerlendirilebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 138 göst.
20 Temmuz 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sibel cihan (2 puan) sordu

1,512,825 soru

24,674,406 cevap

367,449 kullanıcı

...