37+2 haftalık hamileyim, 38+5'te doğuma alırlar mı?

0 oy
162 göst.
31 Mayıs 2022 Doğum kategorisinde (3 puan) sordu
Kizlar 37+2 hamileyim sizce 38+5 gibi doğuma alırlar mı 
Gebelik haftası 37
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

2 Cevap

0 oy
31 Mayıs 2022 (986 puan) cevapladı
Bebeğin gelmesi ne bağlı o normal olacaksa sezeryan ise bi bilgim yok doktorun karar verir herhalde
-Reklam-
0 oy
31 Mayıs 2022 (240 puan) cevapladı
Ben tam 37. Haftada Sezaryene alındım zorunlu olarak bebeğim biraz daha dursaydı benim ve onun için sıkıntı olucakti doktorunuz en iyi bilgiyi verecektir bazı doktorlar 39. Haftada bile alıyor 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

37+2 haftalık hamileyim, doktorum beni 38+5 haftada doğuma alır mı?
Doktorlar genellikle 39. haftadan önce tıbbi bir zorunluluk olmadıkça doğumu başlatmayı tercih etmezler. 38+5 haftalık bir doğum planı, bebeğin akciğer gelişimi ve genel sağlığı açısından doktorunuzun muayene bulgularına ve gebeliğin gidişatına bağlı olarak değerlendirilir. Eğer gebelik riskli değilse, doktorlar genellikle 39 veya 40. haftayı beklemeyi önerirler.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Planlı sezaryen doğum en erken kaçıncı haftada yapılır?
Planlı sezaryen doğumlar, bebeğin akciğer gelişiminin tamamlandığından emin olmak için genellikle 39. haftadan itibaren gerçekleştirilir. Tıbbi bir risk veya acil bir durum söz konusu değilse, 39. haftadan önce yapılan doğumlar bebekte solunum sıkıntısı yaşanma riskini artırabilir. Doktorunuz kendi klinik değerlendirmesi ve bebeğin gelişimine göre en uygun tarihi sizinle paylaşacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
38. haftada doğumun gerçekleşmesi için hangi şartlar gerekir?
38. haftada doğumun gerçekleşmesi için genellikle bebeğin gelişiminin tamamlanmış olması, annede gebelik zehirlenmesi, suyun erken gelmesi veya bebeğin gelişimiyle ilgili bir yavaşlama gibi tıbbi bir endikasyonun bulunması gerekir. Eğer gebelik sağlıklı ilerliyorsa, doktorunuz doğumu kendiliğinden başlaması için 40. haftaya kadar takip etmeyi tercih edecektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte 37. haftadan sonra doğum belirtileri nelerdir?
37. haftadan sonra doğumun yaklaştığını gösteren en temel belirtiler düzenli ve sıklaşan kasılmalar, nişan gelmesi, suyun gelmesi veya rahim ağzında yumuşama ve açılma olmasıdır. Bu dönemde vücudunuz doğuma hazırlanırken yalancı kasılmalar da artabilir; ancak kasılmalarınızın süresi uzuyor ve aralarındaki mesafe kısalıyorsa mutlaka doktorunuzla iletişime geçmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum tarihi nasıl belirlenir ve neden 39. hafta beklenir?
Doğum tarihi, son adet tarihine ve ultrason ölçümlerine göre hesaplanır ve bebek için en güvenli zaman dilimi 39. ile 41. haftalar arasıdır. 39. haftadan önce yapılan müdahaleli doğumlar, bebeğin adaptasyon sürecini zorlaştırabileceği için doktorlar mümkün olduğunca bebeğin kendi gelmesini veya 39. haftanın dolmasını beklemeyi hedeflerler.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,812 soru

24,674,101 cevap

367,434 kullanıcı

...