Kızlar doktoruma gittim 16 haftayı doldurduk zaten dedi Cinsiyete bakcam ultrason yaptığı gibi cinsiyet görüyorum hazır mısın söyleyeyim mi dedi evet dedim %80/85 kız dedi yani göstermiyor ya da tahminimce kız kemik yapısı kız gibi şeyler demedi gördü anladı da dedi bilmiyorum zaten ben baştan beri aşırı kuvvetli bir hisle kız hissediyorum. 18 . 19 .haftada yine gidicem kontrol amaçlı değişmiş olmaz demi? Yardımcı olursanız çok sevinirim ya ❤️ tahmin ettiğim gibi kız diyince bende eşimde öyle sevindik ki tabiki cinsiyet değil hayırlı evlat olması sağlıklı olması önemli ama değişirse insan biraz tuhaf olur
çünkü bu iki üç hafta kız gibi hissederek yasicaz ama bildiğim kadarıyla erkek olsa görürdü erken bir haftada değil çünkü ve erkek bebeklerin oluşumu daha önce oluşmuş oluyor yani bence görürdü sizce ?