0 oy
968 göst.
4 Haziran 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (344 puan) sordu

Kızlar doktora gittik kız dedi ama yine de şüphe var içimde. Eşim ve ailesi hep kız istiyo kızları olmadığı için bakar mısınız

image

Gebelik haftası 21+2
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

8 Cevap

+2 oy
4 Haziran 2022 (223 puan) cevapladı
Doktorun dediğinden şüphe duyup burda sormanız da manidar ☺️
4 Haziran 2022 (414 puan) yorumladı
Aynen
4 Haziran 2022 (344 puan) yorumladı
Nasıl bı insan olduğumu bilseniz böyle yorum yapmazdiniz emin olun :D aşırı vesveli insan olarak bazen kulağımla duyduklarıma bile inanmıyorum  randevu alırken bile defalarca bakıyorum kadın doğum bölümü mu diye
-Reklam-
0 oy
4 Haziran 2022 (522 puan) cevapladı
Benimde kız canım 32.haftadayım minik kıza benziyor benimki gibi senin haftalarında böyleydi ama tabi doktor gibi bilemem
0 oy
4 Haziran 2022 (553 puan) cevapladı

image

Postun kapanır canım benimde kız bebeğimm seninde kıza benziyor erkek olunca bariz görünüyor erkek olduğu 
4 Haziran 2022 (344 puan) yorumladı
TEsekkur ederim sağlıkla alalım kucağımıza inşallah
0 oy
4 Haziran 2022 (522 puan) cevapladı
Benimde kız canım 32.haftadayım minik kıza benziyor benimki gibi senin haftalarında böyleydi ama tabi doktor gibi bilemem 
4 Haziran 2022 (344 puan) yorumladı
Hayırlısı o zaman  sağlıkla kavuşalim bebişlerimize inşallah
4 Haziran 2022 (522 puan) yorumladı
Aminn canım
0 oy
4 Haziran 2022 (744 puan) cevapladı
Doktorum 17. haftam kıza benziyor dedi , 18. Haftada gittim net olarak kız dedi . 23 . Haftamda Ayrıntılı ultrasona girdim yine tam net kız . Yani şüphe duyma Canım . Kız bebeğin. 
4 Haziran 2022 (344 puan) yorumladı
Teşekkür ederim
0 oy
4 Haziran 2022 (255 puan) cevapladı
Rabbim gönlüne göre versin ama ben ortada bı çıkıntı gördüm sanki boş değil gibi geldi bana
0 oy
4 Haziran 2022 (1,372 puan) cevapladı
Bacak arası kız gibi ama hadi hayırlısı :)
0 oy
4 Haziran 2022 (216 puan) cevapladı
Tatlım hayırlı evlat olsun en başta kızda evlat erkekte kayınvalidem kız istese derim sen yap ne saçma şey rabbi teala neyi hayırlı görmüş se o olur önce hayırlısı olsun diyin genel konuşuyorum

İlgili sorular

0 oy
19 cevap 1,975 göst.
2 Ağustos 2019 Doğum kategorisinde İnurgunes (145 puan) sordu
0 oy
11 cevap 1,422 göst.
0 oy
0 cevap 256 göst.
20 Eylül 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Esra1075 (2 puan) sordu
0 oy
4 cevap 2,303 göst.
15 Temmuz 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Berivnmum (32 puan) sordu

1,512,150 soru

24,665,542 cevap

366,953 kullanıcı

...