40 haftalık hamileyim, sancım ve açılmam neden yok?

0 oy
814 göst.
6 Haziran 2022 Doğum kategorisinde (3 puan) sordu
40 dolmasina 2 gün var pozisyon baş aşağı hala açılma yok şancı zaten hissetmiyorum ama çok kasılma oluyor açılma için ne yapmam gerekiyor bol yürüyüş hurma duş fayda etmedi ilki normaldi bu sezaryan olur dye tedirginim 
Gebelik haftası 39+6

7 Cevap

0 oy
6 Haziran 2022 (85 puan) cevapladı
40+2 olduk hic bi sey yok sanci acilma yok kalsa bi 9 ay daha kalir karnimda artik olsun isdiyirum ama tik yok bende napdiysam olmuyor merdiven inip cikdm dus aldim yuruyus yapdm ama olmuyor 
6 Haziran 2022 (432 puan) yorumladı
Günümüz aynı canım bendede durum aynı bı turlu gelmedi prenses çok korkuyorum
6 Haziran 2022 (85 puan) yorumladı
Evet ya yarin dr gidicem bakalim acilma varmi
6 Haziran 2022 (432 puan) yorumladı
Valla benimde yarın kntrolum var ama digergun kardeşim gelecek yanıma o gelsin çocuklarımı bırakır öyle giderim diye dusundum
-Reklam-
0 oy
6 Haziran 2022 (650 puan) cevapladı
Fazla stres yapmayin hersey yolundaysa. Siz yinede yürüyüs yapin squat yapin kasilmalar geldikce nefes egzersizi yapin. Benim kizim 41+0 da gelmisti. 40dan sonra 2güne 1 kontrollere gidiyordum. 3 gün daha gelmese sunni sanci verilecekti. Doktorlar bi sorun görmedigi sürece bekletiyolar
6 Haziran 2022 (337 puan) yorumladı
Maşallah vallahi. Bende harkeetli bir gebeyim yani hala tam agirlasmadim 35+3 um. Dün bile tüm evde temizlik yaptık eşimle. Sürekli yatan bir gebe değilim ama yürüyüş en fazla 40 dkka yapabiliyorum akşamları. Yaşadığım memleket coook sıcak. İnşallah yeterli olur arttırmaya çalışacağım korkuyorum erkenden gelirse diye
6 Haziran 2022 (650 puan) yorumladı
Benim cocuklarim kis bebeleriydi rahatlikla gün icerisindede yürüyüs yapiyordum ama suan 33+2 deyiz ilk kez yazin dogum yapcam bende elimden geldigi kadar serinleyince cikiyorum cünkü gebelik sekerimde var sicaklar cok etkiliyo. 40 dakika güzel bi süre ama söyle söyleyim yürüyüs yapmak hareket halinde kalmak dogumu erken gelmesine sebeb olmaz tabi RISKINIZ yoksa aksine kolay dogum icindir. Acilmaniz olursa evet ozaman etkisi olur ama erken haftalarda acilmaniz riskiniz olmadigi sürece korkmayin. Bende gebelik sekeri var ve diyetisyenim bol yürüyüs dedi önceki hamileliklerime bakarak daha fazla yürüyüse cikiyorum
6 Haziran 2022 (337 puan) yorumladı
Biraz fazla yürüyünce karnımın altında sertleşiyor gibi geliyor karnımın altina hafif ağrı giriyor az dinlenince geçiyor tabi bu yüzden biraz tedirgin oluyorum gurbetteyim bide kimse yok eşimden başka birden olmasın doğumum diye tedirginlik işte  :)))
6 Haziran 2022 (650 puan) yorumladı
Saglikla gelsin insallah kuzucuk :)) tedirginlik normal insan cok endise ediyor. Benim ücüncü hamileligim... ama her hamilelik bana ayri bi tecrübe katti. Bu sefer tek korkum sekerden dolayi ama sükür diyetle dengeliyorum. Insallah bebegim etkilenmeden norml sürec icinde olur dogumum tek duam. Rabbim tümm anneleri saglikla kavustursun insallah
6 Haziran 2022 (337 puan) yorumladı
Amiiin inşallah. Bu dogumunuzds öncekiler gibi güzellikle geçsin inşallah teşekkür ederim cevaplarınız için :))
0 oy
6 Haziran 2022 (959 puan) cevapladı
Cnm benim ilk gebeligimde tık yoktu 40+3 te nişan geldi öyle doğum yaptım ama geceden nişan geldi bende bilmiyordum nişan nedir tabi gittim sancısız 6 cm açıklık vardı yarım saate normal doğum yaptım darısı bu sefer bnmde ve sizin başınıza 
6 Haziran 2022 (337 puan) yorumladı
Amin amin Allah razı olsun.  Peki ilişki dışında yaptığınız bir şey var mıydı egzersiz squat gibi veya hurma.gibi
6 Haziran 2022 (959 puan) yorumladı
Yok ya kesinlikle yürüyüş falan yoktu sadece hastaneye ayda bir 1-2 saatlik yolu yürüyerek gidip geliyordum hurmada sadece geleikte ilk 3 ay gece 3-4 tane yiyordum
6 Haziran 2022 (959 puan) yorumladı
Normalde gebelerin aserme nedeniyle ne yedikleri belli olmuyor bende hurmayı çay ile yerdim ondan yoksa yemiyordum
6 Haziran 2022 (959 puan) yorumladı
Allah nasip ederse inşallah gebeliğim ilerleyince sadece ilişki bazında ilerliycem doğum kolay olsun diye yoksa başka bişey yapmam
6 Haziran 2022 (337 puan) yorumladı
Maşallah ya valla inşallah yine kolay olur doğumunuz ya teşekkür ederim cevaplarınız için :))
0 oy
6 Haziran 2022 (462 puan) cevapladı
Bekle canım o vaktini biliyor bol yuruyus günlük 20 bin gibi hurma 3 5 7 9 11 vs. Arttır bol su iç 
0 oy
6 Haziran 2022 (791 puan) cevapladı
Aynı durumdayım 39+6 dün sancım vardı gittim acilmam yok diye serum takıp eve gönderdiler.38 . haftada Annemle babam memleketten  doğum için geldiler dogurmami bekliyor .2 hafta oldu Babam sıkıldı duramiyor burda bende sıkıntı strese girdim acilmam hiç yok evde öylece bekliyorum :(  
6 Haziran 2022 (2,789 puan) yorumladı
Benim doktorum da 38 e kalmaz gelir dedi cuma randevum var persembe annem gelecek ayni stresi bende yaşıyorum birde bebek dogmazsa diye aslinda benim vaktim var ama iste doktor erken bekliyorum diyince annemde çocuklar yalniz kalmasin diye erkenden gelecek inşallah hepimiz bir avazda en kisa sürede kurtuluruz
6 Haziran 2022 (791 puan) yorumladı
Banada Mayıs sonu en geç Haziran ilk haftası demişti .Haziran ilk haftası bitti
6 Haziran 2022 (2,789 puan) yorumladı
Allah yardimcin olsun dogmayinca da insan iyice strese giriyor acilman inşallah vardir
6 Haziran 2022 (791 puan) yorumladı
Yok maalesef bekliyorum
0 oy
6 Haziran 2022 (965 puan) cevapladı
Canim evde kuvet yada legen varsa sicak su doldurup icinde otur ayakta pek etkili olmamstr.icine oturunca kaslarin gevser acilmn olr
0 oy
6 Haziran 2022 (1,372 puan) cevapladı
Benim yapmadigim kalmadı suni sancı bile aldım.acilma olmadı mı olmuyor valla 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

40 haftalık gebelikte sancı ve açılma olmaması normal mi?
40 haftalık gebelikte sancı ve açılma olmaması oldukça yaygın bir durumdur ve genellikle gebeliğin 41. veya 42. haftasına kadar uzayabileceği kabul edilir. Doktorunuz bebeğin kalp atışlarını ve amniyon sıvısını düzenli takip ettiği sürece, vücudun kendiliğinden doğuma hazırlanması için beklemek güvenli bir süreçtir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sancısını başlatmak için evde neler yapılabilir?
Doğum sancısını başlatmak için kanıtlanmış tek bir yöntem olmasa da, düzenli hafif yürüyüşler yapmak, pelvik taban kaslarını gevşetici egzersizler uygulamak ve eşle yakınlaşmak oksitosin hormonunu tetikleyerek süreci hızlandırabilir. Ancak hurma yemek veya ılık duş almak gibi yöntemler rahim ağzı açıklığını doğrudan başlatmaktan ziyade annenin psikolojik olarak rahatlamasına yardımcı olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sık yaşanan kasılmalar doğumun başladığını mı gösterir?
Sık yaşanan kasılmalar doğumun başladığının kesin bir işareti değildir; genellikle 'yalancı doğum sancısı' olarak bilinen Braxton Hicks kasılmaları olabilir. Eğer bu kasılmalar düzenli hale gelmiyorsa, şiddeti artmıyorsa ve aralarındaki süre kısalmıyorsa henüz aktif doğum eylemi başlamamış demektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Normal doğum beklentisi varken ne zaman sezaryen düşünülür?
Normal doğum beklentisi varken, genellikle 41. haftanın dolması beklenir ve bu süreden sonra bebeğin sağlığı, suyun durumu veya plasentanın işlevselliği risk altına girerse sezaryen kararı alınır. Tıbbi bir zorunluluk olmadıkça vücudun kendi doğum sürecini başlatması için 41 hafta 3 güne kadar beklenmesi yaygın bir uygulamadır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun yaklaştığını gösteren belirtiler nelerdir?
Doğumun yaklaştığını gösteren en belirgin belirtiler arasında nişan gelmesi, suyun gelmesi, düzenli ve şiddeti artan sancılar ile bebeğin kanala iyice yerleşmesi sonucu nefes almanın rahatlaması yer alır. Bu belirtilerden herhangi biri yoksa vücut henüz aktif doğum sürecine girmemiş olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

+1 oy
0 cevap 256 göst.
0 oy
9 cevap 696 göst.
25 Temmuz 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Hllk (573 puan) sordu
0 oy
14 cevap 1,304 göst.
9 Kasım 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Edataner (109 puan) sordu
0 oy
4 cevap 305 göst.

1,512,218 soru

24,666,353 cevap

367,000 kullanıcı

...