6 haftalık hamileyim mide bulantım geçti, bebeğe bir şey mi oldu?

0 oy
783 göst.
11 Haziran 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (771 puan) sordu
Merhaba. 6+2 haftalık hamileyim pazartesi doktora gidicez. Hafif hafif mide bulantılarım var ama iki gündür normalin mide bulantısı yok kanamam filan da yok ama korkuyorum bebeğe birşey olmamıştır dimi
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

10 Cevap

0 oy
11 Haziran 2022 (85 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Bende öyleydim bazen hamile olduğumu anlamıyordum karnımı görmesem hala hamile olmadığımı düşünüyorum:) inşallah mide bulantısı cekmezsin ben 7 haftadan sonra tiksindim herşeyden mutfagima bile giremiyorum ama sonra geçti şuan bişeyim yok her zaman mide bulantısı olmaz herkesin hamileliği farklı geçiyor kendine dert edip moralini bozma eminim oda iyidir annesi :)
11 Haziran 2022 (771 puan) yorumladı
Herkes bana öyle diyor inşaallah mide bulantısı çekmessin diye. Bende amin diyorum ama bir yandan da öyle dedikleri için tadmakda istiyorum nasıl bir his diye. Sanırım ben kendi kendime kaşınıyor da olabilirim :D
-Reklam-
0 oy
11 Haziran 2022 (963 puan) cevapladı
Canım olabiliyor dönem dönem yok oluyor dönem dönem artıyor sakin ol
11 Haziran 2022 (771 puan) yorumladı
Ay Allah razı olsun. Daha önce düşük yaptım o yüzden korkum
11 Haziran 2022 (963 puan) yorumladı
Kanaman vs yoksa korkma canım
11 Haziran 2022 (963 puan) yorumladı
Rica ederim canım allah senden de razı olsun
11 Haziran 2022 (771 puan) yorumladı
Yok Allah'a şükür
11 Haziran 2022 (963 puan) yorumladı
O zaman sorun yok canım korkutma kendini :)
0 oy
11 Haziran 2022 (1,801 puan) cevapladı
Canm illa bulantın olacak diye birşey yok o hafif olan pisklojik de olabilr 33 haftalıgım çok şükür hic bulantım olmadı yani bulantı birşey ifade etmez kanaman falan yoksa :) 
11 Haziran 2022 (771 puan) yorumladı
Rabbim hayırlısı ile kucagınıza almayı nasip etsin. Benim ilkim düşük oldugu için şimdi ne olsa tedirgin oluyorum. Kanamam yok
11 Haziran 2022 (1,801 puan) yorumladı
Stres yapma canm bol bol dinlen sağlıkla gelsin inşallah
0 oy
11 Haziran 2022 (70 puan) cevapladı
Bulantının olması gebeliğinin devam edıyor olmasını haber verıyor olarak guzel dusun canım. Bende bulantı olmayınca bısey mı oldu bebıse dıye korkuyorum. Hatta ilk 3ayda özellikle ılk haftalarda adet sancısı gıbı agrıların olursa da korkma normalmıs
11 Haziran 2022 (963 puan) yorumladı
Bulantısı kaybolmuş zaten ondan korkmuş arkadaş
11 Haziran 2022 (771 puan) yorumladı
Allah razı olsun
11 Haziran 2022 (70 puan) yorumladı
Haa pardon. Zaman zaman olmayabılıyor korkulacak bısey yok. Korkmasın
0 oy
11 Haziran 2022 (1,089 puan) cevapladı
Ben iki gun kotuysem iki gun iyi oluyorum gunum gununu tutmuyor
0 oy
11 Haziran 2022 (24 puan) cevapladı
Bence sakin olmalısın. Hiç tedirginlik yapma . Benim hamileliğimin ilk ayları da öyleydi .
11 Haziran 2022 (771 puan) yorumladı
Evet dimi herkesin ki bir olmaz
0 oy
11 Haziran 2022 (2,817 puan) cevapladı
Ah kuzum pimpiriklendigin şeye bak tabiki hiç bişey olmaz :))
11 Haziran 2022 (771 puan) yorumladı
İlkim düşük oldu ya şimdi herşey korkutuyor
11 Haziran 2022 (2,817 puan) yorumladı
Benimde aynısı oldu ilkim düşük bu 2. Ara ara mide bulantım oluyordu ara ara olmuyordu bunlar gayet normal durumlar
0 oy
11 Haziran 2022 (310 puan) cevapladı
Ilk hamileligimde mide bulatntim yok denecek kadar birkac sefer oldu sadece.Sen o hissi yasamak istiyorsun sanirim ama cok zor sureclersen gecenler var dua et bulantin olmasin daha nice anlar guzel gelecek sana annesi
11 Haziran 2022 (771 puan) yorumladı
Doğru haklısınız. İnşaallah benimde normal geçer
0 oy
11 Haziran 2022 (1,673 puan) cevapladı
Mide bulantiniz olmadığı için mi tedirginsiniz?

Bunun için  mutlu olmanız gerekmiyor muydu
11 Haziran 2022 (771 puan) yorumladı
İlkim düşük oldugu için herşey tedirgin ediyor beni
0 oy
11 Haziran 2022 (1,832 puan) cevapladı
Ay sorma ben de öyleyim pazartesi kalp atışları için gideceğim sanki hiç hamile gibi değilim tedirginim 
11 Haziran 2022 (771 puan) yorumladı
Rabbim hayırlı haberler almayı nasip etsin herkese

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

6 haftalık hamileyken mide bulantısının aniden kesilmesi normal mi?
Hamilelikte mide bulantılarının gün içinde veya kısa süreliğine azalması veya kesilmesi genellikle normal bir durumdur. Hormonal değişimler ve vücudun adaptasyon süreci nedeniyle bulantılar her gün aynı şiddette seyretmeyebilir. Ancak şiddetli kasık ağrısı veya kanama gibi eşlik eden başka bir belirti yoksa, bu durum genellikle bebeğin sağlığıyla doğrudan ilişkili bir sorun teşkil etmez.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Erken gebelik döneminde mide bulantısı neden azalır?
Mide bulantısı gebeliğin 6. ve 12. haftaları arasında dalgalı bir seyir izleyebilir. Vücuttaki HCG hormonu seviyesi artsa bile, sindirim sisteminin bu hormonlara alışması veya gün içindeki beslenme düzenindeki değişiklikler bulantının hafiflemesine neden olabilir. Bulantı seviyesinin azalması, her zaman gebelik kaybı gibi olumsuz bir duruma işaret etmez.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte mide bulantısı ne zaman tamamen geçer?
Hamilelikteki mide bulantıları genellikle gebeliğin 12. ile 14. haftaları arasında, yani ilk trimesterin sonunda kendiliğinden azalır veya tamamen sona erer. Bazı anne adaylarında bu süreç daha erken başlayabilirken, bazılarında 16. haftaya kadar devam edebilir. Bulantıların azalması birçok kadın için gebeliğin sağlıklı ilerlediğinin bir parçasıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hangi durumlarda gebelikte doktora başvurulmalıdır?
Gebelik sürecinde vajinal kanama, şiddetli karın veya kasık ağrısı, sürekli kusma nedeniyle sıvı kaybı (dehidrasyon) ve ateş gibi belirtiler görüldüğünde vakit kaybetmeden doktora başvurulmalıdır. Sadece mide bulantısının geçmesi tek başına tıbbi bir aciliyet gerektirmez, ancak endişe duyulan durumlarda uzman görüşü almak her zaman en güvenli yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
6 haftalık hamilelikte düşük belirtileri nelerdir?
Düşük belirtileri arasında en yaygın olanlar vajinal kanama, pıhtı gelmesi ve bel bölgesinden kasıklara yayılan şiddetli kramplardır. Sadece mide bulantısının azalması veya geçmesi tek başına düşük belirtisi olarak kabul edilmez. Eğer bu belirtilere ek olarak herhangi bir kanama veya şiddetli ağrı yaşamıyorsanız, genellikle gebelik süreci normal seyrinde devam etmektedir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 572 göst.
0 oy
5 cevap 437 göst.
0 oy
10 cevap 645 göst.
11 Eylül 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Hazal akkus (25 puan) sordu

1,512,294 soru

24,667,240 cevap

367,056 kullanıcı

...