Gebeliğimde nişan geldi, doğum başlamış olabilir mi?

0 oy
515 göst.
15 Haziran 2022 Doğum kategorisinde (116 puan) sordu
Hanimlar merhaba sabah 8 gibi uyandim lavaboya gittim sarimtrak bir akinti icinde de mimnacik kan vardi somra acaba nisan mi dedim bilemedim yattim 10 gibi kalkip tekrar ayni sey geldi. Ama az once gittigimde gelmedi birsey ne oluyor anlamadim 
Gebelik haftası 39

5 Cevap

0 oy
15 Haziran 2022 (1,111 puan) cevapladı
nisanim gelmis olabilir canim
15 Haziran 2022 (116 puan) yorumladı
Sanciyi hissetmiyorum o yuzden korkum nstde her zaman cikiyor ama bende en ufak bile hissetme olmuyor acaba nisan mi ki diye
15 Haziran 2022 (1,111 puan) yorumladı
olabilir canim en gec bir haftaya dogum gerceklesir nisansa eger dogum bu gunde olabilir yarinda rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin insallah
-Reklam-
0 oy
15 Haziran 2022 (124 puan) cevapladı
Bende de 3 gündür oluyor aynısı bende burda bekleyim ama bugün benim sancım da oldu 3 kez sabahtandır bende 38+2 yim
0 oy
15 Haziran 2022 (851 puan) cevapladı
Bnm 39 haftalıkta doğdu sancım başladı 
0 oy
15 Haziran 2022 (1,058 puan) cevapladı
Buyuk ihtimal nisandir canim ama kanaman olur veya devam ederse doktora gidin muhakkak sanciniz olursa suyunuz gelirse beklemeyin doktora gidin ama sicak bi dus alin size iyi gelir 
0 oy
15 Haziran 2022 (2,779 puan) cevapladı
Nisan canım bebek gelecek artık bol bol hareket et yürüyüş yap

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Nişan gelmesi doğumun başladığını mı gösterir?
Nişan gelmesi, rahim ağzını tıkayan mukus tıkacının dışarı atılmasıdır ve genellikle doğumun yaklaştığının önemli bir belirtisidir. Ancak nişan geldikten sonra doğumun başlaması saatler veya günler sürebilir; bu durum tek başına doğumun hemen başladığı anlamına gelmez.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun başladığını gösteren en belirgin belirtiler nelerdir?
Doğumun başladığını gösteren en belirgin belirtiler düzenli aralıklarla gelen ve şiddeti artan kasılmalar, suyun gelmesi ve nişan gelmesidir. Kasılmalar 10 dakikada bir düzenli hale geldiğinde ve pozisyon değiştirmekle geçmediğinde doğum süreci başlamış kabul edilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Nişan geldikten sonra ne kadar süre içinde hastaneye gitmeliyim?
Nişan geldikten sonra sancılarınızın düzenli olup olmadığını takip etmelisiniz. Eğer sancılarınız 5-7 dakikada bir geliyorsa, suyunuz geldiyse veya bebek hareketlerinde azalma hissediyorsanız vakit kaybetmeden hastaneye gitmeniz gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte sarımtırak akıntı ve kan gelmesi normal mi?
Gebelikte nişan gelmesi sırasında akıntının içinde pembe, kahverengi veya sarımtırak bir kanama olması normal kabul edilir. Ancak yoğun, parlak kırmızı renkli ve fazla miktarda bir kanama olması durumunda vakit kaybetmeden doktorunuza başvurmanız hayati önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sancısı nasıl anlaşılır ve ne zaman doktora gidilir?
Doğum sancısı belden başlayıp kasıklara yayılan, sertleşme ile birlikte gelen ve süresi giderek uzayan düzenli ağrılardır. Ağrılar 10 dakikada bir düzenli gelmeye başladığında veya su keseniz patladığında hastaneye gitmek için doğru zaman gelmiş demektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 673 göst.
0 oy
4 cevap 985 göst.
26 Haziran 2022 Doğum kategorisinde Hatice Koseoglu (541 puan) sordu
0 oy
3 cevap 437 göst.

1,512,191 soru

24,666,113 cevap

366,983 kullanıcı

...