5 haftalık hamileyim ama hiç mide bulantım yok, normal mi?

0 oy
1,249 göst.
15 Haziran 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (77 puan) sordu
Kizlar 5 haftalik hamileyim ama hic bulantim yok boyle olan vai
Gebelik haftası 5

20 Cevap

0 oy
15 Haziran 2022 (557 puan) cevapladı
Aynı bende 6 haftalık hamileyim hiç belirtim yok
15 Haziran 2022 (102 puan) yorumladı
Bence çok güzel ben 2 aylık olduk ölüyorum n3 yesemm geri geliyor çok zor mide bulantısı
15 Haziran 2022 (557 puan) yorumladı
Ama korkuyorum bir düşük yapmak zorunda kaldım kalbi atmadığı için hiç belirtim yoktu anlayamadım bundada hissetmem diye korkuyorum
15 Haziran 2022 (102 puan) yorumladı
Korkma cnm bir şey olmaz allahin izinle bir şey olmaz bende 8 aylık ölü olarak doğum yaptm kalbî durmuş 01.26.2022 de çok zor oldu ama Rabbim tekrar da nasip etti
15 Haziran 2022 (557 puan) yorumladı
İnşallah Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin canım benim çok üzüldüm ama Allah aratmamis çok şükür biz bir buçuk yıl uğraştık düşükten sonra
16 Haziran 2022 (102 puan) yorumladı
Amin inşallah Rabbim isteyen kim varsa onlarda nasip etsin inşallah hepimiz de sağ salim kucağınıza almak nasip olsun
-Reklam-
0 oy
15 Haziran 2022 (622 puan) cevapladı
Bende de yok cok sukur
0 oy
15 Haziran 2022 (3 puan) cevapladı
Ne güzel işte kız valla mide bulantısı çok kotü yani rahat Bi hamilelik geçirirsin inşallah 
0 oy
15 Haziran 2022 (138 puan) cevapladı

Kiz olmasin zaten ben 12 haftalik hamileyim bulantidan ölüyom yemek yiyemiyom inseAllah sende olmasin bende ilk hamileliyimde hec bulantim olmadi ama 2 ci hamileyim bulatim sürekli :'(:sick:

0 oy
15 Haziran 2022 (145 puan) cevapladı
28 haftami dolduracam hala var dua et olmasın ama başlarsa da 10. Haftadan sonra başlar büyük ihtimal
0 oy
15 Haziran 2022 (19 puan) cevapladı
25 haftalik hamileyim bir kere midem bulanmadı normal yani
15 Haziran 2022 (77 puan) yorumladı
Gouslerimde agri var sadece onun disinda hic bir belirtim yok
15 Haziran 2022 (19 puan) yorumladı
Normal benim de o haftalarda sadece goguslerimde ağrı aci vardi kanama lekelenme olmadığı sürece endişelenecek bir durum yok
16 Haziran 2022 (77 puan) yorumladı
Benimde goguslermde sislik agri var lekenmem yok ama
0 oy
15 Haziran 2022 (13 puan) cevapladı
31 haftalık olduk cnm başından beri hiç bulantım olmadi çok şükür ilk gebeliğim de de öyledi
15 Haziran 2022 (23 puan) yorumladı
Cinsiyetleri nedir acaba ...
15 Haziran 2022 (13 puan) yorumladı
İkiside erkek cnm
0 oy
15 Haziran 2022 misafir cevapladı
Normal canım benim 9.haftamda başlamıştı zaten o zamana kadarda hamile olduğumu bilmiyordum. Bulantı olmaması iyi ama hep böyle devam eder inşallah. Kimisinde bulantı oluyor, kimisinde hiç olmuyor normal yani. 
0 oy
15 Haziran 2022 (682 puan) cevapladı
Kalp atısını bi duyun biraz buyusun bebek o zmn baslıycak. Eger olacaksa tabi. 13-14 haftalara kadar da sürüyor. Anneyi çok zorlayan bişey inşallah yaşamazsınız. Hep kılo verdım ben ilk 14 haftalık dönemde bu aşermeler yuzunden. 
0 oy
15 Haziran 2022 (172 puan) cevapladı
Bende 7 haftalık gebeyim hala bulantı ve koku hassasiyeti çok var karın ağrılarımda oluyor bu ne zamana kadar böyle sürecek hiç bilmiyorum ya valla Allah yardımcımız olsun inşallah kısa sürer. Ve ne güzel bulantısız valla özendim 
0 oy
15 Haziran 2022 (90 puan) cevapladı
İkinci gebeligim şuan 25 haftalik gebeyim ikisinde de bulantim olmadı bunda sadece mide yanması oldu 4. Ay sonunda bitti şükür 
15 Haziran 2022 (23 puan) yorumladı
Cinsiyetleri nedir qcaba bebislerin
15 Haziran 2022 (90 puan) yorumladı
Kızım 3,5 yaşında, hayırlısı ile oğlum olacak
16 Haziran 2022 (23 puan) yorumladı
Masallah saglikla alin kucaginiza insallah. Cok guzel iki meyveyide tadiyosunuz. Benimde 3. Gebeligim 2 oglum var. Oglanlarda cok rahattim migde bulantisi kusma olmadi. Simdi 12 haftaligiz bundada cok rahatim. Acaba budami erkek diyorum oyjzden sordum sizede.
16 Haziran 2022 (90 puan) yorumladı
Sizede hayırlı doğumlar inşallah , kızınız olur sizde tadarsiniz inşallah
17 Haziran 2022 (23 puan) yorumladı
Insallqh Allah razi olsun
0 oy
15 Haziran 2022 (1,908 puan) cevapladı
İlk gebelikte hiç midem bulanmadı bu gebeliğimde midem baya kötü değişebiliyor
0 oy
15 Haziran 2022 (1,377 puan) cevapladı
Ben bulantım hicbirseyim yok :)) çok rahat hamilelik geçiyorum sadece lekelenme sıkıntısı yaşadım yaşıyorum o sadece başka yok :) 
0 oy
15 Haziran 2022 (515 puan) cevapladı
İnşallah hiç olmaz ama bazılarında geç başlıyor bende 8. Haftada başladı 12 oldum hala devam ediyor 
0 oy
15 Haziran 2022 (271 puan) cevapladı
Bende 30 haftalığım bulantım hiç olmadı seninde olmaz inşallah kız dua et :))
0 oy
15 Haziran 2022 (1,136 puan) cevapladı
3.haftada baslayim 15.haftada bitti sukredin boyle gecsin
0 oy
15 Haziran 2022 (21 puan) cevapladı
Benim 2. Ayda başladı 5. Aya kadar çok kötüydü ne zaman olacağı belli olmuyor ama inşalalh sizde olmaz 
0 oy
15 Haziran 2022 (26 puan) cevapladı
Benimde ikinci hamileliğim hiç miğde bulantım olmaz miğde yanması ve ekşime oluyor bir çok kişi ekşime daha kötü miğde bulantın olsa daha iyi olur diyorlar ama bilemiyorum hayırlısından doğum yapsakta kurtulsam
15 Haziran 2022 (23 puan) yorumladı
Cocuklariniz cinsiyeti nedir acaba
15 Haziran 2022 (26 puan) yorumladı
3 yaşında 1 oğlum var Allah nasip ederse buda oğlan olacak inşallah
15 Haziran 2022 (23 puan) yorumladı
Saglikla gelsin insallah . Erkekler genelde rahat geciyor.
16 Haziran 2022 (26 puan) yorumladı
İnşallah canım sağol ama miğde ekşimesi ve yanması da çok kötü kaç aydır rahat uyujdugumu hatırlamıyorum en az 3 yastık koyuyorum oturuyomuyum yatiyomuyum belli değil anca o şekilde rahat ediyo
0 oy
15 Haziran 2022 (433 puan) cevapladı
Yatın kalkın dua edin bulantiniz olmadigi icin. Ilk hamileligimde hic bulantim olmadi, ikincide 12 haftaya kadar oldu maalesef ve gercekten çok kotu bir his. Umarim sizin bulantiniz hic olmaz.
0 oy
15 Haziran 2022 (434 puan) cevapladı
Yat kalk dua et bulantin olmadigina canimcim 36 haftalik hamileyim 36 haftadir kusuyorum bulantidan uyku uyuyamiyorum dua et başlamasın bulantin ohh kebap valla :) 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

5 haftalık hamileyim ama hiç mide bulantım yok normal mi?
5 haftalık gebelikte mide bulantısı yaşamamak oldukça normaldir ve her hamilelik süreci birbirinden farklı ilerler. Gebelik bulantıları genellikle 6. haftadan itibaren başlar ancak bazı kadınlarda bu durum hiç görülmeyebilir veya çok hafif seyredebilir. Bulantının olmaması bebeğin sağlığıyla ilgili bir sorun olduğu anlamına gelmez, çoğu anne adayı gebeliğin ilk haftalarında hiçbir belirti hissetmez.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte mide bulantısı ne zaman başlar ve ne kadar sürer?
Hamilelikte mide bulantıları genellikle gebeliğin 6. haftası ile 9. haftası arasında başlar ve çoğu kadında 12. veya 14. haftaya kadar devam eder. Bazı anne adaylarında bulantılar hiç başlamazken, bazılarında ise 20. haftaya kadar sürebilir. Bu belirtilerin şiddeti kişiden kişiye değiştiği gibi, aynı annenin farklı gebeliklerinde bile farklılık gösterebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Mide bulantısı olmayan gebeliklerde düşük riski daha mı fazladır?
Mide bulantısının olmaması veya az olması düşük riskinin yüksek olduğu anlamına gelmez; bu yaygın bir şehir efsanesidir. Bulantı, vücudun gebelik hormonlarına verdiği bir tepkidir ve herkesin hormonal duyarlılığı farklıdır. Bulantı yaşamayan birçok sağlıklı kadın, komplikasyonsuz ve normal bir gebelik süreci geçirmektedir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte mide bulantısı neden kişiden kişiye farklılık gösterir?
Gebelikte mide bulantısının şiddeti, vücuttaki hCG hormonunun seviyesine, kişinin genetik yapısına, stres faktörlerine ve bağışıklık sistemine bağlı olarak değişir. Bazı kadınların mide-bağırsak sistemi gebelik hormonlarına karşı daha az hassasiyet gösterir. Bu nedenle bulantı yaşamamak, gebeliğin sağlıklı ilerlemediğini değil, sadece vücudun bu sürece farklı bir tepki verdiğini gösterir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamileliğin ilk haftalarında hangi belirtiler mide bulantısının yerini alabilir?
Mide bulantısı yaşamayan hamilelerde ilk haftalarda göğüslerde hassasiyet, yorgunluk, sık idrara çıkma veya hafif kasık ağrıları gibi belirtiler ön plana çıkabilir. Bu belirtiler de gebelik hormonlarının arttığının bir işaretidir. Her anne adayının gebelik belirtileri farklıdır; bazıları sadece yorgunluk hissederken, bazıları ise hiçbir belirgin fiziksel değişiklik yaşamadan süreci geçirebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,235 soru

24,666,676 cevap

367,035 kullanıcı

...