Gebelik tedavisi görüyorum ama adetim gecikti, neden olabilir?

0 oy
330 göst.
18 Haziran 2022 Hamilelikte Testler kategorisinde (5 puan) sordu
Gebelik için tedavi görüyoruz ben ve eşim 2 buçuk aydır folik asit kullanıyorum normalde adetimi günü gününe olurum ama geçen ay adetim 5 gün gecikti kan testi yaptım çıkmadı 5 günün sonunda adet oldum bu ayda aynı şekilde 2 gündür gecikmem var neden olur böyle bişey başına gelen var mı acaba yardımcı olur musunuz 

2 Cevap

0 oy
18 Haziran 2022 (1,295 puan) cevapladı
Eğer çok kafaya takıyorsaniz o yüzden geçikebilir. Bende aynı şekilde çok kafaya taktım 10 gün gecikti hamileyim dedim kan verdim adet oldum. Kullandığıniz extra ilaç varsa o da yapmıştır. İnşallah gönlünuzdeki gibi olur 
18 Haziran 2022 (5 puan) yorumladı
Eskiden çok takiyordum ama şimdi o kadar çok takıntılı değilim 2 aydır da böyle olunca insan biseyler bekliyor kullandığım başka bı ilaç yok tedavi görüyoruz diye dikkat etmeye çalışıyorum sağolun cevap verdiğiniz için
-Reklam-
0 oy
18 Haziran 2022 (159 puan) cevapladı
Bende hamıle kalmadan once gecıkmeler yasadım sonra hamıle kaldım bazıları vücüd kendını hamilelıge hazırlıyor dıyor inşallah bırkac aya habeerını alırsın kuzum bıde doktor mfk var ınstagramda onu takıp etmenı onderırım mehmey fatıh karslı ben onun ilaçlarınıda kullandım Allahım kimsenın kucagını bos bırakmasın
18 Haziran 2022 (5 puan) yorumladı
İnşallah ben normalde hep gününde adet olan bı insandim geçen sene en son gecikme yaşadım onda da hamile olduğumu anladım o da hayırlı değilmiş nasip olmadı bu sefer de 2 aydır üst üste gecikmem olunca şüphelendim bende sizin gibi duydum hani vücut kendini alistiriyordur diye bakalım hayırlısı olsun rabbim herşeyin hayırlısını versin inşallah rabbim isteyenlere hayırlı evlatlar versin teşekkür ederim takip ederim bende
18 Haziran 2022 (159 puan) yorumladı
Maşallah ne güzel kaç haftalısınız
18 Haziran 2022 (5 puan) yorumladı
Rabbim sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin inşallah
18 Haziran 2022 (159 puan) yorumladı
İnşallah ondandır evet canım bende sımdı yenı hamıleyım nısanda bende bır gebelık gecırdım saglıksızdı düştü kımyasal dendı sımdı persembeyı beklıyorum ultrasyona gıtmek ıcın inşallah gorurum bebegi sakkn sende umudunu kaybetme herzman umudun olsun
18 Haziran 2022 (5 puan) yorumladı
Senin adına çok sevindim inşallah gönlüne göre olur herşey istediğin gibi olur sende umudunu hiç kaybetme çok sağol

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Gebelik tedavisi görürken folik asit kullanımı adet gecikmesi yapar mı?
Folik asit kullanımı doğrudan adet gecikmesine yol açan bir etkiye sahip değildir ancak gebelik tedavisi sürecinde kullanılan diğer ilaçlar veya yumurtlama dönemindeki hormonal değişimler adet döngüsünü etkileyebilir. Eğer düzenli adet gören bir bireyseniz, tedavi sürecindeki stres faktörü veya vücudunuzun gebeliğe hazırlanma aşamasındaki hormonal dengesi gecikmelere neden olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kan testinde çıkmayan gebelik daha sonra pozitif döner mi?
Kan testi (beta-hCG), döllenmeden sonraki 10-12 gün içinde gebeliği tespit edebilir ancak testin çok erken yapılması durumunda hatalı negatif sonuç alınabilir. Adet gecikmeniz devam ediyorsa ve gebelik şüphesi sürüyorsa, son testten 3-4 gün sonra testi tekrarlamak en doğru sonucu verecektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik tedavisi sırasında adet döngüsündeki düzensizlikler normal mi?
Gebelik tedavisi süreci, vücuttaki hormonların düzenlenmesini ve yumurtlamanın desteklenmesini içerdiği için adet döngüsünde geçici düzensizlikler yaşanması normal karşılanır. Tedavi protokolünüzdeki ilaçlar yumurtalık aktivitenizi değiştirebilir, bu da adet tarihinizin birkaç gün sarkmasına veya öne gelmesine neden olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Adet gecikmesi yaşayıp testte negatif sonuç almak ne anlama gelir?
Adet gecikmesi yaşayıp negatif sonuç almanız, ya yumurtlamanın bu ay geç gerçekleştiğini ya da gebeliğin henüz testte tespit edilebilecek düzeye ulaşmadığını gösterir. Ayrıca mevsimsel değişimler, yoğun stres veya günlük rutin değişiklikleri de adet gecikmesine yol açarak kan testinin negatif çıkmasına neden olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik istiyorum ama adetim gecikiyor, ne zaman doktora gitmeliyim?
Gebelik tedavisi görüyorsanız ve adetinizde 3 günden fazla gecikme yaşanıyorsa takip eden doktorunuzla iletişime geçmeniz en doğrusudur. Özellikle tedavi sürecinde olduğunuz için doktorunuz, hormon değerlerinizi kontrol etmek adına kan testi veya ultrason muayenesi planlayarak gecikmenin nedenini net bir şekilde belirleyecektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,339 soru

24,667,962 cevap

367,097 kullanıcı

...