7 hafta 2 günlük gebeyim, kasık ağrım neden kesildi?

0 oy
297 göst.
18 Haziran 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (40 puan) sordu
7+2 gebeyim 6 haftalık iken arada ağrım olurdu şimdi ağrı sızı yok ilk gebelik biraz düşündürüyor bişey olmamıştır değil mi ?
Gebelik haftası 7+2

3 Cevap

0 oy
18 Haziran 2022 (2,203 puan) cevapladı
Belirtiler bazen hafifler, bazen yok olur, sonra yine başlar, belki de çok rahat geçireceksiniz, kanamanız vs yoksa korkmayın bence, sağlıkla gelsin inşallah 
18 Haziran 2022 (40 puan) yorumladı
Teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
18 Haziran 2022 (4 puan) cevapladı
Genelde kese oluşumu ve bebeğin yerleşme ağrısı olarak adlandırılır bu dönem .korkma canım bı sorun yoktur .hamilelik bir hastalık değil durmadan seni rahatsız edeceğini bekleyip korkuya kapılma kalp atışı duyuldumu acaba.
18 Haziran 2022 (40 puan) yorumladı
Evet duydum 6+2 de inşallah bisey yoktur teşekkür ederim :)
0 oy
18 Haziran 2022 (622 puan) cevapladı
Günümüz ayni canim bende de oyle kalp atislarini duyduysan korkma saglicakla gelsin bebislerimiz
18 Haziran 2022 (40 puan) yorumladı
Kasığında falan ağrı yok mu ilk başlarda vardı iki gündür yok acaba ne oldu diye düşünüyorum
18 Haziran 2022 (622 puan) yorumladı
Ara ara giriyor tabi ama sik siddetle deil bende daha cok bas dönmesi var senduydun mu kalp atisini
18 Haziran 2022 (40 puan) yorumladı
Evet duydum şükür 6+2 de belirtiler ağrılar azalınca korktum iki gündür düşün düşün uyuyamıyorum
18 Haziran 2022 (622 puan) yorumladı
Kız valla öyle oluyor kalp atisini duymama ragmen icim rahat deil acaba birsey olurmu diye korkuyorum allah yardimcimiz olsun
18 Haziran 2022 (40 puan) yorumladı
Anne olmak kolay değilmiş :)

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

7 haftalık gebelikte kasık ağrısının kesilmesi normal mi?
7 haftalık gebelikte kasık ağrılarının veya batmaların azalması ya da tamamen kesilmesi oldukça normaldir. Gebeliğin ilk haftalarında hissedilen ağrılar genellikle rahmin büyümesine ve vücudun yeni duruma uyum sağlamasına bağlıdır; bu belirtilerin azalması gebeliğin sağlıklı ilerlemediği anlamına gelmez.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte belirtilerin bir anda kaybolması ne anlama gelir?
Gebelikteki ağrı, sızı veya mide bulantısı gibi belirtilerin aniden azalması veya kaybolması, vücudun hormon seviyelerine alışmaya başladığını gösterebilir. Birçok anne adayı 6. haftadan sonra belirtilerin hafiflediğini fark eder, ancak şiddetli kanama veya kramp gibi durumlar eşlik etmiyorsa bu genellikle endişe edilecek bir durum değildir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebeliğin ilk haftalarında hangi belirtiler tehlikelidir?
Gebeliğin ilk dönemlerinde tek taraflı şiddetli kasık ağrısı, yoğun vajinal kanama, ateş veya geçmeyen karın ağrısı gibi durumlar dikkate alınmalıdır. Sadece ağrıların kesilmesi veya hafiflemesi tek başına bir sorun belirtisi değildir; ancak kendinizi huzursuz hissediyorsanız doktorunuza danışarak bir ultrason kontrolü yaptırabilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamileliğin 7. haftasında ağrı hissetmemek normal mi?
7. haftada herhangi bir ağrı veya batma hissetmemek oldukça yaygın ve sağlıklı bir durumdur. Her gebelik kendine özgüdür; bazı anne adayları tüm ilk trimester boyunca belirti hissetmezken, bazıları yoğun ağrılar yaşayabilir. Belirtilerin olmaması bebeğin gelişimi üzerinde olumsuz bir etki yaratmaz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
İlk gebelikte ağrısız bir süreç yaşamak sorun mudur?
İlk gebelikte ağrı veya batma hissetmemek, gebeliğinizin sorunsuz ilerlediğinin bir işareti olabilir. Ağrı, gebeliğin mutlaka yaşanması gereken bir parçası değildir; vücudunuzdaki değişimler herkesin bünyesine göre farklılık gösterir ve ağrısız bir süreç geçirmek tamamen normaldir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,686 soru

24,672,269 cevap

367,326 kullanıcı

...