Hastane çantamı hazırladım, sizce eksiğim var mı?

0 oy
2,093 göst.
21 Haziran 2022 Doğum kategorisinde (155 puan) sordu
Bebek için :

-10'lu hastane çıkışı (1takım)

-5'li hastane çıkışı (2 takım)

-Müslin örtü ve ince battaniye

-3 tane ağız mendili

-yüz örtüsü

-10 tane bebek bezi

-biberon (sütüm gelmezse mama için)

-puset

-hastane çıkışlarının içinde eldiven, çorap falan var yedek götürmeye gerek yok diye düşünüyorum

Anne için :

-iki pijama takımı

-3 tane atlet ve iç çamaşır

-2 tane emzirme südyeni

-tülbent, üç tane çorap

-4 tane depent ve 8 tane pet

-terlik

-havlu (hastanede duş aldirabilirler diye)

-göğüs ucu kremi

-ıslak mendil

-rulo peçete

İlk gebeliğim çantama bunları koydum eksiğim var mı bilmiyorum normal doğum düşünüyorum eğer herşey yolunda giderse bir gece kalıcam hastanede sizce eksiğim var mı? 
Gebelik haftası 33+4

24 Cevap

+1 oy
21 Haziran 2022 misafir cevapladı
Burda gördüğüm en doğru ve yeterli hastane çantası . Bence gayet uygun
21 Haziran 2022 (155 puan) yorumladı
Teşekkür ederim canım  bazıları aşırı derecede abartıyor yani ben bunları uygun gördüm yinede atladığım bir şey var mı diye sormak istedim :)
-Reklam-
0 oy
21 Haziran 2022 (521 puan) cevapladı
Yeterli bence 
0 oy
21 Haziran 2022 (263 puan) cevapladı
Kendin için hırka koyabilirsin canim dogumdan sonra üşüme oluyormuş. Bi de belki fotoğraf falan çekileceksiniz makyaj malzemesi falan kişisel şeyler koy. Dış macunu ve fırçası olabilir. Bebek içinde ağız mendili sayısını ve kıyafet sayısını bi tık arttırabilirsin ben bi 10 lubi 5li koydum. 3 tanede normal takım koydum. Manuel ya da elektrikli süt pompasi varsa onuda koy bebek emmezse ve sütün gelirse saga bilirisn. Hastane içinde rahat edebileceğin bi terlik koy bi de hastane terlikleri cok ince oluyor. Aklıma başka bisi gelmiyor.
21 Haziran 2022 (155 puan) yorumladı
Hırkayı koydum yazmayı unutmuşum diyerlerini dikkate alıcam teşekkür ederim
0 oy
21 Haziran 2022 (769 puan) cevapladı
Bebek bezini ben 20 adet koydum. Birde bunlar dışında göğüs kalkanı ve diş macunu fırçası tarak koydum.
0 oy
21 Haziran 2022 (2,779 puan) cevapladı
Hayir canım yok ama Biberon yerine ya kaşık Biberon tercih et ya da çay kaşığı al yanına biberona alismasin
21 Haziran 2022 (155 puan) yorumladı
Biberon konusunda kararsız kaldım bende ilk hamileliğim olduğu için ama haklısın biberon ve emzige alışsın istemiyorum ya sütüm gelmezse aç kalmasın diye aldım dikkate alıcam teşekkür ederim
21 Haziran 2022 (16 puan) yorumladı
Bende biberon almıştım ölçüsünü ayarlamak için iyi oluyor ama çay kaşığı mutlaka koy bence hemşireler kendi çay kasiklarindan vermişlerdi bana :)
21 Haziran 2022 (155 puan) yorumladı
Bebeklerin mama kaşığı var daha almadım ama alınca onuda koyarım teşekkür ederim :)) çay kaşığı sert ya canı yanmasın kızımın :)
21 Haziran 2022 (155 puan) yorumladı
Bebeklerin mama kaşığı var daha almadım ama alınca onuda koyarım teşekkür ederim :)) çay kaşığı sert ya canı yanmasın kızımın :) inşallah sütüm gelirde gerek kalmaz mamaya
0 oy
21 Haziran 2022 (336 puan) cevapladı
Ay iyi canım banada fikir oldu bende 33+2 haftadayim sen nezaman yikiyacaksin bebek kıyafetlerini :)
21 Haziran 2022 (155 puan) yorumladı
Dün yıkadım bugün ütüleyip yerleştirdim canım gün geçtikçe göbek büyüyor ve çok yorgun oluyorum aradan çıksın istedim :) geceden bir sürü plan yapıyorum sabah oluyo valla günlük işleri bile dinlene dinlene yapıyorum hiç böyle biri değildim bir başladımmı dip köşe bucak hepsini  tek seferde aralıksız yapardım şimdi yapamıyorum zoruma gidiyor :))
21 Haziran 2022 (336 puan) yorumladı
İyi yapmışsın bende yapmaya basliycam çok az kaldı heyecan artı daha fazla sağlıkla alalım:))
0 oy
21 Haziran 2022 (137 puan) cevapladı
Mama da aldırıyorlar genellikle sma tercih ediliyor, 10 tane bebek bezi de az gelebilir
0 oy
21 Haziran 2022 (82 puan) cevapladı
Sana 2 pijama emzirme sudyebi 2 adet hamilelik kulodu 2 adet üzerine ince hırka ya da sabahlik ayağına ince çorap terlik yeterli çocuğuna bez ıslak mendil 2 3 hastane çıkışı battaniye 2 adet olursa daha iyi olur biberon gereksiz mama verirsen kaşıkla verdiriyorlar puset setini de al yeterli normal doğum yaptım 1 hafta önce 1 gece kalıyorsun zateb
0 oy
21 Haziran 2022 (193 puan) cevapladı
Bence yeterli canm çorap katmayı unutma malum kan kaybimiz oluyor ayaklarımız üşür bende 33+4üm kıyafetleri yıkadım sırada çantaya dizmek kaldı benimki sezeryan 3 üncü bu Allah yardımcımız olsun hepimize
21 Haziran 2022 (155 puan) yorumladı
Üç tane çorap aldım canım listemde var yazmıştım :) Amin insallah benim ilk gebeliğim heyecan dorukta rabbim hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah
0 oy
21 Haziran 2022 (44 puan) cevapladı
Yüz örtüsü noluyor?
21 Haziran 2022 (155 puan) yorumladı
Küçük tülbent tarzı bir şey bebeğin yüzüne atmak için hastaneden çıkınca kullanırım diye bir koydum çantaya
21 Haziran 2022 (44 puan) yorumladı
Not aldım ben de canım teşekkür ederim :)
21 Haziran 2022 (155 puan) yorumladı
Ne demek rica ederim :)
0 oy
21 Haziran 2022 (1,795 puan) cevapladı
Olması gerekenleri koymuşsun yeterli.eline sağlık 
21 Haziran 2022 (155 puan) yorumladı
Teşekkür ederim canım :)
0 oy
21 Haziran 2022 (128 puan) cevapladı
Günlerimiz aynı canım bende aynı şekilde hazırladım yeterli bence de kazasız sağlıkla gelsinler inşallah 
21 Haziran 2022 (155 puan) yorumladı
Amin insallah rabbim hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah hepimize :)
0 oy
21 Haziran 2022 (273 puan) cevapladı
Bebek bezi ve Pet az eyer normal doğum yapacaksan yeterli sezeryan olacaksan 3 kalınıyor onlar yetmez bebek akşama kadar en az 4 defa degisiyor
21 Haziran 2022 (155 puan) yorumladı
Şimdilik normal doğum görünüyor ama son anda herşey olabilir sezeryan olursa zaten eşim ekstra eşyaları almaya döner eve
21 Haziran 2022 (273 puan) yorumladı
Allah korusun inşallah normal dogurursun cnm
0 oy
21 Haziran 2022 (235 puan) cevapladı
Yok kuzum hayırlı doğumlar olsun Rabbim bir avazda kurtarsın sağsalim kuçağına al inşallah
21 Haziran 2022 (155 puan) yorumladı
Amin insallah çok teşekkür ederim :))
21 Haziran 2022 (235 puan) yorumladı
Rica ederim benim de 35+3 oldum
0 oy
21 Haziran 2022 (4,793 puan) cevapladı
Bebeğe de kendine de bir takım daha koy. Çok çabuk kirleniyor. 1 günde 1 paket hasta bezi gitmişti bende. Hastaneden de istemiştim.(normal doğum) bebek bezi de çok az. Günde 10 bez gidiyordu kızım yeni doğduğunda 
21 Haziran 2022 (155 puan) yorumladı
Bez sayısını artırabilirim teşekkür ederim :)
0 oy
21 Haziran 2022 (278 puan) cevapladı
Bebek bezlerin çok az canım bir paket götür onu 2 tane çocuğum var tecrübe ile sabit birde pişik için mavi hametan koy canım her alt değiştirmede ince bir tabaka halinde sür 
21 Haziran 2022 (155 puan) yorumladı
Bez sayısını artırabilirim ama hemen pişik olmaz diye pişik kremini koymadım çantaya açıkçası. aldım eve gelince kullanır diye hemen pişik olma ihtimali var mı?
21 Haziran 2022 (278 puan) yorumladı
Koruma amaçlı canım pişik olmasını önlemek için ve evet bazı bebekler çabuk pişik olabiliyor
21 Haziran 2022 (155 puan) yorumladı
Teşekkür ederim onuda eklerim çantama ne olur ne olmaz hazırda dursun
21 Haziran 2022 (278 puan) yorumladı
Aynen canım sağlıkla gelsin bebeğin inşaallah
0 oy
21 Haziran 2022 (3,770 puan) cevapladı
Kendiniz için bir de gecelik koymanız iyi olur aslında. Ben sezaryen oldum ve ilk aşamada sonda çıkınca çok afedersiniz wc ye gidene kadar çok altıma kaçırdım. O yüzden söylüyorum 
21 Haziran 2022 (155 puan) yorumladı
Gecelik siparişi verdim onuda gelince eklerim dediğin gibi normal doğum olursa alttan muane içinde Kolay olur eğer sezeryan olursada yaranın üstünü pijama gibi sıkmaz o aklımda
0 oy
21 Haziran 2022 (128 puan) cevapladı
Pamuk koyabilirsin istersen bebeğin için altını temizlerken ıslak mendili yıkamak yerine pamuğu ıslatıp silebilirsin ben öyle yapacam 
0 oy
21 Haziran 2022 (225 puan) cevapladı
göğüs pedi canim
0 oy
21 Haziran 2022 (62 puan) cevapladı
Emzik yok mu cnm
21 Haziran 2022 (155 puan) yorumladı
Yok daha emzik almadım. açıkçası emzige alışsın istemiyorum çünkü sonradan bırakması da zor oluyo ve emzik olunca sanki acıkınca emmek yerine emzikle kendini oyalar ve aç kalır diye düşünüyorum kullanırsam bile belli saatlerde kullanırım sürekli ağzında emzik olmasın

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Normal doğum için hastane çantasında olması gereken hayat kurtarıcılar nelerdir?
Normal doğum sonrası hastane çantanızda mutlaka bulunması gerekenler arasında emzirme destek yastığı, bol su içmek için pipetli matara, kişisel hijyeniniz için tek kullanımlık iç çamaşırları ve hastane çıkışında giymek için rahat bir kıyafet yer alır. Ayrıca, bebeğinizin ilk muayenesi ve kontrolü için ihtiyaç duyabileceğiniz ıslak mendil, pişik kremi ve yedek zıbın gibi temel bakım ürünlerini de listenize eklemelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hastane çantasında bebek için kaç adet ağız mendili bulunmalıdır?
Hastane çantanızda bebeğiniz için en az 10-12 adet ağız mendili bulundurmanız oldukça önemlidir. Bebeklerin beslenme sonrası kusma veya salya çıkarma durumları sık yaşandığı için, sürekli temiz bir mendile ihtiyaç duyarsınız; bu nedenle 3 adet mendil kısa süreli bir kalış için bile yetersiz kalabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hastane çantasında anne için kaç adet pijama takımı yeterli olur?
Normal doğum sonrası bir gece hastanede kalacak bir anne için 2 adet önden düğmeli pijama takımı yeterlidir. Doğum sürecinde veya sonrasında oluşabilecek kanama veya terleme durumlarına karşı yedekli olmak hijyen açısından önemlidir; ayrıca pijama seçiminde emzirmenizi kolaylaştıracak düğmeli modelleri tercih etmeniz büyük konfor sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek hastane çantasına biberon ve mama koymak gerekli mi?
Hastane çantanıza biberon ve mama koymak, emzirme sürecinin ilk anlarında yaşanabilecek olası zorluklara karşı bir güvenlik önlemi olarak kabul edilir. Sütünüzün gelmesini beklediğiniz sürede bebeğin aç kalmaması adına yanınızda steril bir biberon ve doktorunuzun onayladığı bir mama bulundurmanız, olası stresli anlarda size yardımcı olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hastane çantasında anne için hangi kişisel bakım ürünleri mutlaka olmalı?
Hastane çantanızda mutlaka bulunması gereken temel kişisel bakım ürünleri arasında göğüs ucu kremi, hastane sonrası duş için havlu, rulo peçete ve hijyenik pedler yer alır. Bunların yanı sıra saçlarınızı toplamak için toka, diş fırçası, macun ve hastanede giymek için rahat bir terlik, konforunuzu ve hijyeninizi sağlamak adına en önemli ihtiyaçlarınızdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,294 soru

24,667,240 cevap

367,056 kullanıcı

...