İkinci NST çekiminde sancı çıkıyor mu, nasıl anlaşılır?

0 oy
311 göst.
22 Haziran 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (240 puan) sordu

image

Buda ikinci nstm sancı gizukuyor mu kizlar

Gebelik haftası 34

2 Cevap

0 oy
22 Haziran 2022 (142 puan) cevapladı
Evet canım sancin var sen hissediyomusun sanci
22 Haziran 2022 (240 puan) yorumladı
Yok canım yada sancı ne bilmiyorum ki sadece vücudum kasılıyor
22 Haziran 2022 (142 puan) yorumladı
Bazen o sancı hissedilmiyormuş belki seninde öyledir bende adet olacak gibi karın ağrısı bel ağrısı vardı
22 Haziran 2022 (240 puan) yorumladı
Benim de bel ağrım var ama karın ağrım yok bide bebek de sürekli kasılıyor
-Reklam-
0 oy
22 Haziran 2022 misafir cevapladı

Ustteki kalp atışı bebisin

Alttaki sancin canim
Sancinlar70in üstü sik araliklarla olursa doguma cok yakinsin demek
Sende yetmisin üstü bir tane var gibi o sirada bebek donduyse oda çıkarır ibreyi
BunlaridikkTe alarak takip et cnm
22 Haziran 2022 (240 puan) yorumladı
Sancıların kaç olduğunu nerden gorcez canım
22 Haziran 2022 misafir yorumladı
Nst ekranini gotuyorsan yesil olan var 20 _40 gibi gozukuyor goremiyorsan kagitta alt kisim daha koyu reklerle satirlara bölünmüştür arada bir yerde olcum yazar.
22 Haziran 2022 misafir yorumladı
Mesrla sanci cikan yerin yanindaki küçük girintinin ustunde 25,75,100 yaziyor. 100 olunca gercek sanciyi goruyorsun senin sancini durdurmuyorlarmi bu arada haftan daha var gibide
23 Haziran 2022 (240 puan) yorumladı
He anladım çok sağol canım

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

NST sırasında sancı nasıl görünür ve neyi ifade eder?
NST cihazındaki alt kısımda yer alan grafik, rahim kasılmalarını gösterir ve sancı başladığında bu dalgalar yükselerek tepelere ulaşır. Eğer dalgalar düzenli bir şekilde belirli aralıklarla tepe noktasına ulaşıyorsa, bu durum gerçek veya yalancı sancıların başladığına işaret edebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
İkinci NST çekiminde sancı çıkması normal mi?
Gebeliğin son haftalarında yapılan ikinci veya sonraki NST çekimlerinde sancı görülmesi oldukça normaldir ve vücudun doğuma hazırlandığının bir göstergesidir. Özellikle 37. haftadan sonra bu grafiklerde hareketlilik olması, bebeğin durumunun ve rahim kasılmalarının takip edilmesi açısından doktorlar tarafından beklenen bir süreçtir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
NST kağıdındaki dalgalar sancı olduğunu nasıl belli eder?
NST kağıdında sancı olduğunu anlamak için kağıdın alt kısmındaki çizgilere bakılır; bu çizgilerde ani yükselişler ve ardından inişler görülüyorsa kasılma gerçekleşiyor demektir. Hafif dalgalanmalar bebek hareketlerini temsil ederken, dik ve yüksek tepeler genellikle rahim kasılmalarının şiddetini ifade eder.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
NST sonucunda sancı çıkmazsa doğum geç mi olur?
NST sonucunda sancı çıkmaması doğumun geç olacağı anlamına gelmez, çünkü NST sadece o anlık kısa süreli bir kasılma durumunu gösterir. Doğum sancıları aniden başlayabileceği gibi, NST anında henüz düzenli kasılmalar başlamamış olabilir; önemli olan bebeğin kalp atışlarının seyrinin sağlıklı olmasıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun yaklaştığını NST sonuçlarından nasıl anlarım?
Doğumun yaklaştığı, NST grafiğindeki kasılma çizgilerinin şiddetinin artması ve bu kasılmaların belirli bir ritimle tekrarlamasıyla anlaşılır. Eğer grafiklerdeki dalgalanmalar giderek sıklaşıyor ve yoğunlaşıyorsa, bu durum doğum sürecinin başladığını veya çok yakın olduğunu gösteren klinik bir bulgudur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,149 soru

24,665,545 cevap

366,953 kullanıcı

...