37. haftamdayım, şehir hastanesinde doğum yapabilir miyim?

0 oy
154 göst.
27 Haziran 2022 Doğum kategorisinde (1 puan) sordu
Merhaba ben 37.haftamdayim istanbulda yaşıyorum bu haftaya kadar ozele gittim hic sehir hastanesine gitmedim muayene icin dogum icin oraya gitsem sorun cikarirlar mı 
Gebelik haftası 37

2 Cevap

0 oy
27 Haziran 2022 (1,475 puan) cevapladı
Keşke gitseydin daha iyi olurdu ama bı sorun olacağını sanmıyorum 
-Reklam-
0 oy
27 Haziran 2022 (333 puan) cevapladı
Son hafta almazlar diye biliyorum canım .belirli haftadan sonra takipli olman gerekiyor .acil gidersen o ayrı ama yine de sor 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

37. haftadan sonra şehir hastanesinde doğum yapabilir miyim?
Gebeliğin 37. haftasına kadar özel bir klinikte takip edilmiş olsanız dahi, doğum sancılarınız başladığında veya acil bir durumda herhangi bir şehir hastanesinin acil servisine başvurarak doğum hizmeti alabilirsiniz. Devlet hastaneleri, acil doğum vakalarında geri çevirme yapmaksızın tüm gebelere sağlık hizmeti sunmakla yükümlüdür.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum için şehir hastanesine giderken yanımda hangi belgeler olmalı?
Doğum için hastaneye başvururken yanınızda mutlaka T.C. kimlik kartınız ve varsa gebelik sürecinizi içeren tüm tahlil, tetkik ve ultrason dosyalarınızın güncel bir çıktısı bulunmalıdır. Bu belgeler, daha önce farklı bir kurumda takip edilmiş olsanız bile doktorların sağlık geçmişinizi hızlıca değerlendirmesine yardımcı olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hiç muayene olmadığım şehir hastanesinde doğum yapmak sorun olur mu?
Daha önce o hastanede muayene olmamış olmanız doğum yapmanıza engel teşkil etmez ancak sağlık kayıtlarınızın sistemde görünmemesi süreci biraz uzatabilir. Doğum eylemi başladığında hastane yönetimi sizi kabul etmek zorundadır, fakat kayıt açılması sırasında yanınızdaki mevcut tahlil sonuçlarını sunmanız süreci hızlandıracaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Şehir hastanesinde doğuma giderken nasıl bir yol izlenmelidir?
Doğum belirtileri başladığında doğrudan hastanenin kadın doğum acil birimine başvurmalısınız. Giriş işlemleriniz sırasında gebelik haftanızı ve varsa riskli durumlarınızı belirterek kayıt yaptırabilir, ardından nöbetçi doktor tarafından muayene edilerek doğumhaneye yönlendirilebilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Şehir hastanelerinde doğum süreci nasıl işler?
Doğum süreci hastaneye kabulünüzle başlar; önce NST çekimi ve gerekli muayeneler yapılarak doğumun hangi aşamada olduğu belirlenir. Ardından durumunuza göre doğumhane veya sancı odasına alınarak uzman doktorlar ve ebeler gözetiminde doğum süreciniz takip edilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,169 soru

24,665,819 cevap

366,971 kullanıcı

...