39. haftadayım nişanım geldi ama sancım yok, neden?

0 oy
553 göst.
27 Haziran 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (339 puan) sordu
Kızlar çok şükür 39.haftam 5 gün önce çatı muanesi sonrası nişanım geldi 1 cm açılmam olmuş. Ama ne ağrım var ne sancım nst tede bişey çıkmıyor. Bi anda sancısı gelen oldu mu hiç bir şey yokken. İlk hamileliğim sanki hiç gelemicek hissine kapılmaya başladım okuyorum illa düzensiz sancısı olanlar var benim oda yok. Doğum pozisyonunu almış kanalada yaklaşmış ama dediğim gibi belirtim yok fikir verir misiniz meraklanmaya başladım bebeğim için 
Gebelik haftası 39

6 Cevap

0 oy
27 Haziran 2022 (30 puan) cevapladı

Bende 39. Haftamdayım Allah yardımcımız olsun  ne diyelim :(

27 Haziran 2022 (339 puan) yorumladı
Aminnn.senin var mı kıpırtı falan :(
27 Haziran 2022 (30 puan) yorumladı
Gündüz çok nadir ama gece hareketli
27 Haziran 2022 (339 puan) yorumladı
Sancın var mı canım
-Reklam-
0 oy
27 Haziran 2022 (920 puan) cevapladı
Merak etme kuzum bi anda başlıyo zatn 
27 Haziran 2022 (339 puan) yorumladı
Ne biliyim canım herkes yazıyo düzemsiz sancım var adet sancjm var falan diye. Bende tık yok
27 Haziran 2022 (920 puan) yorumladı
Yok canm hatta benm sancılarım baslmadanonce aksine çok enerjiktim bu gidişle doğuramam dedm gündüz temizliğimi yaptm bi anda adet sancılarım başladı 2.dogumum olduğu için anladm zatn doğum sancisi olduğunu ve 1 gün sonra doğum yaptm
27 Haziran 2022 (339 puan) yorumladı
Dua edelim birbirimize sağlıkla kucağımıza alırız inşallah hepimiz canım :)
0 oy
27 Haziran 2022 (463 puan) cevapladı
Cnm benim de 39+2 de nisanim gelmisti hic sancim felan yoktu bekledim sonra gittim hastaneye orda da kontril ettiler hic aciklik yok daha dogum baslamamis dedi eve geldim bir saat sonra duzenli sancilarim basladi 3 saat bekledim dogum baslamadi dedi diye dr sonra geri gittim 5 cm acilmam olmustu 3 saat sonra da dogurdum :)
27 Haziran 2022 (339 puan) yorumladı
Ayy ne güzel canım ya benim nişanım çatı muanesi sonrası geldi işte 5 gün oluyo hala tık yok bakalım. Sağlıkla büyüt inşallah bebişini
28 Haziran 2022 (463 puan) yorumladı
Bende ayni senin gibi doğmayacak hissediyordum hatta sancim baslayinca bu degil yenindr dan geldim hic birsey cikmadi nst de dedim esime ama dogdu :) insallah sende saglikla al kucagina cnm
0 oy
27 Haziran 2022 (288 puan) cevapladı
Canım benim de geçen hafta nişanim geldi bebek doğum kanalına yerleşti düzensiz sancılarım da var ama hala bekliyorum doğum için. Hastaneye gidip gelmekten sancı beklemekten yoruldum  Allahım hayırlı doğumlar nasip etsin tez vakitte. Vakitleri var daha demekki 
27 Haziran 2022 (339 puan) yorumladı
Demek ki canım sevdiler yerlerini. Kaçıncı haftadan sonra 3 günde bir gidicez bilgin var mı
27 Haziran 2022 (288 puan) yorumladı
Ben bir haftadır üç güne bir gidiyorum canım. Bebeğin hareketleri azaldığı için takip ediyorlar açılmama bakılıyor ama açılmam yok hala benim o yüzden bekliyoruz.
0 oy
27 Haziran 2022 (414 puan) cevapladı
Merdiven inip çıkın hurma yiyin ananas yiyin aşırıya kaçmadan sıcak Bi duş alın belki faydası olur 
27 Haziran 2022 (339 puan) yorumladı
Canım ben hamilieğimin en başından beri çok hareketliydim çok şükür riskli gebeliğim yoktu ailem uzakta her işimi bu zamana kadar kendim hallettim. Yapıyorum herşeyi ama demek sevdi yerini gelesi yok :)
27 Haziran 2022 (414 puan) yorumladı
İlk çocuksa biraz oyalanır merak etmeyin illa çıkacak :)
27 Haziran 2022 (339 puan) yorumladı
40.haftadan sonra pisliğini yiyebilir  riskli diyolar ya ondan endişem. Yoksa vakti zamanı var elbet Allah ne zaman nasip ederse tabi
27 Haziran 2022 (414 puan) yorumladı
40 itibarıyla zaten sürekli doktor kontrolü olur 2 günde 1 diye biliyorum. Doktor durumu fark eder doktor kontrolünde endişe etmeyin. Bazı bebekler daha geç geliyor annem mesela ben dahil 3 kardeşimi 42 haftalık doğurmuş
27 Haziran 2022 (339 puan) yorumladı
Anladım canım sağolasın bilgilendirmen için teşekkür ederim
0 oy
27 Haziran 2022 (1,058 puan) cevapladı
Benimde ilk gebeligimde hic yalanci sancim olmadi canim ama ikincisinde ve bunda oluyor benim nisanim geldikten tam 1 hafta sonra sancim geldi dogum yaptim 
27 Haziran 2022 (339 puan) yorumladı
Benim de öyle olur inşallah dua et canım 40 haftadan sonra riskli ya kendi pisliğini falan yiyor diyolar korkuyorum onun için açıkcası
27 Haziran 2022 (1,058 puan) yorumladı
Korkma canim insAllah o kadari bulmaz bol bol yuru merdiven in cik hurma ye insAllah acilman baslar

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

39. haftada nişan gelmesine rağmen sancı olmaması normal mi?
Nişanın gelmesi doğumun yaklaştığını gösteren önemli bir belirti olsa da, sancıların başlaması kişiden kişiye farklılık gösterir. Bazı kadınlarda nişan geldikten sonra saatler içinde doğum gerçekleşirken, bazılarında ise bu süreç birkaç gün hatta bir hafta kadar sürebilir. Sancılarınızın olmaması veya NST'de çıkmaması şu an için endişe verici bir durum değildir; vücudunuz doğum sürecine hazırlanıyor olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Çatı muayenesinden sonra 1 cm açılma ile doğum ne zaman başlar?
Çatı muayenesinde tespit edilen 1 cm açıklık, rahim ağzının doğuma hazırlanmaya başladığını gösterir ancak doğumun ne zaman başlayacağına dair kesin bir süre vermez. Birçok anne adayı bu açıklıkla birkaç gün daha geçirebilir. Önemli olan bebeğin hareketlerini takip etmeniz ve su gelmesi, düzenli kasılmalar veya kanama gibi belirgin doğum işaretlerini gözlemlemenizdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun aniden başlaması için neler yapılabilir?
Doğumun doğal yollarla tetiklenmesi için en etkili yöntemler arasında hafif tempolu yürüyüşler yapmak ve yer çekiminden faydalanmak yer alır. Ayrıca, doktorunuzun aksini belirtmediği durumlarda, dinlenmek ve vücudunuzu stresten uzak tutmak kasılmaların başlamasına yardımcı olabilir. Ancak, yapay yöntemler yerine vücudunuzun kendi sinyallerini beklemeniz en sağlıklı yaklaşımdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek kanala girmesine rağmen neden doğum belirtisi yok?
Bebeğin kanala yerleşmesi, doğumun başladığı anlamına gelmez; bu sadece bebeğin doğum pozisyonunu aldığını ve hazırlık yaptığını gösterir. Doğumun başlaması için vücudun oksitosin hormonu salgılaması ve rahim kasılmalarının düzenli hale gelmesi gerekir. Bu süreçte sancı hissetmemeniz, doğumun olmayacağı anlamına gelmez, sadece vücudunuzun henüz aktif doğum evresine girmediğini gösterir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun yaklaştığını gösteren en önemli belirtiler nelerdir?
Doğumun yaklaştığını gösteren en önemli belirtiler; düzenli hale gelen ve giderek şiddetlenen kasılmalar, suyun gelmesi, nişan gelmesi ve bebek hareketlerinde değişimdir. Eğer NST'de sancı görünmüyorsa ve kendinizi iyi hissediyorsanız, bu belirtilerin ortaya çıkmasını ev ortamında beklemeye devam edebilirsiniz. Herhangi bir şüphe durumunda veya bebek hareketlerinde azalma fark ettiğinizde mutlaka doktorunuza danışmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,371 soru

24,668,328 cevap

367,120 kullanıcı

...